Pas 5 vitesh...EndFlashBack.
France
Pas bisedes me Mayan, Sena ishte shum e renduar psikologjikisht dhe kishte nevoj te nxirte te gjith inatin qe kishte perbrenda dhe ku kishte me mire se nje ndeshje boksi per ti nxjer te gjitha nervat .
Futet brenda tek ndertesa e vjeter dhe aty ishte Bak shefi i saj i cili po numeronte leket me gangot e tij .
-Oooo Roki cte ka ndodhur kshu qe je gjith nerva .-i thot ai me shaka ndersa Sena perplas doren ne tavolin dhe fytyra e Bak ndryshon kthehet serjoze .
-Dua nje ndeshje tanii.-i thot ajo .
-Vogelushja dashka ndeshje .
-Mos me thirr ashtu .-bertet ajo dhe i gjuan serisht tavolines .
-Dhe ti mos i bjer me tavolines mos harro qe ke detyrime ndaj meje mos u bej e paedukat .
-Fitimet e ndeshjes se sotme mbaji te gjitha un dua thjesht te ndeshem .
-U tha u be sot ne dark do na vije nje person shum i rendesishem .
-Ne rregull .-i thot ajo ftohte dhe largohet .
-Ajo vajze sja ka iden me ke do ndeshet sot ne dark .-thot Bak dhe qesh , kush ishte personi qe do ndeshej Sena do ishte nga e shkuara e saj apo e ardhmja ?Italy
Akbash CompanyNe kompanin Akbash gjerat po shkonin shum keq ishin prag falimentimi nga puna e dobet e Maks si dhe ishin shum afer nje sfilate ku do reklamonin bizhuterit e tyre te famshme .
-Cfar jane keto te paafte ?.-bertiste Maksi .
Keto jane bizhuteri pa cilesi jane 0.
-Zotri nuk kishim buxhet te blinim material cilesor .
-Cfar do te thot kjo ???
-Zotri po falimentojm .-thot punonjsi ndersa Maksi shkon ne zyren e tij teper i irituar nderkoh aty po e prite Mateo ish i fejuari i Senes si dhe ortaku i kompanis .
-Cfar ndodhi ortak?
-Po falimentojm nqs nuk gjej buxhet te mjaftushem per te bere bizhuterit e sfilates morem fund .
-Cfar po thua paaftesia jote po me prish pun dhe mua .
-Skam nerva dhe per ankesat e tua .-i thot Maks dhe ulet tek kolltuku i tij ndersa Mateo po mendohej .
-Ne fakt ka nje menyr .
-Cfar?
-Ma ler mua ne dor .-i thot Mateo dhe largohet cfar kishte ndermend ai te bente ??....France
Mbremje
Sena ishte bere gati per ndeshjen dhe thjesht po priste personin me ke do ndeshej ....
-Bak ku mbeti ky njeri ?
-Bej durim do vije pas pak .
-A gjith naten ate do pres un ?
-Bej durim te thash dhe mos i jep gojes shum sepse ky esht person shum i rendesishem sesht si ata qe je mesuar ti .
-Edhe cfar ka kaq te vecant ky ?.-i thot Sena ironikisht .
-Esht bossi i mafias franceze dhe asaj italiane askush nuk ja di emrin e vertet te gjith e therasin Diablo esht shum i rendesishem .
-Kur qenka kaq i rendesishem pse po vjen ne nje vend si ky ?
-Ate po perpiqem te kuptoj dhe un .-i thot ai ndersa tek dera ndalojn 1 makin e zez BMW ndersa nga ajo del nje djale i gjate me muskuj syt e zeza floket e zeza me pak mjeker buzet e plota dhe me nje shikim vrastar .
-Mir se erdhet .-i thot Bak ndersa ai nuk i flet fare heq bluzen dhe ne shpin kishte nje tatuazh te madh ku lexonte Diablo , ai kishte veshur nje kostum sportiv nike ngjyr te zez por tani kishte vec tuat ishte nje pamje tunduse por jo per Senen e cila kishte ne mendje vec te ndeshej .
-Me ke do ndeshem ?.-pyet ai .
-Nuk ta mbush syrin un qe pyet .-i thot Sena.
-Nuk ndeshem me femra .-i thot ai prer .
-As un .-i thot Sena dhe largohet e irrituar ndersa ai i therret .
-Ej Sena ...-ajo ndalon .
-Nga e di emrin tim ti ??
-Un di gjithcka .-i thot ai .
-Ti je nje frikacak qe nuk do te ndeshesh qe mbledh informacione per mua fsheh dhe indetitetin tend fol kush te ka derguar ???.-i thot ajo duke bertitur , ai i afrohet .
-Nuk me quajn kot Diablo qe kshu kujdes .
-Kujdes ti sepse mund ta humbesh ate pseudonim.-i thot ajo dhe perpiqet te largohet por ai e kap nga beli dhe e afron te vetja ne ate moment Senes i kthehen te gjitha kujtimet e hidhura kur e perdhunan dhe nisi te bertase .
-Me leshoooo.-bertiti ajo dhe e shtyhu nisi te dridhej te qaje dhe u largua duke i lene gjith te tjeret te habitur......Mirmbremaaa yjeee tani pjeset do vazhdojne normalisht , flashback do ti rikthej perseri kur Sena te kthehet per te mare ate qe i takon ......
YOU ARE READING
SENA 🖤
ActionImmortal 3 (Diablo) E perfunduar✔ S E N A 🖤 The story of a strong woman🥀