Kapitulli 51

421 38 21
                                    

Franc

Sena Pov'

Sapo zbrita nga aeroporti , e kisha ndare mendjen do takohesha me Pablon dhe shpresoja mos te kishte nderuar shpin , frika dhe pyetjet ne mendjen time ishin te mbedha por isha vonuar shum per kete takim edhe sikur te me refuzoje do luftoj der ne fund per dashurin e tij .
Pas 1 ore ndodhesha para viles se Pablos si gjithmon kishte shum roje do te thot qe ai ende jeton ketu po shikoja ne drejtim nga kopshti nuk kisha guxim te futesha brenda dhe thjesht po lutesha qe ai te dilte jasht dhe ta shikoja qoft dhe per pak me kishte djegur malli per ate njeri , kishin kaluar disa minuta dhe ve re se dikush del jasht ishte Dio pas tij ishte Pablo dhe u tronditaa me ate qe pash qielli me ra mbi kok dhe kembet mezi po me mbanin, pran tij ishte nje vajze bjonde dhe ne krahet e Pablos kishte nje vajze te vogel bebe .

Kush ishte vajza bjonde ?
Po bebi i vogel femija i Pablos ishte?

-Nuk mund te jete e vertet .-peshperiste Sena e cila kishe ngelur e tronditur , Pablo dukej shum i lumtur qeshte luante me vajzen bjonde dhe me bebin .
-Dikush esht aty jasht! .-thot Dio duke pare nga Sena .
-Kush?.-thot Pablo dhe shikon perball .
-Me duket si Sena .-thot Dio .
-Cfar kerkon ajo ketu .-thot Pablo i inatosur dhe vrapon ta arrije , Sena po largohej dalngadal dhe me lot ne sy nga ato qe pa .
-Sena ndalo .-i thot Pablo dhe ajo ndalon me pas kthehet nga Pablo .
-Cfar do ?
-Ti cfar do ti ke ardhur ne shpin time .
-E kisha harruar qe ishte shpia jote dola thjesht per ecje .
-Nuk e di cfar qellimi ke por me qendro sa me larg jam i lumtur pa ty .
-E shikoj qe je i lumtur dhe mos u bej merak nuk ta prish lumturin dhe un jam shum e lumtur pa ty .
-Shum mir mbetsh me shendet dhe lamtumir .
-Gjithashtu .-i thot Sena dhe te dy largohen ne drejtim te kunderta .
-Jam shum idiote se kuptoj pse erdha ktu ai me ka harruar gjithcka e tij ishte genjeshter ai ka patur dike tjeter priste nje femij jam budallaqe budallaqe .-thoshte Sena dhe qante ndersa Pablo futet me furi ne zyren e tij dhe thyen gjithcka .

-Vella cfar po ben kshu ?
-Dio pse u kthye ajo pseee te ma plaste ne fytyr qe esht e lumtur pa mua .
-Ndoshta se dhe ti ke bere te njejten gje ?
-Te lutem mjaft i dole krah pale se me ke do jet lidhur dhe vjen ktu per te me acaruar mua gjasme po bente ecje .
-U acarove ti ?
-Aspak .
-Nuk me duket kshu .
-Degjo Dio ate vajze nuk e dua me ne teritorin tim po e pash me do sillem shum keq .
-Ne regull do merem un me te .-thot Dio dhe largohet ndersa Pablo filloi te pinte
-Un e kam harruar ate vajze e km harruar .-thoshte ai dhe kthente goten me alkool.

E kishte harruar vertet Pablo ,Senen?

Nderkoh Sena ndodhej tek shpia e saj e vjeter po e shikonte nga larg nuk kishte ndermend te qendronte ketu pas asaj qe ndodhi ben te largohet por ndjen dike qe e kap nga beli nga forc dhe i vendos dicka ne hund dhe me pas erresir .....

Kush ishte personi qe rrembeu Senen ?

Kete pjes ja dedikoj M_2458

SENA 🖤Where stories live. Discover now