Kapitulli 45

432 35 28
                                    

Kishin kaluar 24 or nga rembimi i Mariçuit dhe ende asnje lajm te gjith njerzit e Pablos ishin vene ne kerkim ndersa ai vet ishte bere si i terbuar nuk e mbante vendi askund dhe skishte lene vend pa e kerkuar por ende asgje....

-Nese ai njeri e ka lenduar motren time do ta vras me duart e mia kam per ta shfarosur si fis .
-Pablo qetsohu te lutem .-i thoshte Dio .
-Nuk do qetesohem derisa te shpetoj motren time.
-Vella kam frik po sikur ta lendoje si lendoi Senen?
-Mos ki frik nuk e ka aq guxim ai bubureci sa ta beje .-i thot Pablo duke qetesuar Dion por thell brenda vetes dhe ai i friksohej asaj gjeje ...

Sena Pov'

Po qendroja ne shpin time shum e shqetesuar pasi nuk kisha mare asnje lajm nga Pablo e kisha mare shum here ne tel por nuk me pergjigjej kush , duke tentuar serisht te mar Pablon ne tel degjoj deren shkoj menjeher me vrap dhe habitem kur shikoj personin perball meje .

-Lori !.-them un e habitur.
-Pershendetje .
-Pershendetje eja brenda .
-Jo faleminderit nuk do ri shum .
-Per cfar erdhe?
-Mora vesh se cfar kishte bere Mateo .
-Ai eshte i semure .
-Un u divorcova nga ai njeri tani do iki shum larg ai eshte njeri i keq dhe kujdes nga ai .
-Normal ajo dihet .
-Ate nate kur do martoheshit ti i dergove nje mesazh Mateos por un e fshiva ai te tradhtonte gjat gjith kohes me mua kur ishit te lidhur naten e dasmes ai ishte ne shtrat me mua erdha te te kerkoj falje per keto gjera .
-Nuk me ben pershtypje asgje nuk kam asnje lloj  ndjenje per ate njeri .
-Athere un po iki qofsh me shendet .
-Gjithashtu .-i thot Sena dhe mbyll deren , largohet paksa kur degjon serisht zilen e deres.

Kush do jete kete here?

Nderkoh nga ana tjeter ndodhej Mariçui te cilen e kishin rrahur duke i nxire pjes te trupit duke i lare fytyren me gjak por gjithsesi ajo ishte shum e fort , Mariçui po qendronte me veshtirsi ne kemb dhe perball saj ndodhej nje burr as Maksi dhe as Mateo por i njejti burr qe shiti dikur Senen ne nje Club nate mik i Mateos , Tito dhe po bente te njejten gje me Mariçuin .

-Se ke iden sa i lumtur jam qe nje vajze me mbiemrin Konte do punoje si kur*e ne clubin tim .
-Ne endrrat e tua qurrash.
-Aq dru sa ke ngren sot dhe ende ke guxim flet kshu .-i thot ai dhe i kap nofullen me forc .
-Vellai im do te te vrase .
-Nese mbijeton normal .
-Do ta paguash kete .
-Leri fjalet dhe behu gati sepse ne mbremje kemi nje klient special per ty karamele por pse te genjej do kisha deshir te te provoja vet se pari .-dhe tenton ta puthe por ajo e peshtyn ne fytyr ai acarohet dhe e gjuan me shpull.
-Ne mbremje dua te te gjej gati more vesh .-dhe largohet dhimbja ishte e madhe por Mariçui nuk dorzohej do qendronte e fort sepse ajo ishte Konte ...

Cfar do ndodhte me Mariçuin ?

Pablo po vazhdonte kerkimet e tij pa u dorzuar por harroi nje fakt shum te rendesishem ...... Senen .
Duke i dhene makines i vjen nje telefonat .

-Alo ?
-Konte pershendetje .
-Bir kur*e ku eshte motra ime nese e ke lenduar do ta nxjer zemren nga vendi me doren time .
-Shtttt shtttt sa zhurm ben , motra jote esht ber kur*a ime .
-Ndyresirrrrr ke deshir te vdesesh?
-Ajo vajze e pavler me sherbeu per planin tim .
-Cfar plani ?
-Maksi ishte tek Sena dhe beri ate qe di te beje me mir .
-Cfar i bete????
-Rojet i ke shum te paaft u fut ne shpi pa pik problemi .
-Cfar i beteeeee .-por ai mbyll tel Pablo i terbuar drejtohet tek shpia e Senes mberin atje brenda disa min arrit dhe shokohet me ate qe shikon ai i kishte vrare te gjith rojet futet brenda me te shpejt dhe shokohet me ate qe shikon .

-Senaaaaa .-bertet ai .........
.......

Cfar i kishin bere Senes ?

SENA 🖤Where stories live. Discover now