Pas 1 viti
Fjalet e autores...
Kishte kaluar 1 vit dhe ne jeten e Senes kishin ndodhur shum ndryshime imazhi i saj ishte rregulluar dhe e verteta mbi perdhunimin e saj ishte zbuluar tani ajo njihej si biznesmenia me e suksesshme kompania e saj kishte arritur majat e suksesit gjithuashtu ajo kishte hapur dhe nje shoqat per te mbrojtur te drejtat e vajzave dhe grave te perdhunuara ishte kthyer ne shprese dhe force per ato , tashme drejtesia njihej dhe me nje emer te dyt .... Sena Akbashi .
Pavarsisht sesa e sukseshme ishte bere prap dhimbja dhe vuajtjet e saj nuk kishin mare fund zemra e saj ende ndjente dhumbje dhe lotet nuk i ndaluan asnjher......Sena Pov'
Ishte ora 10 e mengjesit si cdo dit ndodhesha ne varreza e kisha bere si rutin ardhjen ketu sepse ketu ndodheshin njerzit e mi te dashur , viti qe iku me dhuroi lirin , pafajsin, suksesin por me mori akoma me shum sesa me dhuroi nder to humba dhe dashurin ......
Mendonte Sena me veten e saj dhe nje lot i reshkiti ne faqe dhe u largua dal nga dal nga varrezat .
Cfar donte te thoshte ajo me fjalet e saj cfar ndodhi me Pablon para 1 viti?
FlashBack para 1 viti .
-Pablooo mos e ler vetem te lutemmmm un te duaaaaa .-bertiste Sena por Pablo nuk po kthehej , ajo i afrohet afer dhe i ledhaton fytyren me duar .
-Mos ik te lutem un te dua me degjonnn .
-Do i bejm dhe njer adrenalin e fundit .-thot doktori dhe te tjeret presin me ankth .
-Mos me ler vetem .-bertiste Sena , doktoret bejn dhe njeher adrenalinen dhe disa sekonda mbizotronte heshtja degjohej vet aparatura qe tregonte se zemra e Pablos kishte ndaluar por me pas ndodh dicka qe i habit dhe mjeket .
-Si ka mundesi ?.-thot doktori i habitur .
-Cfar ndodhi ?.-e pyet Destani i tronditur .
-Ai u kthye shikoni ai u kthye zemra e tij po punon .-thot doktori dhe te gjith gezohen nder ta me shum gezohet Sena .Pas disa ditesh ....
Senen e kishte zene gjumi pran shtratit te Pablos nderasa ky i fundit vazhdonte ne gjendje kome derisa vjen momenti qe te gjith e kishin pritur ai zgjohet , i hap syt ngadal dhe shikon per pak sekonda rreth e rrotull ben te çohet por kishte ende dhimbje kete e ndjen dhe Sena e cila zgjohet menjeher .
-Pabloooo ti u zgjoveeee zemra ime ti u zgjove .-i thot ajo dhe fillon e puth ne te gjith fytyren me pas vrapon njofton te tjeret dhe doktorin .
Pas vizites te doktorit gjithcka ishte normalizuar dhe Pablon e kishin nxjer nga dhoma e reanimacionit .-Bir jemi shum te lumtur qe ti je mir.-i thot Destani .
-Nipi im esht i fort .-vazhdonte Vini ndersa Pablo ishte shum i rezervuar ne ato qe thoshte shum serjoz nderkoh qe Sena nuk ndodhej ne dhom ai gjen rastin te pyese per disa gjera .
-Cfar ndodhi me Mateon dhe Maksin ?
-Mateon e vrau xhaxhai ndersa Maksi beri vetvrasje .-i thot Dio ndersa Pablo qendronte ne nje heshtje te gjat .Cfar po mendonte ai ?
Sena futet ne dhome me tabakan e ushqimit ndersa te tjeret dalin jasht per ti lene vetem ...
-Te kam sjell ushqimin .-i thot Sena dhe tenton ti jape supen me doren e saj por ai nuk e pranon dhe fillon e ha vete .
-Pablo e di qe je i lenduar nga un porr...
-Nuk dua te diskutoj asgje te lutem dhe supa ka shum krip .
-A do te te sjell tjeter ?
-Po dhe kur te dalesh njofto Dion te vije ketu .-thot ai dhe ajo largohet menjeher ti mare supen ndersa Dio futet brenda .
-Vella me kishe kerkuar?.
-Po do largohemi .-thot ai dhe cohet ne kemb .
-Vella cfar po ben kshu ku do vem ?
-Ne Franc tani dhe askush nuk do e mare vesh .
-Do behen merak nqs nuk te gjejn ketu .
-Me gjej nje leter dhe nje laps ..-i thot ai dhe Dio ben ate qe i kerkoi pas disa min ai kthehet ndersa Pablo fillon shkruan nje leter me pas e le tek jasteku i shtratit dhe largohet bashk me Dion pa rene ne sy .Sena pas disa min qe Pablo u largua kthehet serish ne dhom me ushqimin por Pablon nuk e gjen aty , kerkon ngado por nuk e gjen me pas shikon letren dhe zemra po i rrihte fort sikur ta dite se cfar do lexonte atyy.
Vazhdon......Cfar shkruhej ne leter?
Dhe si do ta perjetonte Sena largimin e Pablos ?Kjo pjes i dedikohet ty123457689❤
Me falni qe po postoj veç nga nje pjese por jam ne sezon provimesh shpresoj te me kuptoni gjithashtu suksese te gjithve qe jane ne sezonin e provimeve ❤
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀