Telefon csörgésre keltem mire lassan érte nyúltam lerakta.
-Bazdmeg!!-nyújtózkodtam egy jót majd felültem.
Megnéztem hogy Hawks hívott... 5:54 van.
-Na faszomat!-pattantam fel az ágyból hirtelen.-Jaj, várj!-kezdtem el szédülni mert hát túl gyorsan keltem fel.
Amikor megvoltam gyorsan rohantam a fürdőbe fogat mostam majd egy kicsi sminket húzva magamra rohantam a szekrényemhez egy átlagos ruhát felhúztam magamra.
Rohantam le a konyhára ahol főztem magamnak egy kávét.
-Basszameg a cuccom!-futottam vissza a szobámba a táskámért.
Amikor leértem már leizzasztott a dolog majd lehúztam a kávémat és kulcsra zártam a házat. Tárcsáztam Hawksat mert nem tudtam hova kell menni.
-Na hali! Mi a helyze-
-Hova kell menni?-kocogtam a város felé.
-Mindjárt küldök egy térképet és egy képet a helyről!
-Én nem tudok várni Haw-
Nyomott ki... ,,Nagyon fasza...,, Meg is kaptam a térképet de alig akart betölteni.
-Gyerünk! Faszomért lassú ez?
Töltődött be mire megkellett álljak a futással. Végig rossz irány felé mentem...
-Basszameg!! Másik irány!-fordultam meg és sprintelni kezdtem.
--------------
6:15-öt ütött az óra mire ideértem. Veszem nehezen a levegőt majd hajamt megigazítva bementem az épületbe. Egy magas faszi állt és várt az ajtó mellett.
-Jó reggelt! Nighteyehoz jöttem.-nevettem kínosan.
-Késtél!-kiabált le.
-Á, szóval maga az, Nighteye!-vakartam meg a tarkóm egy halvány mosoly mellett.
-Ha elmondod miért késtél, akkor nem kapsz büntetést.
,,Ihj~ Tehát igaz hogy kapok...,,
-H-hát az azért volt, m-mert-
-Hagyjuk, nem érünk rá a nevelésre.-fordult el tőlem.-Kövess.
Indult meg mire egy kicsit hezitálva elindultam.
,,Nos, itt kezdődnek a kemény dolgok. Jöjjön bármi, én készen állok.,,
---11 hónappal később, 5:57, március eleje---
-Rendben Mia, gratulálok!-bólintott határozottan Nighteye.-Készen állsz a halálra.
-Azért annyira nem fogok meghalni U.A.-ben!-durciztam be.
-Ha nem iratkoznak oda vadállatok akkor túléled.
-Ezt a 11 hónapot is túléltem magával.-forgattam meg a szememet majd állt fel.-Huh, mára ennyi elég volt!-mozgattam meg vállamat.
YOU ARE READING
Mindvégig! Bakugou x OC
FanfictionMia egy váratlan esemény következtén bekerült a U.A. hősakadémiába. Általános iskolában csak Shinsoval jöttek ki jól, mindenki más csak démonként tekintett Miára. A lány új jövőt akart építeni, így titokba tartotta erejét és tehetségét is, ugyan is...