France
Sena Pov'
Isha shum e acaruar nuk po kuptoja cfar po ndodhte , kush ishte ky njeri cfar donte prej meje pas kaq shum vitesh po ndjeja serisht frik , personi qe na njohu eshte Bak me siguri ai do i kete dhen informacione per mua , futem gjith nerva ne zyren e tij ndersa ai nuk e prish terezin .
-Ti e bere apo jo ti i dhe atij informacione per mua ?.-i them dhe e kap tek jaka e kemishes .
-Kujt?
-Atij tipit qe e quan veten diablo .
-Nuk i kam thene asgje per ty .
-Mos genje .-dhe e gjuaj me grusht , ai cohet ne kemb dhe me kap me forc doren .
-Mos e perserit me kete qe bere ndryshe ta thyej doren .
-Nuk me frikson aspak dhe kujdes kujt i jep informacione per mua .
-Cfar informacionesh ke ti pa me thuaj ti vec emrin ke moj vajze .
-Bak qepe .
-Apo mos duhet te te quaj vajza pa mbiemer .-ai fillon qesh ndersa un largohem me acaronte ky njeri , teksa po shkoja per ne shpi nuk e di pse kisha nje parandjenj te keqe por gjithsesi e injorova , futem brenda ne shpi dhe nuk vonon shum kur dikush i bie ziles se deres dhe shkoj e hap me mendimin se ishte Eli por ajo qe pash me tronditi teper Mateo ishte perball meje un kisha ngrir e gjitha .
-Sena.- thot ai duke thyer heshtjen.
-Si me gjete ?
-Ti je gjall .-thot ai duke u prekur por as qe me interesonte .
Nuk e mer dot me mend sa jam gezuar qe po te shikoj serisht .
-Largohu .-i them dhe bej te mbyll deren por ai nuk me lejon .
-Sena te lutem ndodhi cndodhi ne te shkuaren ti harrojm eja kthehu me mua familja jote ka nevoj per ty kompania ka nevoj per ty .
-Familja? Un nuk kam as familje dhe as kompani tani zhduku nga shpia ime ashtu si u zhduke para 5 vitesh .
-Edhe un jam lenduar shum prej teje por tani qe te kam perball i harrova te gjitha .
-Nuk me interesojn fjalet e tua te bukura te gjith jeni maskarenj me nxite jeten me shkatruat me cfar fytyre me del para zhduku dhe mos gabo me te vish ketu kshu thoi dhe atij vellait tim maskara .
-Sena pse kerkon te me perzesh? Apo ke dashnorin brenda .-Ne ate moment Sena e gjuan me shpulle dhe ai futet brenda me force .
-Dil jashte menjeher .
-Nuk dua te te bej keq dua thjesht te kthehesh ai vllai jot po e falimenton kompanin .
-Nuk me intereson dil jasht .
-Cfar po ndodh ketu ?.-degjohet zeri i dikujt tjeter .
-Sena kush eshte ky ?
-Cte duhet ty , ndersa ti tjetri edhe shpin ma gjete ?
-Un quhem diablo mor shok , po sy bukur edhe shpin ta gjeta .
-Nqs se ke problem largohu sepse un dhe Sena po bisedojm .
-Largohuni te dy tani .-bertet Sena .
-Sena.-i thot Mateo dhe i kap doren ndersa Sena e terheq pas doren e friksuar .
-Mos me prek .
-Sena te lutem eja me mua .-dhe perpiqet ta kape serisht doren e saj por kete here pret vec grushtin e diablos dhe bie pertok si per cudi Sena nuk reagon fare madje ndihej e lumtur qe e gjuajti .
-Do kthehem prap Sena , ndersa me ty djallush i vogel do shifemi serisht .-thot Mateo dhe largohet me hunden e gjakosur .
-Cfar dreqin po ben ?
-Po te shqetesonte dhe e gjuajta me grusht te mbrojta .
-Kush je ti qe me mbron mua ?
-Engjelli jot mbrojtes .
-Sikur quheshe diablo ti ?
-Athere behu ti engjelli cdo djall ka nevoj per engjell .
-Engjell isha por ata me vrane me keputen krahet .
-Kush ?
-Ska cte duhet ty largohu .
-Nuk do iki askund pa ty ai tipi do kthehet dhe nuk do te te lere te qete .
-Dhe ku te shkoj sipas teje ?
-Do vish tek shpia ime .
-Asnjher .-i thot Sena por per pun sekondash ndjen dicka ne hund me pas erresir.Italy
Akbash CompanyPunet per sfilaten kishin filluar por Maksi po ndihej i stresuar sepse Mateo nuk dukej askund por me ne fund e mer vet ne telefon .
-Alo ku je ?
-Kisha disa pun cfar ndodhi ?
-Asgje thjesht doja ta dija ku ishte .
-Vi neser nga kompania sepse kam ende disa pun .
-Ne rregull .-thot Maksi dhe e mbyll kishte ardhur koha qe ai te kthehej ne shpi .
Pas nje ore ishte ne shpi gruaja e tij ndodhej ne sallon duke lexuar revist ndresa nje nga ndihmeset po qendronte te dera .
-Pse po qendron ktu ?
-Zotri babai juaj eshte perkeqsuar .-i thot ajo ndersa ai vrapon per tek babai i tij ai nuk ishte ne vetdije dhe gjat gjith kohes permendte vec dicka emrin e Senes .
-Infermjere si eshte gjendja?
-I bera nje qetesues do e zere gjumi tani .
-Cfar i ndodhi ?
-Krize si gjithmon .-ai del nga dhoma dhe shkon kap gruan e tij nga krahu .
-Maks me lesho po me vret .
-Babi im eshte semur dhe ti me ri ktu pa e vrar mendjen .
-Mjaft se me lodhe keto 5 vite me jane bere si ferr ne nje an motra jote ne nje an prindrit mjaft me .-thot ajo dhe largohet , ndersa Maksi ulet ne kolltuk dhe liron paksa kravaten e tij gjerat po i dilnin nga duart si ne shpi ashtu dhe ne kompani.
YOU ARE READING
SENA 🖤
AksiyonImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀