Sena ngriu ne vend dhe thjesht po shikonte e hutuar ate qe po ndodhte , Pablo po qendronte para shpis se drurit ku qendronte Maksi dhe Mateo dhe i kishte vene flaken , nuk e degjoi Senen dhe ajo vrapon drejt tij .
-Pabloooo.-bertiti ajo serisht .
-Sena ! Cfar kerkon ti ketu ?.-ajo i afrohet dhe e gjuan me shpull .
-Cfar dreqin po ben ?? Me thuaj qe ata te dy nuk jane aty brenda ?
- Pse te shqeteson ty kjo gje ?
-Kjo eshte lufta imee nuk dua qe ata te shpetojne kaq lehte dua ti bej te vuajne.
-Ata nuk jane aty brenda u larguan nga dera e pasme un e vura re por perseri nuk bera gje .
-Pse e bere kete ?
-Dua ti paralajmeroj qe te qendrojne larg teje .
-Ata do hakmerren ndaj teje tani .
-Ti ke frik mos te lendoj ish te fejuarin qe po reagon kshu ?
-Kam frik mos lendohesh ti idiot .-i thot Sena dhe e shtyn .Pablo e terheq tek vetja i kap fytyren me duart e tij dhe e puth ne buze gjithashtu dhe Sena ja kthen , kjo ishte puthja e tyre e pare hera e pare qe ata te dy ishin kaq afer njeri tjetrit , ata po i shikonte Dio nga makina e tij dhe thjesht ndihej i lumtur qe me ne fund u afruan me teper por jo vec Dio po i shikonte diku me larg ndodhej Maksi me Mateon , ku Mateo nxjer pistoleten ti gjuante te dy .
-Mateo cfar po ben ?.-i thote Maksi dhe ja mer psitoleten nga dora .
-Me ler nese ajo nuk esht e imja nuk do jet e askujt tjeter .
-Mos fol kot na duhet e gjalle qe un te mar pasurin dhe ti Senen .
-Senen nuk do ta lendoj por ate Diablon nga dora ime do e kete fundin .
-Ai beri gabim qe u ngatrua me ne eja tani .-dhe te dy largohen .Pas nje puthje te gjate Sena shtyn Pablon i cili me syt e tij te bukur vazhdonte te shikonte syte e Senes e cila spo mblidhte dot veten dhe zemra po i rrihte si e cmendur .
-Mos me puth me .-i thot ajo dhe ul syt .
-As ti mos me gjuaj me .-i thot ai paksa serjoz .
-Mos e ver me veten ne rrezik dhe un nuk te gjuaj me .
-U bere merak per mua ti ?
-Aspak .-i thot ajo por Pablo mer doren e saj e vendos tek krahatori dhe mbi doren e saj vuri doren e tij per ti ndjere te rrahurat e shpejta te zemres .
-Por zemra jote thot ndryshe .-Sena e shikon ne sy dhe Pablo e puth embelsisht ne ball .
-Cfar njeriu je ti ?
-E di qe jam shum i mir e di .-i thot ai .
-Mos u llasto se ta plasa prap turinjve .
-Je femra e pare qe lejoj te me gjuaje .
-Vertet je kshu apo shtiresh .
-Me ty kshu jam por me te tjeret me mir mos e dish si jam .
-Le te shkojm ketej .-i thot Sena dhe te dy largohen ....Maksi dhe Mateo ndodheshin tek kompania dhe aty nisen serisht planet kundra Senes .
-Mateo je i sigurt se do ta bejm kete?
-Shum i sigurt .
-Me pelqen si plan po mos na hapen telashe ?
-Asnje telash nuk do na hapet thjesht do godasim Senen ne piken e saj te dobet .
-Ajo vajze do ta paguaje per keto qe po ben .
-Senen e presin dit te veshtira dhe kur mos kete askend pran do detyrohet te ta jape ty pasurin dhe pastaj do jete e imja .-thot Mateo dhe nisin te qeshin te dy .Cila ishte pika e dobet e Senes ?
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀