24.rész

161 6 1
                                    

Teljesen nyugodtan, nem keltett fel semmi és senki. Magamtól keltem fel amiért begörcsölt mindenem.

-Basszameg.-nyitom ki szememet lassan.-Tényleg berozsdásodtam, igaza volt Nighteyes-nak...

Mellettem nem volt Dabi majd rápillantottam az órámra. Fél egyet mutatott, mire kipattantam az ágyból.

-Mindjárt itt van Keigo!

Összeszorultam egy pillanatra, megnyújtottam magamat majd amint jól éreztem magamat rápillantottam a telefonomra, ami alatt volt egy cetli, kezdtem el olvasni.

"Jó reggelt, vagy délutánt. Nem tudom mikor fogsz felkelni, de nekem el kellett mennem mert mint mondtam sok dolgom van ezért hamar szeretnék velük végezni. Ha kellenék tudod hol találsz ;)            -Dabi."

-Neked is jó reggelt.-mosolyodtam el halványan.

Összegyűrtem a cetlit majd dobtam ki a kukába. Indultam lefele a lépcsőn mire kinyílt az ajtó és letámadtak.

-Hali Mia!!!-ölelt át szorosan vörös szárnyú.

-Sz-szia!-moccanni se bírtam, annyira összeszorított.

-Minden rendben volt egyedül?-engedett el.

-Megvoltam.-válaszoltam egyszerűen.

-Valami történt?-döntötte oldalra fejét.

,,Hát igazából csak majdnem meghaltam, egy gonosszal haverkodtam és úgy döntöttem megmentem a világot egy képességtől aki embereket öl ha nem felel meg neki!,,

-Semmi, csak kondiba voltam és tiszta izomlázas vagyok!-csináltam pár malmot karommal.

-Jól van, de tudod!-ütögette meg vállam.-Ha van valami akkor szólsz, én nem erőltetem meg!-indult fel szobájába.

-Ja és Keigo!-kiáltottam felé mire egyből visszafordult.-Kéne csinálni egy házi kondit mert nem bírom hogy bámulnak engem!-remegtem meg.

-Meg lesz!-mosolyodott el.-Na de én még kiválogatom a szennyes ruhákat és csinálunk yakitorit?-tette össze kezét.

-Felőlem.-vontam meg vállamat unottan.

Fel is rohant majd nagy csattanások után vissza is tért.

-Akkor csináljuk?-ugrándozott örömében.

-Jó.

Indultunk le majd gyorsan összedobtunk egy, nem is... három nagy tányér yakitorit. Keigo már vagy kettő tányérral megevet és fogott volna a harmadiknak de én lecsaptam a kezét.

-Ennyi neked szerintem elég volt.

-Jól van na~!-vágta be a durcit.

-Ez rajtam nem hat.-forgattam meg szememet majd indultam volna szobámba.

-Hova?

-Összepakolok és megyek a kondiba, nem lehet?-fordultam vissza felé.

-Nem szeretném ha elmennél. Ülj vissza!-mutatott a szembe lévő székre.

,,Ajjaj, ez nekem nem tetszik.,,

Nagyot nyelve visszaültem majd unottan néztem rá mire ő elég komoly fejet vágott.

-Nem vagy gyenge.

-Ezt meg hogy jött neked?-húztam fel szemöldököm kérdően.

-Felhívtam Bakugot, elmondta mi történt. Teljesen megbánta hogy ezt mondta neked, csak gú-

-Tudom. Éreztem.-kezdtem nézni matató ujjaimat az asztal alatt.

-Akkor miért dühített fel ennyire?

Mindvégig! Bakugou x OCTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon