Akbash Company
Sena bashk me vellain e saj do degjonin testamentin qe kishte lene babai i tyre para se te vdiste .
-A jeni gati ?.-i pyet avokati ndersa ata pohojne me kok .
-Athere testamenti i te ndjerit Drilon Akbashi eshte ky 98% te pasuris dhe gjithcka tjeter qe eshte ne pronesi te familjes Akbashi i takojne Z.Sena ndersa 20% i ngelur eshte juaji Z.Maks .-thot avokati ai ngrihet i revoltuar dhe i mer testamentin avokatit .
-Jo kjo smund te jete e vertet .
-E vertet eshte pronaria e gjithckaje tashme eshte Z.Sena ju keni vec 20% ne kompani .
-Kete skam per ta lejuar kurr me degjove kurr .-thot ai dhe largohet duke perplasur deren .
-Z.avokat dicka nuk kuptova pse babai ma kishte lene mua shumicen e pasuris?
-Kjo leter eshte per ty nga babai jot lexoje dhe do ta kuptosh .-i thot avokati dhe me pas largohet ndersa Sena fillon lexon letren nga babai i saj ."E dashur bija ime Sena,
Kur erdhe ne jete ti un me mamin tend ndodheshim ne Paris ne qytetin e te dashuruarve ndiheshim aq te lumtur qe te sollem ne jete ne ate qytet sa ta vendosem emrin e lumit i cili ndodhet ne Paris , "Sena".
Te rritem si trendafil sepse ajo eshte mbreteresha e luleve por harruam qe trendafilat jane ata qe keputen te paret , nuk te mbrojta dot as ty dhe as nenen tende nuk kerkova drejtesi per ty por ta bera padrejresin vet nuk i denova ata qe te lenduan por te lendova dhe un tani ka ardhur koha te maresh cfardo qe te takon , kur u takuam pas 5 vitesh me the se u ktheve per te mare hak , do te jap force pushtet dhe vendose drejtesin ne vend ate qe nuk bera dot un per ty beje ti per veten , Maksi esht ai qe na tradhtoi te gjitheve ai falsifikoji gjithcka dhe njollosi emrin tend ki kujdes .
Shpresoj te me falesh nje dite .Sena çohet ne kembe fshin lotet dhe del jashte me krenare se kurr ndersa punonjesit thjesht e shikonin disa me zili disa me urrejtje ndersa disa te tjer me simpati .
Sena tashme ishte pronaria e gjithckaje dhe hipen ne makinen ku dikur hipte Maksi , gjat rruges per ne shpi ve re Pablon dhe i kerkon shoferit qe ta ndjeke por i humb nga syte .
-Zonjush me vjen keq po e humbem nga syte .
-Si e humbeee pffff mir ndalo makinen .-thot ajo dhe zbret .
-Cpo me gjen kshu pse duhet ta ndjekesh ate dhe pse merzitesh qe e humbe nga syt.-peshperiste Sena me veten e saj .
-Pse po me ndjek ?.-degjohet nje ze pas saj ajo kthehet e trembur dhe perballet me Pablon i cili po e shikonte serjoz dhe me njeren vetull ngritur 🤨
-Un ...un jo spo te ndjek kam dale per shetitje xhiro apo jo ?.-pyeti shoferin ndersa ai qeshi lehte se e dinte qe ajo po genjente .
-Po po dhe un te besova eja me mua .
-Prit jo kam pun nuk mundem.
-E di qe po vdes nga deshira per te qen pran meje po mos bej kot .
-Shiko kush flet .-thot Sena dhe futet ne makinen e tij , Pablo vendos nje muzik dhe niset per tek apartamenti i tij , muzika ishte Noizy&Çiljeta -Gangsta Love , Sena nisi te kendonte disa pjese te kenges .
-Baby krejt po thone se ti je gangsta
Baby you're my gangsta
Bashke pergjithmone
Jeta jone e shpejte sikur s'ka neser
Do te pres gjithe jeten
You're my gangsta love.....-Pablo po e shikonte me adhurim .
-Bashk perghithmon Diablo and Angel .-i thot ai duke i kapur doren por Sena gjithmon gjente dicka per te nderuar mhb .
-Ku po shkojme ?.-Pablo qesh leht .
-Ne apartamentin tim .
-Pseee?
-Ste bej gje psiko mos ki frik ke qen dhe her te tjera ne nje shpi me mua .
-Po kjo psiko pse ishte ?
-Sepse po me ndiqje dhe pale sa e rrezikshme mund te jesh .-i thot ai duke qeshur .
-Mos u tall majmun .-ai qesh me te madhe nderkoh dhe Senes i shpeton nje buzeqeshje , cfar mendoni se do ndodhe ne shpin e Pablos ?
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀