Kapitulli 34

382 35 32
                                    

Pablo pasi pa numrin i cili i kishte ardhur kercenimi Senes niset i terbuar te gjente ate person pasi e njihte, tashme ndodhej tek clubi i Dafnit , futet brenda me furi dhe ngjitet tek zyra e saj .

-Diablo mir se erdhe .-dhe vete afer tij , por ai e kap tek nofulla dhe e plas ne mur .
-Kur*e e poshter si guxon ti te sulmosh Senen .
-Cfar po thua te lutem me lesho .
-Kaq idiote je sa i dergon mesazh kercenues me numrin tend .
-Nuk doja qe ajo çupelina te ishte afer teje kam vite qe te dua si e çmendur por ti as syt nuk mi hidhje me do vec per qejf .
-Kur*at si ty vec per qejf nevojiten , qendro larg Senes dhe mos gabo me sepse ti e di qe un vec 1 her paralajmeroj .- ai e leshon dhe largohet ndersa Dafni e shikonte dhe nuk dukej se do hiqte dor kaq lehte ...

Akbash Company

Sena kishte organizuar nje mbledhje me bordin drejtues per tu dhene nje njoftim te rendesishem .
-Pra zotrinj dhe zonja mendoj se e dini arsyen sepse ju kam mbledhur ktu !
-E kemi nje ide Z.Sena por do preferonim ta degjonim nga ju .
-Athere futemi direkt ne tem besoj se i keni lexuar lajmet per vellain tim dhe te gjitha jane te verteta dhe ajo qe dua tu them eshte se ai nuk do jete me pjes e kompanis .
-Besoj se esht e qart gjithcka .-i thote njeri prej antareve i cili dukej i kenaqur qe Maksi u largua nga kompania .
-Athere mbledhja mbaroi ktu mund te shkoni .-thot Sena dhe mbledh disa dosje mbi tavolin dhe largohet e fundit nga zyra e mbledhjeve , duke ecur me shpejtesi perplaset me dike , Sena ngrin e tera kur shikon se me ke u perplas .

-Hera e dyt qe perplasemi bukuroshe , shpresoj te mos jesh vrare .-i thot Emiliano , Sena nis te dridhej .
-Cfar ndodhi nuk po me njeh .-i thot ai me ironi dhe i afrohet .
-Mos mu afro largohu nga un sigurimi sigurimi .-bertiste Sena duke u dridhur .
-Mos bertit se do iki thjesht erdha per te te then qe un u kthevaa .-i thot ai , Sena largohet me te shpejte dhe mbyllet ne zyren e saj aty ulet ne cepin e zyres dhe nis te qaje me te madhe kujtimet e tmershme te se shkuares ju rikthyen serisht .....

Emiliano del jasht dhe perballet me Pablon i cili kishte ardhur per Senen .
-Pablo miku im i vjeter .-i thot Emiliano dhe buzqesh me ironi .
-Cfar dreqin kerkon ketu ?.-i thot Pablo dhe i afrohet kercenushem .
-Te njejten pyetje dua te te bej dhe un por besoj se e di pergjigjen ke ardhur per ate karamelen .
-Kujdes kur e permend ate .-dhe e kap tek bluza .
-A e di ajo se kush je ti ne te vertet miku im ?.-i thot ai duke e pare drejt per drejt ne sy .

Ata te dy njiheshin por cfar i lidhte me njeri tjetrin ?

SENA 🖤Where stories live. Discover now