Tashme kishte ardhur mbremja dhe Pablo me Senen do qendronin tek vila e Santit , pas darkes Santi shkoi ne dhomen e tij ndersa ata te dy shkuan tek dhoma ku do flinin .
-Pablo jam shum e lumtur qe erdhem ketu familja jote jane shum te mire .
-Ata nuk jane vetem familja ime por edhe jotja .-i thot Pablo dhe ajo e perqafon , pas perqafimit Pablo nis ta puthe dhe ta shterngoje pas vetes por ai ndalon .
-Pse ndalove ?.-i thot Sena .
-Ti nuk je mesuar akoma me kete gje nuk e ke kaluar ende ate traum nuk dua te te ndodhe si heren e kaluar .
-Te betohem se kete here nuk do ndodhe se heren e kaluar .
-Jo sot angeli im .-i thot Pablo dhe e puth ne ball dhe te dy shtrihen krah njeri tjetrit dhe i ze gjumi .Mengjesi
Te gjith Kontet ishin mbledhur tek vila e Santit dhe po hanin mengjes madje dhe Vini , Destani dhe Mariçui ishin kthyer madje dhe Dio me Elin te cilet kishin zyrtarizuar lidhjen e tyre ndersa Pablo dhe Sena po hanin mengjesin dhe po mbanin fort doren e njeri tjetrit , Pablo afrohet pak me Senen dhe i peshperit ne vesh .
-Gezuar shen Valentinin .-Sena buzqesh lehte .
-Gezuar diablo im .-i thot ajo .
-Eee femij nga keni plan ta kaloni shen Valentinin ?.-pyet Ajlina .
-Pse pyet vet femijet ?.-i thot Destani .
-Jemi plakur ne tani i dashur .
-Do e shikojm ne mbremje .-i thot ai duke peshperitur .
-Po ti zonja ime e bukur cfar plani ke ?.-pyet Vini Marisolin .
-I flasim kur te jemi vec e vec .-i thot ajo ndersa Dio me Elin po ushqenin njeri tjetrin dhe me siguri qe dhe ata do kalonin nje nate romantike.
-Vetem un nuk kam te dashur .-ankohet Mariçui .
-Ske ce do ke babin .-i thot Destani dhe te gjith shperthejn ne te qeshura .
Por Pablo cfar suprize do i bente Senes ?Santi po shikonte i lumtur femijet nipret nuset e tyre mbesen e tij me ne fund ja arriti kesaj dite te kishte nje familje te madhe dhe te bashkuar syt i shkojne tek fotografia e tij dhe e Marias sa do donte ta kishte afer sa i mungonte ta kishte prane kete dite shen Valentini dhe cdo dit tjeter te vitit .
-Zotri ka ardhur nje zonje tu takoje .-i thot roja Santit .
-Kush eshte ?
-Vanesa Renaldi .
-Fute brenda .-i thot Santi menjeher dhe zonja futet brenda .
-Teze mir se erdhe .-i thot Destani dhe Vini .
-Mir se ju gjeta .
-Vanesa mir se erdhe ku ke humbur ngele gjat gjith kohes ne Zvicer .
-Santi kam ardhur te flas me ty kam dicka te rendesishme per te te then .-i thot ajo dhe dridhej e tera .
-Teze cfar ka ndodhur pse dridhesh ?.-e pyet Destani .
-Santi ne te kemi mbajtur te fshehte dicka shum te madhe e di qe nuk do ma falesh asnjher por skishim zgjidhje tjeter .-i thot ajo duke qare .
-Vanesa fol cfar ka ndodhur ?
-Ka te beje me motren time me Marian .
-Me Marian ? Cfar mund te kesh me Marian fol te lutem cfar ka ndodhur ?
-Maria eshte gjall .-i thot ajo mes lotesh ndersa Santi djemte nipret dhe nuset e tyre ngelin te tronditur, Maria ishte gjall por si kishte mundesi ?
Cfar ka ndodhur me ate gjat gjith ketyre viteve pse nuk doli me pare ?Si fillim dua tu uroj gezuar Shen Valentinin te gjith te dashuruarve ❤❤❤
Ndersa kete pjese ua dedikoj te gjith lexuesve te mi dhe te gjith atyre qe duan familjen Konte kete dite te dashuris ju plotsova ate kerkes qe keni koh qe ma kerkoni riktheva perseri Marian shpresoj tu kete pelqyer ❤
YOU ARE READING
SENA 🖤
AksiImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀