Teltek múltak a napok, Touya idők közben megtalálta az utolsó embert a reményhez. Hajnal volt már és Hawkssal indultunk el arra a címre amit Touya mondott, hogy ott legyünk. Amint odaértünk türelmetlenül toporzékolt egy ház elött.
-Jó sokáig tartott ideérni.-morogta magába.
-Nos, nem akarunk feltűnőek lenni az égen, de ezt te is tudhatnád hogy ez sokkal titkosabb küldetés mint az enyém.-vágott vissza suttogva Hawks.
-Mert mi a te küldetésed? Kinyalni Mia seggét?-forgatta meg szemét Touya.
-Elég!-kólintottam fejbe mindkettőt mire fájdalmasan morogtak és szúrósan nézték egymást.-Nem azért vagyunk itt hogy veszekedjetek.
-Okés, anyu.-nézett oldalra Touya.-Csak miattad leszek most normális.
-Nézzenek oda, mint egy kutya, pitizik.-kuncogott fel Hawks.
-Szemét!-kiabált fel Dabi.
,,Démoni,, formában rájuk néztem dühösen, amitől mindketten befogták és sajnálkozva nézték a földet.
-Köszönöm.-mosolyodtam el.
A házban felkapcsolták a villanyt, fel ébredt valaki.
-Látjátok, miattatok felkelt most valaki.-szidtam le őket hallkan.
-Ráadásul ez ő akihez be kell mennünk, szóval jó hogy felkelt.
Az ajtó hirtelen kinyílt és erős nyomást éreztem hasamnál, egy fénycsóva volt. Szembe lévő ház bokorba zuhantam, amit enyhítette az esést. A két férfi csak nézte az ajtót, ahonnan egy nő jött ki, a szeme világított ahogy a keze is.
-Woah! Nem vagyunk ellenségek!-tartotta fel védekezően kezét Hawks.
Touya felé fordult és leláncolta a fénnyel.
-Nos, őt nyugodtan bánthatod.-mondta önelégülten nevelő apám.
-Hawks, inkább segíts!-nyöszörgött Touya.
-Ha leállsz azzal hogy Chicken Nuggetsnak hívsz.
-Oh hogy fordulnál fel!-morogta nehezen Dabi.
Oda teleportáltam Touya mellé, szelemet arra használtam hogy levágjam róla a láncot ami sikerült, térdre esve köhögött.
-Jól vagy?-kérdeztem aggódva.
-Én jól vagyok, de én a helyedben védeném az apád... megfogom ölni...-morogta bosszúsan.
A nő meglepetten nézett rám, majd a fény eltűnt a szeméből és a kezéről.
-Miért mentetted meg az a gonoszt?-kérdezte kíváncsian.
-Azért mert a barátom, és ő nem gonosz.-álltam fel határozottan farkas szemet nézve a nővel.
Végig nézet rajtam ítélkezően, majd újra szemembe nézett szúrósan.
-Hogy bírtad megszelídíteni Gorot?
Meglepetten néztük a nőt, aki teljesen komolyan mondta, de nem tudtuk felfogni honnan ismeri Gorot.
-Elismerte hogy erős vagyok, és átadta az erejét. Fogalmam sincs miért, de nem árthat senkinek.
A nő felsóhajtott majd elállt az ajtó elől.
-Gyertek be.
Habozva, de beljebb mentünk a házába. Egy kép alapján, ő egy tanítvány volt egy családi képen. Leültünk a kanapéra, én voltam középen, mellettem meg a két férfi.
YOU ARE READING
Mindvégig! Bakugou x OC
FanfictionMia egy váratlan esemény következtén bekerült a U.A. hősakadémiába. Általános iskolában csak Shinsoval jöttek ki jól, mindenki más csak démonként tekintett Miára. A lány új jövőt akart építeni, így titokba tartotta erejét és tehetségét is, ugyan is...