Zvicer
Santi bashk me dy djemt e tij me Pablon , Senen dhe Vanesen ndodheshin tek spitali ku ndodhej e shtruar prej vitesh Maria .
-Ku eshte Maria ?.-pyet Santi duke pare ambjentin perreth .
-Flasim njer me doktorin .-thot Vanesa .
-Un me mir po ju pres ketu .-thot Sena dhe ata futen brenda ndersa Sena po vinte verdall ne ambjentin jasht spitalit .Ishte nje kopesht i madh me peme dhe kishte shum paciente jasht , Sena duke pritur ata te dilnin, i terheq vemendjen nje grua e cila po qendronte vecmas te tjerve kraheve kishte hedhur nje shall te bardh dhe ishte ulur ne nje karrige lekundese po rinte e perhumbur dhe dicka po shkruante , Sena u be kurjoze dhe afrohet ngadal .
.......
Santi futet tek zyra e doktorit i cili po i dukej shum i çuditshem .-Doktor un jam Santiago Konte burri i Maria Kontes te cilen e mbani prej vitesh ketu dua te di cfar problemi konkrret ka a mund ta nxjerim nga spitali ?
-Cfar burri i saj ? Ajo vuan me çrregullimi mendor te cilin ja kane shkaktuarr traumat qe ka kaluar esht shum e rrezikshme qe ajo te perballet me te shkuaren .
-Doktor un nuk kam nder mend ta le gruan time ktu sapo mora vesh qe ajo esht gjall dhe kam ardhur ta mar .
-Un si doktori i saj nuk e lejoj kete gje .-thot ai prer dhe largohet i tensionuar nga zyra .
-Po ky cpati ?.-thot Destani .
-Eja takojm Marian por kini kujdes mos i thoni kush jeni .-i thot Vanesa ndersa ata pohojn me kok .
-Edhe Sena jasht duhet te jete dalim sa me shpejt .-thot Pablo .
Santi dhe te tjeret dalin jashte dhe Vanesa i drejton tek Maria e cila ishte pran Senes .
-Ajo eshte Maria .-thot Vanesa .
-Ajo pran Senes ?
-Po.-thot ajo , ndersa Santi afrohet ngadale dhe kishte para gruan e tij te shtrenjten e tij ate qe zoti beri mbrekulli dhe ja ktheu perseri gjithcka po i dukej e pabesushme , ajo po bisedonte me Senen ndersa ata po degjonin ne heshtje .
-Un quhem Sena u bera kurjoze kur ju pash ketu dhe u afrova .
-Un quhem Maria ,mir bere un nuk kam shum miq kam veten motren time .
-Cfar po shkruani?
-Po i shkruaj nje leter te dashurit tim .
-Te dashurit tuaj ? Kush eshte ky ?
-Nuk e di nuk e mbaj mend memoria ime eshte shum e dobet i kam gjerat e turbullta por vec dicka mbaj mend nga ai .-dhe i tregon bllokun e shenimeve ndersa Sena e lexon me ze te larte ."Te dua shum .......
Ndjenat tona jane reciproke zonjush".Kjo ishte shprehja e tyre e dashuris Santi nuk mbante dot lotet dhe largohet nga aty ndersa djemt e tij shikonin te pashpres nenen e tyre sa donin ti thoshin qe jemi femijet e tu , Destani me Vinin e perqafon fort ndersa ajo ngelet e habitur .
-Po ju kush jeni ?
-Kemi ardhur te te vizitojm .
-Me siguri jeni te afermit tan apo jo Vanesa ?.-thot Maria por ajo nuk e dinte sa cfar dhimbje ndjenin djemt e saj .
Sena me Pablon largohem pak dhe te dy perqafojn njeri tjetrin .
-Cfar drame sa dhimbje e madhe mendoja se vet jeta ime ishte drame por gabova si do ta kalojm kete?.-pyeste Sena e shqetsuar .
-Te gjith se bashku zemra ime si familje do ta gjejm sherimin tek njeri tjetri ashtu si u sherove ti krah meje ashtu do sherohet dhe gjyshja krah gjyshit .
-Kam shum frik mos kemi te njejtin fat kam frik Pablo ..
-Mos ki frik un nuk do largohem nga ty asnjher .- i thot Pablo dhe e perqafon .
........Te gjith ishin brenda ne spitale ndersa Maria ende qendronte ne kopesht ne qetesin e saj ndersa Santi i afrohet ngadale vitet kishin kaluar malli i kishte zhuritur shpirtin per fytyren e saj per syte per zerin edhe pse tashme ishin plakur bukuria e saj ishte po njesoj edhe pse floket e saj kacurela ishin zbardhur paksa kishin ende te njejtin shkelqim nen rrezet e diellit e vetmja gje qe kishte ndryshuar ishte shikimi i saj nuk ishte me si me pare ishte i zymt i humbur i erret dhe fshinin shum vuajtje , Santi ishte perhumbur duke e pare ndersa Maria po e shikonte e çuditur .
-Ke kerkoni ?
-Un...asnje me pelqen ky vend te pashe vetem dhe thashe te te beja shoqeri e keni problem ?
-Jo aspak urdheroni , un quhem Maria Renaldi po ju?
-Santiago Konte .-i thot ai ndersa Maria hesht per pak .
-Emri juaj me duket i njohur me duket sikur mban nje histori te ter pse e kam kete ndjesi ?
-Maria un jam ....-ne momentin qe Santi do i thoshte gjithcka ata i nderpret doktori i Marias .
-Maria esht koha e ilaceve .-thot ai dhe e largon Marian nga Santi ndersa ai ulet tek vendi i saj dhe hap bllokun e shenimeve aty kishte shum shenime por njera e goditi thell ne zemer .Perpiqem te kujtoj por kujtimet me mbysin , por je vetem ti qe me shfaqesh ne mendimet e mia befas me kaplon malli , dashuria nuk te njoh nuk te kujtoj dot a mundet njeriu te doje dike qe nuk e kujton dot , pyes veten kush je ti...... ??
........
Si po u duket historia deri tani ?
Dhe cfar mendimi keni per kthimin e Marias ?
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀