Duke lexuar raportin mjeko ligjor i bien disa pika lot , me buzen qe i dridhej dhe me zemren e thyer shikonte nga vila e Pablos ...
-Si ma bere kete .-peshperiste ajo , ne raport tregonte se Emiliano kishte te drejte ate nate kane qen 4 persona jo 3 .
-Mallkuar qofsh si ma bere kete un te besova .-bertiste Sena dhe po thyente gjithcka qe kishte perreth , kapte koken me duar dhe qante bertiste .
Ashtu si ishte e acaruar drejtohet nga Vila e Pablos, e cila qendron aty perball dhe nis bertet me sa kishte ne kok .-Pablo Konteee dilll jashttttt Pabloooo.-ai del jasht bashk me Dion .
-Sena cfar ka ndodhur pse bertet?.-ajo i afrohet dhe e gjuan me shpull .
-Sena cfar po ben e kuptoj qe je e acaruar qe ste tregoi nje sekret te vogel por mos bej kshu .-i thot Dio .
-Sekret i vogel ? Sekret i vogel te duket ky .-dhe i hedh raportin mjeko ligjor ne
fytyren e Pablos , ai e mer dhe e lexon .
-Sena cfar eshte kjo nuk po kuptoj gje ?
-Raporti im mjeko ligjor ku tregon se ate nat kane qen 4 cuna jo 3 dhe personi i 4 je tiiii .
-Nuk po te kuptoj cfar po thua ?.-i thot ai i habitur .
-Ti ke qen personi i 4 qe me perdhunoi mos u justifiko kot se ke qen shok i tyre edhe kete ma ke mbajtur te fshehur .
-E kupton se cfar po thuaaa e kupton se pse po me akuzonnn?
-Shoku jot Emiliano me tregoi gjithcka dje ndihem kaq e zhgenjyer kaq bosh me preve ne bes me mashtrove me genjeve .-thoshte Sena duke qare .
-Nuk me besohet qe po e thua kete si mund ta mendosh se un do ta beja kete gje nuk me paske njohur faree .-thot Pablo i tronditur .
-Vellai im nuk e ben kurr ate gje .-thot Dio .
-Dhe un idjotja qe mendoja pse ky njeri me ndihmon me mbron nuk me le vetem ti po i beje te gjitha keto sepse ty te vriste ndergjegjia .
-Personi qe u zhgenjye ktu jam un jo ti Sena gjithcka qe kam ber per ty i kam bere vertet dhe nuk te kam prekur as fijen e flokut dhe skam qen fare ate nat .
-E di cfar ti je nje turp per mbiemrin Konte .-thot Sena dhe Pablos i mbushen syt me lot .
-Do hakmerem ndaj teje ashtu si po hakmerem me te tjeret .-i thot Sena me lot ne sy .
-Ska nevoj te hakmeresh me von sepse me vrave sot .-i thot Pablo dhe largohet teper i prekur pas tij shkon dhe Dio .Sena ngelet ne mes te rruges dhe fillon qan me te madhe , ndersa nga ana tjeter qendronte Pablo i cili po thyente gjithcka qe i dilte para ndersa Dio po shikonte sesi po i shkatrohej kushuriri para syve , ai fillon pi alkool me shishe dhe pa nxjere asnje ze lotet i shkonin ne faqe ndihej i lenduar i ishte thyer zemra po qante per heren e pare per nje femer .
-Vella te lutem qetesohu duket sheshit qe ju kane futur ne kurth kane bere kete sajese te te ndajne nga Sena .
-Ajo me humbi perfundimisht ajo akuz me goditi drejt ne zemer si mund te ma beje ate akuze siiiii .
-Vella Sena eshte shum e ndjeshme ne lidhje me kete situat esht nxituar eshte rrembyer nga momenti .
-Familja Konte smund te perlyet me kete akuz esht shum e rend per ne qe te akuzohemi pa te drejt per perdhunim Babai im ndryshoi tregetin sepse smund te trafikonte femra dhe per kete vuri jeten ne rrezik ndersa vajza qe kam mbrojtur vjen dje me akuzon ne kete menyr.
-Vella te lutem qetesohu ti te pakten ...
-Ai qeni ende ne spital esht ?
-Nese e ke per Mateon po ne spital esht e kishe rrahur keq .
-Bukur .-thot Pablo dhe del nga vila ne drejtim te spitalit .Hipen ne makinen e tij dhe as e kthen koken as majtas as djathtas pas disa minutash futet ne spitale dhe i drejtohet dhomes se Mateos i cili ishte shtrir dhe po lexonte nje revist .
-Paske ardhur te vizitosh ate qe rrahe vet ?
-Kam ardhur te perfundoj ate qe lash pergjysem porrr....
-Por?
-Mund te shpetosh nese me thua i kujt ishte plani per te sajuar historin sikur un kisha perdhunuar Senen .
-A ta tregoi Emiliano sa keq pale sa do jet merzitur Sena se kuptoj njer si e bere kete .-i thot ai .Pablo shkatron serumin dhe mer vet tubin dhe ja ve me forc Mateos ne qaf duke tentuar ta mbyte , ai perpelitej tentonte te kerkonte ndihme por e kote Pablo e kishte ndare mendjen do ta vriste nuk kishte kthim mbrapa ishte i sigurt qe kta te poshter e kishin bere kete plan per ti ndare , Mateo gati po merte fryme kur ne moment futet Lori ne dhom .
-Cfar po ben leshojeee.-i thot ajo dhe Pablo e leshon .
-Nuk do jesh asnjher me Senen nuk do ta lejoj do ua nxi jeten me degjove .-i thoshte Mateo duke u kollitur .
-Kjo ishte hera e 2 qe shpeton nga un heren e 3 sdo kesh shpetim .-i thot Pablo dhe largohet .
-Te urrej cfar njeriu je ti kshu lere te qet Senen dhe kete djalin ti vet e braktise .
-Pushooo.
-Sena nuk do jete asnjher e jotja asnjher e urreja Senen por tani gezon respektin tim dhe esht me fat qe nuk u martua me ty do ndahem nga ty dhe do largohem shum larg .-i thot Lori dhe iken .Ndersa Pablo futet ne makinen e tij me i shkatrruar se kurr hera e pare qe vuante nga dashuria do ja provonte Senes qe ishte i pafajshem por nuk do mundej ta falte asnjher per kete akuze qe i beri ......
Cfar do ndodhte tani mes Senes dhe Pablos ?
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀