Kapitulli 39

380 35 28
                                    

Sena largohet nga vila e Pablos me lot ne sy , donte te shkonte tek vila e saj por aty nuk e priste askush , ndihej kaq e vetmuar sa ulet ne mes te rruges dhe mendon cfar te beje a ti besoje apo jo Pablos !?
Nxjer telefonin dhe mer dike ...

-Alo .
-Bak jam un Sena .
-Sena ? Kujt i detyrohem per telefonaten tende?
-Leri ironite po me degjo me kujdes .
-Po te degjoj .
-Nis ketu ku jam un disa nga djemt e tu .
-Pse ?
-Me duhen per nje pun ....
-Dhe cfar fitoj un ne kete mes ?
-Do te paguaj pa merak .
-U tha u be bukuroshe .

Kishte ardhur koha qe Sena te vendoste drejtesi per veten e saj dhe kete do ta bente e vetme pa ndihmen e askujt ....

Dita tjeter ...

Njerzit e Bak kishin ardhur ashtu si i kerkoi Sena dhe prisnin vec urdhrin e saj ...

-Arsyeja pse ju kerkova eshte se dua te me gjeni 3 persona Emiliano , Majk dhe Antonio ata qe me perdhunuan mua , gjejini dhe do i dergoni tek kjo adres .-i thot Sena ndersa ata shperndahen per te plotsuar urdhrin e Senes .

Cfar kishte ndermend ajo te bente ?

Pablo Pov'

Kisha shum pun per te bere por nuk ndihesha i qete mendja me qendronte vec tek Sena , cfar vendimi do merte ajo ? A do me besonte vall?.
-Vella sapo fola me xhaxhain puna e dergeses eshte ne rregull .
-Shum mir te pakten kemi nje problem me pak .-thot Pablo i merzitur .
-Mos u demoralizo kshu ti bere gjene e duhur , Sena do kthehet serisht tek ty .
-Nejse vazhdo punet e tua ti un dua te ri pak vetem .-thot Pablo dhe Dio largohet , qetesia e Pablos vazhdon deri ne momentin qe dikush e telefonon , fytyra e tij mer nje pamje tjeter nje pamje me te lumtur .

-Mamaa.
-Zemra e mamitttt sa me ka mare malli .-i thot Ajlina e lumtur dhe e permalluar .
-Edhe mua me ka mare malli si jeni ?
-Mir o biri mamit merakun tend kam Vini me tregoi gjithcka .
-Mos u bej merak gjithcka eshte ne rregull .
-Un te njoh shum mir dhe e shikoj ne syt e tua qe dicka te mundon ke ndjeshmerin time duhet ti ngjaje babit tend .
-Nuk ka gje se i ngjaj per gjera te tjera .-i thot Pablo dhe te dy qeshin pasi pershendeten me njeri tjetrin e mbyllin telefonin dhe mendja e Pablos ishte serisht tek Sena .

Sena Pov'

Tashme ndodhesha tek nje ndertes e braktisur ku njerzit e Bak kishin gjetur njerin prej atyre te treve Emilianon ai qe nisi gjithcka , futem tek ndertesa ate e kishin lidhur pas nje karrige dhe normal e kishin rrahur , ai e ve re qe un i afrohem dhe nis qesh....

-Pra ti po ma ben kete pritje madheshtore ...
-Normal qe un...
-Prisja ate te dashurin tend mafioz por me pelqen qe je ti si thua te kujtojm kohrat e vjetra rim qe rim .-Sena e gjujn me shpull .
-Mbylle gojen ndyresir per kete arsye je ktu per te kohrat e vjetra por jo per ti kujtuar por per ti vuajtur .
-Ti do me besh ti vuaj ?
-Ta siguroj qe pas atyre qe do kalosh do me lutesh te te jap fund .
-Me kujtohet si sot sa e bukur dukeshe me ate fustanin e nuses sta shpjegoj dot  sa me shijoi kur te mora vir*erin si princesh ishe .-dhe qeshte , Sena ua ben çunave me shenj dhe ata marin nje mbajtese uji ku ne te kishte uje shum te nxehte dhe ja hedhin nga fytyra dhe ne te gjith trupin .
-Aaaaaa u dogjaa .-bertiste ai .
-Ti nuk mund te lendosh me ajo qe me bete nga dhimbje u kthye ne forc .
-Kam nje sekret qe do te te lendoje shum do ta ndaje zemren ne dysh .-thoshte ai duke mare frym me shpejtesi nga djegia .
-Fol cfar sekreti?
-A do jesh e zonja ta perballosh .-i thot ai ....

Cfar sekreti do i thoshte Emiliano Senes?

SENA 🖤Where stories live. Discover now