Kapitulli 12

412 34 10
                                    

Gjate kohes qe Pablo po merej me punet e zyres Sena kishte shkuar perseri ne palester dhe po studjonte vendin .
-Me duket se kemi lene nje ndeshje pergjysem .-i thot ai .
-Ajo ndeshje nuk filloi fare per shkakun tend .
-Mund te filloje tani .-i thot ai dhe heq bluzen ku i del ne pah trupi i tij me muskuj .
-Pergatitu te humbesh .-i thot Sena dhe ai buzqesh lehte .
Te dy fillojn ndeshen por me sakte vet Sena po gjuante ndersa Pablo vec po shmangej .
Ne nje gjuajtje te Senes , Pablo i kap doren dhe e afron paksa me veten .
-Pse e kyce deren ate nat ?-ajo heq doren nga dora e tij .
-Ashtu duhej.
-Kishe frik se mos te beja un dicka?
-Isha ne nje shpi te huaj me njerez te huaj cfar prisje ti te beja ?
-Un kam moter vet dhe nqs dikush e prek un e djeg te gjall dhe ska shans qe un te prek nje vajze pa deshiren e saj .-i thot ai i acaruar dhe largohet ndersa Sena po ndihej paksa ne faj ai po te kishte ate qellim do ta kishte bere qe ne fillim nuk do priste kaq gjat, dhe shkon pas tij por Pablo hyn ne makinen e tij dhe largohet .
-Uffff iku .-thoshte Sena me vete por me pas ve re makinen e Dios i cili me siguri do shkonte pas Pablos dhe pikerisht ketu i lind nje ide .

Pas 2 oresh

Pablo bashk me Dion pas tij ndalojne para nje club nate dhe futen brenda , aty kishte shum njerez , femra qe kercenin ne tub , djem dhe vajza te cilet pinin pije alkoolike dhe hashash .
-Ufff sa vajza te bukura paska ketu .-thot Dio dhe i ve syrin nje bjonde gjithashtu dhe ajo , te dy ulen ne banak dhe vajzat nuk ngurojne tu afrohen .
-Pershendetje bukurosha a deshironi te kerceni.-u thot bjondja .
-Me kenaqesi .-i thot Dio dhe largohen te dy , nderkoh Pablos i afrohet nje vajze me floke te zeza .
-A mund te ulem ?
-Je ulur tashme .-i thot Pablo .
-Cne nje bukurosh si ty vetem ?
-Diablot vetem rin .
-Cfar te ben Diablo ty ?.-i thot ajo duke i ledhatuar faqen nderkoh ai po e shikonte ne menyr djallezore .

Sena Pov'

Pasi dal nga bagazhi i makines se Dios futem brenda tek clubi cfar te shikonin syt aty brenda por nejse meqe erdha deri ktu nuk mund te ikja pa gjetur Pablon ...
-Kush e ka lene nje zogez te bukur si ty vetem ?.-e pyet nje burre , Sena nuk i kthen pergjigje dhe ben te ike por ai e kap nga dora dhe e afron tek vetja .
-Me lesho .
-Ta premtoj qe do ja kalojme bukur .-i thot ai dhe tenton ta puthe me zor .
-Me lesho .-bertiste ajo duke qare dhe mundohej ta largonte por ai nuk e leshonte .
Dikush tjeter e kap Senen nga krahu dhe e terheq mbrapsh te cilen e kap Dio  ndersa Pablo nxjer pistoleten dhe e gjuan 7 here burrin i cili po ngacmonte Senes , nderkoh njerzit e tjere vraponin te friksuar .
Sena dridhej nga frika ne krahet e Dios dhe i binin lotet çurg Pablo nuk flet asnje fjale por e perqafon shum fort te njejten gje ben dhe Sena .
-Ti nuk je vet Sena nuk je vet .-i peshperiste ai ndersa ajo e perqafonte akoma me fort duke qare .
-Vella duhet te ikim policia sikur ka ardhur me trupin cdo bejm ?
-Meren cunat me ate .-i thot Pablo dhe largohen .

Ne vilen e Pablos .

Sena futet ne dhomen e saj e shoqeruar nga Pablo .
-Sot per fajin tim vdiq nje njeri .
-Ai njeri qe mundohet te lendoje nje femer nuk meriton te mare me fryme .
-Kam nevoj te ri vetem .-i thot Sena dhe Pablo i perkdhel floket me pas largohet , ndersa Sena ashtu si ishte shtrihet ne shtrat dhe qan ne heshtje e gjitha ajo qe ndodhi sot i rikujtoji te gjitha kujtimet e hidhura te se shkuares  .....

SENA 🖤Where stories live. Discover now