30.rész

147 8 0
                                    

Keigotól elbúcsúztam, indultam a megfigyelőszobába ahol letámadtak de kitértem Mina ölelésétől.

-Annyira ügyes voltál Mia!!-sikongott barátnőm.

-Hát már az elején lehettem volna jobb is!-nevettem kínosan.

-Miért kellett az apáddal megküzdeni, én ezt nem értem.-fogta fejét Momo.

-Bárkivel is harcolok, csak akkor lehetek első, hogy ha mindent beleadok! Gondolom ezért avatták bele apámat!-vontam meg vállamat mosolyogva.-Akivel harcolok, általában félek attól hogy megölöm őket.-motyogtam zavartan.

-Durva!-mondták kórusban az osztály.

A vizsga gyorsan eltelt. A vége eléggé érdekes volt mert Baku és Midorya egy csapatban voltak All might ellen. Meglepődtem amiért így összefogva elmenekültek, így sikeresen átmentek a vizsgán. Megkönnyebbülve fújom ki a bennem maradt levegőt majd indultam az öltözők felé. Elköszöntem a lányoktól majd mentem a gyengélkedő felé. ,,Oké Mia! Csak hogy hecceljem, gratulálok neki és elrohanok, vagy még egy búcsú puszi is legyen? Áh, azért biztos hogy kibelezne élve.,, Kuncogtam a gondolattól majd kopogás nélkül lépek be a szobába. Hallottam hogy valaki ijedtében köhögni kezd. 

-All might! Jó napot!-mosolyodtam el kedvesen.

-Mia lányom! A frászt hoztad rám, legközelebb kopogj!-szidott le némán.

-Ne haragudjon!-léptem mellé.-Mikor fognak felkelni vajon?

-Nem lehet tudni. Lehet egy kicsit túlzásba vittem a vizsgájukat!-vakarta meg tarkóját zavartan.

-Nem kell aggódnia! Néha nem árt egy kicsit megerőltetni magunkat, nem igaz?-lágyult el a tekintetem amint nézem Bakugo alvó, nyugodt arcát.

-Hát, Hawks is nagyon durva volt! Hazavágta magát 2 napra.-nevetett kínosan.

-De legalább őszinte lesz velem, és megbízik bennem. Ez volt igazából a kettőnk célja a vizsgán.

All might megértően bólintott majd Midoryára szentelte a figyelmét.

-Bakugo tényleg összedolgozott Dekuval?! Nem hiszem ezt el!-mondtam meglepve.

-Szerintem ő is meglepte ezzel magát.-mosolyodott el.-Valami van köztetek Bakugo fiúval?

-Távolság!-vágtam rá reflex szerűen.-Egész végig csak játszott a lehetőséggel, hogy mennyire gyenge vagyok. Azért is jöttem ide hozzá, közöljem vele hogy utolérem.-mondtam a végét határozottan.

-Hidd el, nagyon sokat fejlődtetek az elmúlt egy hétén, ennél még sokkal erősebbre is képesek vagytok!-izmosodott meg All might.

-Tudom, érzem a változást is, de nem csak azért van köztem és Bakugo között távolság mert gyenge voltam.-néztem oldalra zavartan.

-O-ho!! Talán nem valami románc alakult köztetek?!-nevetett fel izgatottan.

-Azt hiszem mondhatjuk így is.

-Bármilyen tanácsért fordulnál, rám számíthatsz!-rakta vállamara kezét.

-Nem is tudom.-mondtam lehangolóan.

-Valami baj történt?-jelent meg újra a sovány alakjában.

-Nem értem hogy most komolyan gondolja, vagy csak szórakozik velem, és ez összezavar.-ráztam nemlegesen a fejem.

-Sok opció létezik, de csak egy módon lehet rájönni, melyik is az pontosan.-mondta határozottan.

-Még pedig hogyan?-néztem rá kíváncsian.

Mindvégig! Bakugou x OCWhere stories live. Discover now