Pas largimit te Emilianos , Pablo po qendronte perball kompanis , kishte ardhur koha qe ti tregonte Senes te verteten ate qe duhej te bente qe ne fillim , futet brenda dhe i drejtohet zyres se Senes futet brenda dhe e gjen ne nje gjendje te keqe .
-Sena .-therret ai duke ju afruar , ajo ishte ne nje cep te zyres e cila po dridhej syt i ishin kuqur nga te qarat dhe po i merej fryma.
-Pablo po kaloj atak paniku .-i thot ajo duke i shternguar doren , ai e perqafon fort dhe i ledhatonte koken duke e bere ate te qetesohej sado pak .
-Ai u kthye .-i peshperit ajo . E shkuara ime u kthye .
-Sena qetsohu te lutem .
-Si mund te qetesohem siiiiii?? Ai qe me perdhunoi para 5 vitesh u kthye .-thoshte Sena duke qare ndersa Pablos ju mbushen syt me lot ai dinte gjithcka .
-Sena un ....-i thot Pablo por Sena e nderpret .
-E di un se kush e ka bere kete .-thot ajo dhe del me nxitim nga zyra pas saj shkon dhe Pablo .Pas 1 ore ata te dy shkojn tek burgu ku eshte Maksi dhe tek korridori i burgut perballen me Mateon .
-Ju e kthyet ate ketu juuu njerez te poshter .-i thot Sena duke bertitur dhe duke e shtyr .
-Qetsohu si mund te te bej keq un ty .-i thot Mateo duke i mbajtur duart .
-Me leshooo , a nuk u lodhet duke me shkatruar jeten nuk u lodhet pse e kthyet ate njeriii .
-Qe ti te jesh e imja nje dit prandaj po i bej keto .
-Nuk do jem asnjher e jotja un jam vetem e Pablos .-i thot ajo duke i lene te dy djemt e habitur .
-Ti do jesh vec e imja me degjove nqs nuk do pranosh me te mir do e besh me te keq .
-Ke mendon ti se po kercenon .-i thot Pablo dhe e gjuan me grushta .
-Pablo mjaft te lutem .-i thot ajo duke e mbajtur .
-Mbaje mend mir emrin tim Pablo Konte dhe qendroi larg Senes .
-Kete thojua dhe perdhunuesve te saj .-i thot ai duke qeshur me ironi ndersa Sena iken me vrap jasht sepse nuk mundej me ta perballonte ato fjale ndersa Pablo nuk po ndalej duke e gjuajtur me grushta Mateon ....Pas 2 oresh
Pas zenkes Mateo perfundoi ne spitale ndersa Pablo ne paraburgim .
-Vella pyeta pak ne spital per ate tipin e kishe rahur keq .-i thot Dio .
-Nuk me intereson po ju afrua me Senes nuk do perfundoje ne spitale por ne boten tjeter .
-I tmerrshem je .
-Nejse rofsh qe me nxore nga burgu duhet te shkoj tek Sena tani .
-Vella ajo nuk esht ne shpi as ne kompani kontrrollova ngado por nuk e gjeta askund .
-Cfar ??? Po ku mund te shkoje ajo ne ate gjendje ??
-I kam vene cunat ne levizje do ta gjejm .
-Eja kerkojm dhe ne .-i thot Pablo dhe vihen ne kerkim te Senes , por ku ishte ajo ?.....
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀