Kiosztottuk a feleseket mindenkinek majd mindenki feltartotta a poharat.
-Miára!
Koccintottunk össze körbe majd lehúztuk, Minával összeszedtük a poharakat majd el is mosogattuk. Mentünk be a nappaliba ahol valamit elkezdtek játszani.
-Mit csináltok?-ültem le Shoto mellé.
-Felelsz vagy merszezünk. Te is jössz?
-Naná hogy, Mina is jön!-fogtam emlegetett kezét majd rántottam mellém a földre.
-Akkor tudjátok a szabályokat! Nem csinálod meg akkor le kell venned egy ruhadarabot.-pörgette meg az üveget Kaminari.
-Ez izgalmas lesz!-rángatott Mina.
-Az!-néztem az üveget hogy kinél áll meg.
Nyilván nálam kell megállnia először, úgy a szokás. A többiek engem néztek és várták hogy mit mondok.
-Öhm, mere-
Kis se bírtam mondani, de mondták is a feladatot.
-Bakugouval 7 perc mennyország!-kiabálták kórusban a lányok.
-Csigavér lányok! Amúgy is nem ti mondjátok a feladatot hanem én!-csitítgatta őket Kaminari.-Annál durvább kell.
-Nyögd már ki!-türelmetlenkedtem.
-Ne legyél szemét, Kaminari!-szólt közbe Mina.
-Jól van, akkor... Simogasd meg Bakugou fejét!
-Ez nem annyira veszélyes, nem értelek!-álltam fel majd mentem süni elé.
-Ha hozzám mersz érni, kinyírlak.-mondta a világon legnyugodtabb hangján.
-Jobban tennéd mert akkor most nem emlékeznék hogy mit csinálok.-mosolyodtam el majd borzoltam össze a haját.
-Tch..-nézet szúrósan majd vissza állította a haját.
-Ide az üveget Kaminari!-tartottam felé kezemet mire odaadta.
-Ez miért ment ennyire egyszerűen?-kérdezte meglepetten.
-Nos, úgy hogy hamarabb túl akartunk rajta lenni és tűrtük.-ültem vissza helyemre majd pörgettem meg az üveget.
,,Olyan selymes a haja!! Még egyszer meg akarom érinteni.,, Csörrent meg a telefonom mire óvatosan ránéztem, a menedzserem volt. ,,Na basszameg, ez is jókor hív, mindenki előtt.,,
-Ez nagyon fontos szóval fel kell vennem!-álltam fel.-Ja, ha valakin megáll adjatok helyettem is feladatot.-mentem ki a teraszra ahol már sötét volt, majd felvettem a telefont.-Na szia!
,,-Szia Mia, ne haragudj hogy zavarlak, de meg kéne beszélni egy időpontot a próbákhoz!,,
-Nyugodtan zavarhat, tudja hogy én ráérek!-mosolyodtam el.
,,-A bandával úgy beszéltük meg hogy hétköznap esténként összeruccanunk és az új számokat begyakoroljuk.,,
-Nos hát, tudja... én bekerültem a U.A.-ba és há-
,,-Nem mondod komolyan, tényleg?! Miért nem ezzel kezdted, gratulálok!,,
-Köszönöm, na de! Az a baj hogy déltől rendes órák vannak és utána hős gyakorlatok vannak.
,,-Ezzel mi a gond?,,
-Hát hogy akkor vagy lesérülök vagy hulla leszek.
,,-Akkor ez nem jó így...,,
YOU ARE READING
Mindvégig! Bakugou x OC
FanfictionMia egy váratlan esemény következtén bekerült a U.A. hősakadémiába. Általános iskolában csak Shinsoval jöttek ki jól, mindenki más csak démonként tekintett Miára. A lány új jövőt akart építeni, így titokba tartotta erejét és tehetségét is, ugyan is...