Kapitulli 16

408 34 27
                                    

Sena futet ngadal ne dhomen ku ishte babai i saj dhe qendron para shtratit te tij pa bere ze dhe e shikonte pa pike emocioni por thell brenda zemres ndjente trishtim qe babai i saj ishte ne ate gjendje , ai heq lehte masken e oksigjenit dhe ashtu si ishte me sy mbyllur nis te flase .
-Infermjere me jep pak uje .-peshperit ai Sena afrohet i mbush goten e ujit dhe i thot .
-Nuk jam infermjerja .-ai hap direkt syt dhe e shikon vajzen e tij ne sy, i shikon syte e saj jeshil .
-Sena bija ime ti erdhe .-dhe tenton ti ledhatoje faqen por Sena i le ujin aty pran dhe largohet paksa .
-Kishe kerkuar te me takoje ?
-Po bij po e ndjeja brenda zemres qe ti ishe gjall e ndjeja ama nuk e prisja qe te ktheheshe .
-U ktheva ama jo per ty u ktheva per hakmarrje .
-Si e shikon un jam me nje kemb ne varr prandaj dua te ti them dy fjale gjysmen e pasuris te takon ty ashtu si dhe gjysma e kompanis ama gjeja me e rendesishme qe dua te te them eshte qe te me falesh moj bij .-i thot ai dhe i bien dy pika lot .
-Te te fal ? Mos ma kerko kete gje sepse kam vuajtur shum per shkakun tuaj .
-Mos u hakmerr ky esht amaneti im te lutem fale familjen tende .
-Un nuk kam familje .-bertet Sena . E mban mend se cfar me thoje gjithmon ?
Ohana do te thot familje .....
-Familje do te thot qe askush nuk braktiset ..
-Oseee?
-Ose harrohet .-perfundon Driloni tashme i mbytur nga lotet .
-Ju me braktiset me shpallet te vdekur nderkoh qe un isha gjall ju besuat ata qe me shkatrruan jeten pas gjith ketyre skam si tu quaj familja ime .....

Flashback para 5 vitesh .

E gjith familja e Senes ndodhej ne spitale dhe ishin te shokuar nga ajo qe moren vesh , ishin te tronditur vajzen e tyre e kishin perdhunuar, jashte dhomes se Senes ndodhej personi qe e gjeti Maya .
-Ju jeni prindrit e vajzes ?
-Po neve jemi kush jeni ju ?
-Un e gjeta dhe e solla ketu .
-Te faleminderit moj moter si e shikon jemi te shkatruar sot do ta martoja vajzen i vesha fustan nuserie kush ishte ai kafsha qe ja beri kete !.-thoshte Margaret duke qare .
-Zonj fola me infermjeren dhe me tha se ishin me shum se 1 person .-thot Maya ndersa ata ngelin te shtangur , Driloni e kap Mayan nga krahu dhe e kercenon me jete te mos e tregoje te verteten ndryshe do u prishej imazhi dhe reputacioni .
-Baba bere gjene me te mire nuk duhet te rezikojm fshehja e kesaj do jete me e mira per ne .
-Mu deshen vite te jem ktu ku jam smund te lejoj asgje te mi shkatroje keto gjera .-Ata futen brenda por Mateo nuk fliste asnje fjale vec rinte tek dera , Sena tashme ishte permendur dhe kur shikon familjen e saj shperthen ne lot,  Margaret e perqafon fort te bijen .
-Kush ta beri kete ?-e pyet Driloni .
-Sena babai te beri nje pyetje pergjigjuuu .-bertet Maksi .
-Nuk i njoh vec njer ne pazar i kam pare edhe Mateo ka qen bashk me mua .-dhe tregon te gjith historin ashtu si ndodhi .
-Baba me siguri qe kjo ka shkuar me deshir .
-Maks pusho cjan keto qe thua per motren Sena ime eshte e pafajshme .-Thoshte Margaret mes lotesh .
-Mateo .-peshperit Sena lehte ai e degjon as ne sy nuk e shikon dhe largohet ndersa Sena shperthen serisht ne lot , me pas policia i mori deshmin gjithashtu dhe pershkrimin e personave por mes shum lutjesh te Drilonit kjo ceshtje nuk do behej mediatike .
Dita tjeter .
Margaret ishte pran Senes  ne spitale ndersa Mateo ,Drilon dhe Maks ishin ne  polici pasi  i kishin gjetur 3 personat sipas pershkrimit por cfar deshmie dhane ata ???

Vazhdon .......

SENA 🖤Where stories live. Discover now