Kapitulli 1

642 38 16
                                    

France

Si cdo dit rruget e Frances ishin mbushur plot me njerez dikush nxitonte per ne pun ndersa disa te tjer po shijonin kohen e mir qe po bente ne kto dit dhjetori , dielli shkelqente dhe ngrohte sadopak fytyren e njerzve te cilet kishin nevoj nga gjith ky i ftoht por ata qe kishin te ngrir zemren si ja benin ?
Ajo po ecte qetesisht ishte veshur e gjitha me te zeza dhe as qe i behej von nga gjith ajo rremuj me njerez .
-Ej Sena ku po shkon ?.-ajo kthen koken leht .
-Ne pun.-i thot ajo prer .
-Te lutem Sena si mund ta quash pun ate qe ben ti .-ajo e shikon me cep te syrit dhe e shperfill shoqen e saj .
-Kemi 5 vite qe jemi shoqe dhe akoma se kam kuptuar pse je kaq e ftoht madje as mbiemrin sta di .
-Degjo Eli  aq me pak te dish aq me mir esht per ty .-i thot ajo dhe largohet ndersa Eli e shikonte teksa largohej .
Sena futet ne nje ndertes te madhe dhe aty brenda e prisnin dy burra .
-Ooo ylli jon me ne fund u kthye .-i thot njeri nga ata .
-Mjaft me ironi Bak.
-Paske ngelur pa lek ylli i vogel meqe u ktheve prap ketu .
-Pun per mua .-i thot ajo ftoht .
-Athere behu gati per sot ne mbremje kukull te gjith do vin per ty .-i thot ai dhe i shkel syrin ndersa ajo largohet ne menyr te ftoht .
Cfar pune bente Sena?
Pasi doli nga ndertesa drejtohet per tek shpia e saj hynte neper rrugica dhe aty del ne nje lagje te vogel dhe futet tek shpia e saj jetonte ne nje shpi te vogel ne kushte te veshtira , futet ne dhomen e saj per te bere nje dush pasi duhet te ishte gati per ne dark , ne muret e dhomes  se saj ishin te ngjitura shum faqe revistash dhe gazetash dhe te gjitha flisnin vec per nje lajm per familjen Akbash dhe kompanin e tyre u hedh nje shikim te ftoht dhe futet ne dush .

Itali
"Akbash Company "

Nje burr zeshkan  i cili qendronte ne zyren e tij qe me siguri ishte shefi i asaj kompanie  po shikonte me vemendje dizanjet , ata ishin kompani bizhuterish , ishin njerzit me te fuqishem ne vend madje dhe jasht saj .
-A keto jane vizatimet e vetme ?
-Po zotri .-i pergjigjet sekretarja .
-Keto nuk jan gje tjeter veçse gjera te pavlera , zhgaravina .-thot ai dhe i hedh ne koshin e plehrave pasi i ka grisur .
-Zotiri keto vizatime i kane bere njerzit tan me te talenuar .
-Do te thot qe nuk jane aq te talentuar .-i thot ai dhe çohet per tu larguar .
-Zotri ku po shkoni kemi mbledhje per pak .
-Anulloje .-i thot ai ftoht dhe largohet .
Ai ishte shum i repte dhe ne kompani ja kishin friken te gjith pasi ai nuk toleronte askend ai quhet Maks Akbashi ishte djali i themeluesit te kesaj kompanie Drilon Akbashit si dhe trashegimtari i vetem pas vdekjes se motres se tij historia e kesaj familje fshihet shum dhimbje shum sekrete te errta .
Maksi zbert nga makina e tij BMW e zez dhe futet per tek Vila e tij personi i pare qe i  del para eshte gruaja e tij .
-Me ne fund erdhe .-i thot ajo .
-Cfar ka ndodhur Evi ?
-Babai po te kerkon .-i thot ajo e merzitur .
-Perderisa je e merzitur besoj se e di per cfar behet fjale ?
-Po e di babai tend po vdes vet dhe kerkon te ngjalle te vdekurit e tjer.-thot ajo .
-Evi .-i bertet Maksi .Fol mir .
-Kur ta maresh vesh per cfar behet fjal do me kuptosh .-i thot ajo dhe largohet ndersa Maksi drejtohet per tek dhoma e babait te tij i cili kishte 4 vite qe rrinte i shtrir ne shtrat duke pritur engjellin e vdekjes .
-Babaa me kishe kerkuar .-i thot ai qetesisht ndersa Driloni me shum kujdes heq masken e oksigjenit .
-Po bir te kerkova .
-Cfar ka ndodhur baba?
-Cdo dit e me teper po e ndjej veten me te pafuqishem po me afron ora more bir.
-Mos fol kshu baba .
-Me degjo me kujdes pasi dua te te le nje amanet.
-Amanet?
-Me gjej vajzen time Maksi dua ta shikoj per here te fundit .
-Baba cfar po thua kshu ajo ka 5 vite qe ka vdekur .
-Ne nuk ja gjetem asnjher trupin un e ndjej qe ajo eshte gjall .
-Baba te lutem ajo vajze si e vdekur si e gjall nuk shkel me ketu me gjith ato qe i beri kesaj familje mos harro qe nena ime vdiq per shkak te saj .-thot ai duke u ngritur ne kemb .
-Pavarisht se cfar ndodhi dhe se cfar beri ajo ngelet vajza ime dhe motra tende nqs ajo eshte gjall esht e drejta e saj te jet njera prej drejtuesve prandaj gjeje .-i thot Driloni ndersa Maksi largohet ne heshtje .
Cfar do bente ai do ta gjente motren ?

SENA 🖤Where stories live. Discover now