Kapitulli 4

448 35 23
                                    

Para 5 vitesh .....FlashBack .

Tashme ishte dita e dasmes e cila do zhvillohej ne kopeshtin e viles Akbashi pergatitjet nuk kishin mbaruar ende dhe me keto po merej Driloni me Maksin ndersa Margaret po qendronte afer vajzes se saj dhe po qanin duke kujtuar momentet e bukura bashk .
-Jam e bindur qe vajza ime do duket si princesh me kete fustan .
-Ajjj mamiii.-dhe perqafohen.
-Make up e ke ne rregull por tani duhet te vishesh te jesh gati ne rregull .
-Po mam .-Sena cohet ne kemb dhe shikon fustanin ishte me xixa me dantell dhe stil princesh i fryr nga posht duke pare fustanin Senes i vjen nje mesazh ne telefon .

Dashuria ime❤
Para se te te shikoj mes gjith njerzve dua te te shikoj vetem .
Sena
Eja me shiko ne dhome 😉
Dashuria ime❤
Eja tek vendi jon .
Sena
Si te vi tek vendi jon ??? Ka shum njerez nuk mundem .
Dashuria ime ❤
Eja dua te te shikoj me fustanin e bardh tek vendi ku rash ne dashuri me ty .
Sena
Ne rregull ❤

Pas bisedes me Mateon Sena vishet shpejt e shpejt dhe pret momentin e duhur per te dal nga shpia pa rene ne sy per fat te mir kishte ende kohe te ftuarit nuk kishin ardhur ende ajo gjen nje mundesi dhe largohet mer dhe makinen e saj dhe drejtohet per te kodra ku ishte kthyer vendi i dashuris se saj me Mateon .
Ndersa Mateo po vishte kemishen por dikush e ndalon duke e afruar pas vetes .
-Kaq shpejt do ikesh?
-Mos u bej qesharake Lori un sot martohem .
-E di por smund te qendrojm bashk dhe pakkk te lutemmm.
-Boll tani me duhet te iki do takohem me Senen para dasmes skam koh .
-Nuk do pendohesh .-i thot Lori dhe hedh pertok ate fustan gjumi qe kishte veshur ndersa Mateo i sulet i uritur mbi trupin e saj , ai e tradhtonte Senen .
Sena tashme kishte aritur tek vendi por Mateo nuk dukej askund kshu i dergon nje mesazh dhe del nga makina .
-Ndoshta ka ardhur por po me pret me posht .-thot Sena e cila po ecte me veshtirsi nga fustani i gjat .
Ndersa Lori me Mateon pasi mbaruan ate qe nisen fshin mesazhin e Senes nga telefoni dhe po perpiqej qe Mateo te vonohej me shum qe te krijonte zenka mes tyre .
Sena e cila po ecte po kerkonte Mateon por ai nuk ishte aty por dikush tjeter ishte kendonin bertisnin ishte ai djali i cili u perplas me Senen bashk me shoket e tij , Sena pasi i pa ben te kthehet ne makin .
-Vella perseri ajo vajza .-thot Majk .
-Cila vajze ?.-pyet Emiliano dhe shikon Senen .
-Bukuroshja e tregut .-i pergjigjet ai , Emiliano vrapon pas Senes dhe e kap tek dora .
-Perseri ti ?
-Ma lesho krahun .-i thot ajo e friksuar .
-Sa nuse e bukur qenke te ka humbur dhendri ?.-i thot ai me ironi .
-Skgj bukuroshe se gjete 3 tani .-i thot njeri nga ata por Sena e gjuan ne vend te keq dhe largohet me vrap por Emiliano e kap serisht dhe e shtynin ne drejtim te njeri tjetrit ndersa Sena bertiste ta linin te shkonte .
-Me ler te lutem un do martohem sot plus i fejuari im sikur ka ardhur .-i thot ajo duke qare .
-Leshoje vella u friksua e shkreta .-por Emiliano nuk e leshonte .
-Me lesho te thash .-bertet Sena dhe e kafshon ndersa ai e gjuan me shpull dhe e rezon ne tok me pas hipen mbi te duke i bllokuar duart me duart e tij dhe me pas gojen .
-Vella cfar ke ndermend te besh ?
-Do argetohemi .-i thot ai duke pare nga Sena i afrohet qafes se saj dhe i peshperit ne vesh .
-Qe ate dit nuk me je hequr me nga mendja .-Sena perpelitej dhe bertiste me te madhe por askush nuk e degjonte .
-Te lutem me lesho mos ma shkatroni jeten ju lutem ju jeni te dehur te droguar por me von do pendoheni .-ata qeshnin dhe e lagnin me pije alkoolike Senen ndersa ajo qante e pashpres .
Me pas njeri nga ata heq ripin dhe cohet ne kemb dhe kthejn Senen me forc me shpin me pas e gjuajn derisa e len pandjenja ata fillojn pin serisht por kete here droge dhe vazhdonin te kendonin si te cmendur .
Nderkoh Mateo po behej gati dhe ishte teper von .
-Dreqi ta haje jam shum von duhet te iki tek Sena me pare nuk i pergjigjet asnje prej telefonatave te mia .
-Per mendimin tim dergoi nje mesazh te kthehet do vonoheni kshu .-i thot Lori duke bere gjasme sikur i intetesonte ndersa Mateo kshu vepron po te shkonte dhe ai do vonoheshin me teper .
.......
Nderkoh Sena ishte permendur dhe mes loteve bente te cohej por rrezohej serisht por ata nuk u ndalen me aq e kapen nga floket ja grisen fustanin e saj te nuseris dhe e perdhunuan me rradh ajo qante bertiste kerkonte Mateon deri ne momentin qe nuk i ngeli me asnje pik fuqie dhe humbi perseri ndjenjat .
Ajo tha jo por askush nuk e degjoi .
Ajo bertiti qau me te madhe por askush nuk e degjoi .
Asaj i vrane pafajsin ja rrembyen endrrat   por askujt nuk i interesoi .
E lane te vetme ne ate vend te erret ne ate nate me te ftoht se kurr .
Ajo bertiti jo .......

SENA 🖤Where stories live. Discover now