......
-Sena eshte mir tani per tani .
-Cdo te thot kjo tani per tani ?
-Maksi eshte arratisur nga burgu .
-Cfarrr ??? Dio menjeher vendos disa roje sigurimi tek vila e Senes .
-Ne rregull vella .-i thot Dio dhe Pablo largohet i terbuar per tek Sena .Sena Pov'
Pasi kisha qare per 2 ore te mira ve re disa çuna qe dukeshin si roje po pozicjonoheshin ne pika te ndryshme per rreth viles time nuk po kuptoja asgje se cfar po ndodhte dal menjher jasht per te mare vesh cpo ndodhte .
-Cfar po ndodh kush jeni ju ?
-Jemi urdheruar tju mbrojm ju zonjush .-pergjigjet njeri .
-Kush ju ka urdheruar ?
-Pablo Konte .
-Por pse nga se un atij i thash te me linte te qet .
-Per info shtes pyesni zotrin .Nuk vonon shum dhe duket makina e Pablos i cili sa me shikon menjher me afrohet te njejten gje bej dhe un .
-Pablo cfar dmth kjo ?
-Maksi esht arratisur nga burgu je ne rrezik .
-Nuk i trembem askujt madje ndihmen tende nuk e dua aspak .
-Futu brenda dhe leri fjalet more vesh .
-Nuk mund te me urdherosh se cfar te bej .-Pablo i kap koken dhe e puth ajo bente te shkeputej por ne fund dorzohet duke i kthyer puthejn dhe me pas e shtyn .
-Cfar mendon se po ben ?
-Te putha .
-Kush ta dha lejen ?
-Quaje si puthje lamtumire se kur te vras dhe Maksin dhe Mateon dhe ti te jesh e sigurt do largohem nga jeta jote .
-Po me veten tende cfar do besh nuk do ta denosh ?
-Nuk isha un perdhunuesi i 4 por Mateo kete ma tregoi Majk .
-Mateo???
-Po ..
-Mateo do martohej me mua do me kishte te tijen per gjith jeten pse te me perdhunonte?
-Sepse eshte i pafytyr .
-Mjaft mbrojte veten te lutem .-i thot Sena por biseda e tyre nderpritet kur Pablos i vjen nje telefonat anonime .
-Alo ?
-Diablo me vjen mir qe po ta degjoj zerin .-i thot Mateo .
-Kush je ?
-Nuk po ma njeh zerin ?
-Mateoo cfar dreqin do ?
-Ne vend te mbrosh vec Senen duhet ta kesh mendjen dhe tek te tjeret .
-Cfar dreqin po llomotit ti?
-Te dergova nje mesazh futu shikoje dhe do ta kuptosh cfar po them .-dhe i mbyll telefonin .Pablo hap mesazhin dhe shokohet i teri kur shikon se ai i poshtri i kishte derguar ne mesazhe foton e motres se tij e cila ndodhej e shtrir pandjenja ne sediljen e pasme te nje makine , ai po poshtri i dergon dhe nje mesazh tjeter ku shkruhej :
"Kjo eshte hakmarrja ime "
-Do te te vras more ndyresir por hape telefonin .
-Vella cfar ka ndodhur ?
-Mateo ka rembyer Mariçuin .
-Cfarrr?.-thon ne nje kohe Dio me Senen .
-Ver gjith njerzit tan ne levizje duhet ta gjejm me patjeter nqs ai bir bushtre i prek dhe fijen e flokut motres time do ta vras .-bertiste Pablo te cilit i vjen serisht nje mesazh ne telefon nga Mateo ."Ti e di se cfar i bera Senes ndoshta dhe motra jote mund te kete te njetin fat "
-Ai i poshtri ka per ta lenduar Mariçuin .-thot ai i prekur .
-Cfar do bejm ?.-pyet Sena e shqetsuar .
-Nuk do bejm por do bej ti do rrish ktu ku je e sigurt .-i thot Pablo dhe largohet ne kerkim te motres se tij .Cili do ishte fati i Mariçuit ?
Kjo pjes shkon per gocat e mia qe kane kaq dit qe ma kerkojne nje pjese te dyte M_2458Angles_Aquatic❤
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀