Kapitull 47

432 39 39
                                    

.......

-Pabloooo mos i mbyll syte te lutem .-bertiste Sena dhe e mbante Mateo nga krahu .
-Vella te lutem qendro i fort .-i thot Dio duke i mbajtur koken .
-Eja me mua mjaft qave per ate .-i thot Mateo .
-Me lesho i poshter me leshoooo .-i thot Sena duke qare dhe ne ate moment Mateos i vjen nje plumb ne kofshen e majt dhe bie direkt ne tok .
-Bir kur*e .-i thot Vini duke futur pistoleten ne brez .
-Pablooo.-i afrohet Sena dhe i ledhaton fytyren .
-Babi nuk po zgjohet vellait tim i ka ndodhur dicka .-i thot Dio ne panik .
-Mos u beni merak qe te dy Pablo do behet mir tani do ta dergojm ne spital.-u thot Vini .
-Shef cfar do bejme me Mateon ?.-e pyet Adi shok i Pablos .
-Cojeni tek magazina e Pablos do meret dikush tjeter me ate .-i thot Vini duke cuar Pablon ne makin .
-Senaaa do te te gjejjj nuk do shpetosh me degjovee do behem hija joteeee .-bertiste Mateo .
-Hajde bij futu ne makin mos e degjo ate asgje nuk te ben .-i thot Vini duke e futur ne makin .

Ne spitale

Pablon e moren me barel ndersa Sena nuk ja leshonte doren .
-Pablo un jam ketu nuk do ta leshoj doren .-i thoshte ajo.
-Cfar ka ?.-pyet doktori .
-Ka mare nje goditje ne kraharor .
-Ta futim menjeher ne salle te operacionit .-thot doktori dhe e futin ne salle ndersa Sena ngelet jasht ulet afer deres dhe fillon qan ne heshtje dikush i afrohet dhe i vendos doren me embelsi ne kok .

-Kush jeni ju?
-Un jam babi i Pablos , Destani .
-Zotri me falni per fajin tim ai erdhi ne kete gjendje .-i thoshte ajo duke qare .
-Qetesohu bij ti nuk ke faj per asgje .-i thot Destani duke i fshire lotet .
-Por un ate nuk e besova e akuzova rend ai per te me mbrojtur mua erdhi ne kete gjendje ai me dhuroi dashuri mbrojtje ndersa un i rrezikova jeten .
-Cohu bij cohu .-e ngren ne kemb dhe i kap fytyren me duar .
Njeriu kalon shum veshtirsi ama asnjher nuk duhet te ulet ne tok Pablo do behet mir .
-Faleminderit.-i thot ajo dhe e perqafon .

Destani shkeputet nga Sena dhe i afrohet Vinit .

-Un po shkoj te rregulloj ate punen punet ktu vajzat djalin tim i ke ti amanet .
-Pa merak vella.
-Xhaxha do vi dhe un me ty .-i thot Dio ndersa Destan pohon me kok .
Mariçui del nga dhoma ku ishte dhe pasi mer vesh lajmin shkon drejt Vinit .

-Xhaxhaa.
-Vogelusheee pse qan?
-Kam shum frik mos e humbasim Pablon .
-Asgje nuk do ti ndodhe princesha e Konteve.-dhe e perqafon .
-Xhaxha po shkoj pran Senes .
-Shko ajo ka nevoj per ty .
-Sena ..
-Mariçui .-dhe perqafohen te dyjaa .
.........

Mateos ja kishin lidhur duart lart me zinxhire dhe trupi i tij qendronte i varur gjithashtu kemba i pikonte gjak ishte çudi si nuk kishte vdekur nga gjakderdhja , Destani me Dion futen brenda dhe qendrojne para tij .

-Pra ti qenke Mateo .-i thot Destani ai ngren koken lart dhe qesh me ironi .
-Perderisa nuk po me gjuani dmth se ai bastardi nuk ka vdekur akoma.
-Ke quan bastard ti mor kafsh .-i thot Dio dhe e maskaron me grushta .
-Dio qetsohu qellimi jon nuk esht ta vrasim direkt por ta bejm te vuaje .-thot Destani dhe rregullon kemishen .
-Cfar do me beni ?
-Do kenaqesh shum madje do na falenderosh .
-Mbase te falenderoj ne funeralin e djalit tend .-Destani mer nje thik te modelit hanxhar dhe ja fut tek plaga ku e kishte qelluar Vini .
-Aaaaaaaa.-bertiste ai duke u perpelitur .
-Cfar ndodhi te dhembi ?
-Sena dhe ai djali jot bastard nuk do shpetojne nga mua po te jete nevoja dhe nga ferri do i perndjek .
-Cfar ferri kerkon kur ke djallin para .-i thot Destani duke e pare ne sy me pas mer nje pale pinca te mbedha dhe i hap gojen me dhun me pas i keput gjuhen .
-Tani jemi me mir sdo na acarosh me zerin tend .-ai filloi te qante dhe gjaku i del lum nga goja .
-Xhaxha jepi fund nuk dua ta shikoj me kete njeri te mare frym .
-Bravo Dio bravo nipi im nuk duhet te mare fryme .-dhe i kap hunden me pinca duke i keputur gjysmen tortura dhe dhimbja ishte e madhe por ai ende nuk po vdiste .
-Le ti japim goditjen e fundit kete e ke per djalin tim per Senen dhe per vajzen time .-i thot Destani dhe i ngul thiken ne kraharor duke ja çare dhe i nxjer zemren jasht ndersa ai perpelitet mes dhimbjesh per te fundit her duke e perjetuar ferrin nga duart e Destan Kontes ......

Tani qe Mateo vdiq cfar do bente Maksi ?

Po me Pablon cfar do behej a do mundej te shpetonte apo Sena do ngelej e vetme?

SENA 🖤Where stories live. Discover now