Sena me Pablon kishin ndaluar para viles Akbash dhe si gjithmon asnjeri nuk po fliste , Sena zgjatet paksa dhe e puth ne faqe ndersa Pablo habitet .
-Faleminderit per gjithcka qe ke bere per mua .-i thot ajo me embelsi , ai i perkedhel leht faqen ndersa ajo e shikon ne sy .
-Mos me falendero cdo gje e bej me kenaqesi .-dhe afrohet ta puthe por Sena largohet serisht .
-Me duhet te iki tani .-i thot ajo dhe del nga makina ndersa Pablo po qendronte aty derisa ajo te futej ne shpi me pas dhe ai u largua duke u futur ne vilen e tij .
-Vella cfar ndodhi me vellain e Senes esht bere shum mediatike .-i thot Dio .
-Ai i poshtri nuk eshte vellai i Senes mos e quaj me ashtu .
-Ja dolet ta shkatrronit ate njeri .
-Do shkatrroj cdo njeri qe mundohet ta lendoje Senen .
-Po nga vetja si do e mbrosh ?
-Nuk te kuptova !
-A do jete e njejta Sena me ty kur te mare vesh te shkuaren tende ?.-kjo ishte nje pyetje qe Pablon e mundonte as ai vet nuk i jepte dot pergjigje , cdo mafioz ka sekretet e tij madje dhe nje te shkuar te erret por a do mundej ta justifikonte te shkuaren e tij para saj !?Sena Pov'
Po vija verrdall ne vile gjithcka me dukej kaq bosh ndihesha e lumtur qe te pakten nje nga njerzit qe me lenduan i dhame denimin qe meritonte , por thell brenda meje me digjte deshira te kisha nje familje te bashkuar te fort dhe mos e braktisnim asnjher njeri tjetrin, cfar e shkatroi familjen time lakmia per sa me shum pasuri apo frika se cfar mendonin njerzit !?
Keto pyetje nuk me mundonin me por ajo cfar me mundonte tani ishte a do mundej Pablo te ma jape familjen qe kam enderruar ?
A do jete ai i njejti me mua pasi te mesoje te shkuaren time ?......Dal ne dritare te dhoma ime dhe veshtroj vilen e tij, ve re se shum pran viles time po afroheshin dy makina te zeza dhe disa burra te maskuar gjuajn me arme ulem direkt posht dhe po dridhesha nga frika po i lutesha zotit qe e gjitha kjo te mbaronte dhe ai qe do i jepte fund dhe do me shpetonte ishte Pablo ......
-Dio bej menjeher gati cunat po sulmojne Senen.-i thot Pablo dhe del jasht bashk me Dion dhe 10 cuna te armatosur te gjuajne ne drejtim te dy makinave , gjat te shtenave Sena ishte strukur ne nje cep te dhomes deri sa i vjen nje mesazh nga nje numer i panjohur .
• Ky ishte vec nje paralajmerim nqs ngatrohesh dhe njeher me ato gjera qe ste takojn ty heres tjeter ata plumba do jene ne trupin tend jo ne muret e viles....
Pasi i dergoi mesazhin Senes dy makinat largohen ndersa Pablo futet direkt tek vila e Senes .
-Sena ku jeee jam unnn.-Sena degjon zerin e Pablos dhe del nga dhoma ku perballen ne korridor .
-Pablo ti erdhe .-i thot ajo me lot ne sy ndersa ai e perqafon .
-Un do vi gjithmon per ty edhe sikur te jem duke vdekur do vi .
-Te lutem mos ma permend vdekjen tani .
-Shyqyr zotit je mir .
-Mendova se shpetova nga Maksi po ai as ne burg nuk po me le rehat .
-Nuk eshte Maksi .
-Mateo?
-As ai nqs do ishte Maksi do na sulmonte te dy jo vec ty nqs do ishte Mateo do me sulmonte vec mua .
-Me erdhi ky mesazh ne telefon .-Pablo shikon numrin dhe shtang .Kush ishte personi qe sulmoi Senen ?
YOU ARE READING
SENA 🖤
AksiImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀