Mbremje...
Pablo ishte bere si i çmendur sepse nuk po mundej dot te gjente Senen deri ne momentin ku i vjen nje video mesazh , ai e hap dhe shikon Senen e tij ne nje club nate ne nje gjendje te mjerushme te cilen pa e detyronin disa cuna te kercente .
-Cfar dreqinnn.-thot Pablo dhe ndalon makinen .
-Cfar pe ?.-i thot Dio dhe shikon videon .
Kush ta dergoi kete ?
-Dafni .-i thot ai i acaruar dhe nisen per tek clubi i saj .
-Paska rrembyer Senen per tu hakmarr me ty e pafytyra .
-Ajo zuska mori fund .-bertiste Pablo duke i ren timonit me grusht .Djemt rreth Senes mundoheshin ta preknin por ajo nuk i pranonte .
-Cuna cuna lereni vajzen te mare pak frym .-i thot Dafni me ironi .
-Kjo esht si karamele .-i thot njeri nga ata djemt dhe mundohet ta preke por Sena i kap doren .
-Guxo me prek me dor dhe Diablo im do te ta prese bileten per boten tjeter .-i thot ajo .
-Diablo jot u ngatrua me njeriun e gabuar princesh .-i thot Dafni .
-Pse me rrembeve cfar kerkon nga un ?
-Po te perdor qe te hakmarrem ndaj tij askush nuk sillet ne ate menyr me mua .
-Kaq shum te dhemb fakti qe ai me zgjodhi mua dhe jo nje lavire si ty.-i thot Sena dhe ben ta gjuaje me shpull por ndalon kur degjon zerin e Pablos .
-Dafniii .-bertet ai dhe futet me furi brenda te gjith cunat ngrihen ne kemb dhe ikin nga clubi .
-Pablo qetesohu jam mir .-i thot Sena .
-Lavire e ndyr .-i thot ai dhe e kap nga floket .
-Pablo me lesho ti me detyrove ta beja kete gje ti .
-Pusho kuçke .-i thot ai dhe e gjuan me shpulle .
-Te lutem me fal .-i thot ajo duke u dridhur nga frika , ai e kap ne fyt dhe e shterngon fort .
-Nqs e do jeten do zhdukesh nga ky qytet dhe nese ben prov shfaqesh prap ne jeten ton do te zhduk dhe as varr nuk do kesh .
-Do iki ta premtoj .-i thot ajo dhe ai e leshon .
-Pablo eja ikim te lutem .-i thot Sena me syt e perlotur .Vila e Pablos .
Sena nuk kishte folur gjat gjith rruges ndersa tani po rinte pran oxhakut ne sallonin e viles , ishte hutuar duke pare flaket e zjarrit .
-Sena ndihesh me mir ?.-e pyet Pablo me embelsi .
-Po.-i thot ajo leht .
-Nese ke nevoj per dicka me thuaj .-i thot ai dhe ben te largohet por Sena e ndalon .
-Mos ik qendro pran meje .- dhe Pablo ulet pran saj ndersa Sena mbeshtet koken tek kraharoi i tij .
-Je e lumtur tani .-i thot ai me shaka ndersa Sena buzqesh leht .
-Jam e lumtur por per dicka tjeter .
-Per cfar ?
-Qe je pjes e jetes time qe nuk hoqe dore asnjher nga un je personi i vetem qe un i besoj je personi i vetem qe me mbron dhe nuk me lendon .-Pablo ne keto momente sa nuk po fluturonte nga lumtura .Sena i afrohet ngadal dhe e puth ne buz, kete here po putheshin me eger plot pasion , Pablo e shtrin leht tek divani dhe po e puthte ngado ne qaf ne buz ne ball , Sena ne nje moment po fillonte te dridhej kujtimet e tmershme te se shkuares nuk po e linin rehat as tani .
-Sena ndihesh mir ?.-asaj i reshket nje pik loti ne faqe ndersa Pablo ja fshin me delikates dhe i puth faqen .
-Kujtimet e se shkuares po me kthehen si makth .
-Nuk ka problem le te rim kshu te perqafuar vec ti qetesohu .
-Pablo sot kam deshir te ta refej gjith jeten time .-Pablo pohon me kok ndersa Sena fillon te tregoje gjithcka qe i ka ndodhur .
-Gjithcka mbaroi tani mos i kujto me ato dit se bashku te dy do ja dalim .
-Jam me fat qe te kam dhe qe te besoj .
-Sena dua te te tregoj dicka .-i thot Pablo ndersa Sena po priste me kureshtje .A do ja tregonte sekretin e tij dhe cila ishte ajo ?
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀