,,-Boldog születésnapot, bolond húgom...-adott át egy fotót egyszem testvérem, aki a kezemen haldoklik.-Én már nem bírom a seggedet tovább törölni, ezért most neked kell.-nevetett fel
-Ez nem vicces te hülye!-rángattam meg, nehogy lecsukja a szemét végleg.-Vissza kellene emlékezned hogy mi történt velünk! Haru!
-Igen, tudom mi történt a barlangban. De, hatástalanította Shigaraki.
-Huh?!-nyíltak tágra szemeim.-Hogy tudta hatástalanítani nélkülem? Ki okozta a sebeket?
-Shigaraki...-suttogta halkan.
-...Tomura... Tarts ki még egy kicsit, a hősök mindjárt itt vannak!
-Én már nem tudom tovább tartani Mia. Ennyi volt.
-De nem! Mi lesz velem?!
-Túl kell lépned rajtunk...-mondta a végét egyre halkabban majd engedte el magát.
-Ne, Ne! Haru! Kelj fel!!-rángattam mint az almafát de nem történt semmi.
-Hát, úgy látszik meghalt.-jött mögülem a jól ismert hang, Shigaraki...
-Miért csináltad nélkülem?-motyogtam halkan miközben lassan felálltam.
-Nekem nem ő volt a célpont, hanem te. Hogy csatlakozz hozzánk.
-Én hittem benned Shigi, de te... elárultál.-fordultam felé.
A testemen jelentek meg a sötét árnyak ami miatt Shigaraki elvigyorodott.
-Pontosan tudod mire van szükségem, Mia-chan.
-Ne hívj többé így!-kiabáltam fel.
A testem magától mozdult, nem én irányítottam, majd felrobbantottam a helyszínt.,,
Riadtam fel, nem otthon, hanem egy kórházi ágyban...,,Akkor ez most megtörtént vagy csak álmodtam? Nem emlékszem rá hogy mi történt...,, Sóhajtva visszafeküdtem az ágyba majd téptem le magamról a pamacsokat. Tíz percig azon gondolkodtam hogy mi is történt az előbb, mire valaki kitörte az ajtót.
-Mia!-rohant felém Hawks, a nevelő apám (írói megj.: 22-23 éves, tök aranyos apuka lenne belőle, meg majd kiderül hogy mi miért van, csak olvassátok)
-Mi történt?-ültem fel hirtelen.
-Ne ijesztegess!-nyomott vissza az ágyba.-Még rosszul vagy!
-Dehogy vagyok rosszul, jól vagyok!-mosolyodtam el mire lassabban felültem.
-Mi történt?-nézett rám komolyan.
-Hiába próbálok, nem tudok visszaemlékezni.-néztem előre szomorúan.
Hawks még gondolkodott valamin majd megint benyitott valaki. Eraserhead volt az aki nem tűnt valami boldognak amikor meglátott.
-Tanaka Mia?
-Hai!-bólintottam.
-Ha jobban van, jöjjön velem.-fordult vissza az ajtó irányába.
-Hova visznek?-álltam fel.
-Kihallgatunk téged, mert te vagy az egyetlen túlélő a három közül.
-'Három közül'?
-Nem emlékszel, hogy felrobbantottad az iskolát?-fordult vissza fejével tányér méretű szemekkel.
-Nos, ami azt illeti nem. De kamerák alapján biztos kiderül valami.-néztem komolyan mire bólintottunk és mentünk is a terem felé.
Odaértünk egy ajtó elé, de nem mehettünk még be, mert még egy személyre várunk. Türelmetlenül álltunk majd egy széllöket, vagy nem is tudom mi a szösz, majdnem elfújt engem de Hawks megfogott egy kezével.
ESTÁS LEYENDO
Mindvégig! Bakugou x OC
FanficMia egy váratlan esemény következtén bekerült a U.A. hősakadémiába. Általános iskolában csak Shinsoval jöttek ki jól, mindenki más csak démonként tekintett Miára. A lány új jövőt akart építeni, így titokba tartotta erejét és tehetségét is, ugyan is...