Bakugo odarángatott a banda tagjainkhoz majd elengedte a kezemet és ment beállítani a fényeket, vagy nem tudom hova.
-Mi történt kislány?-kérdezte a bandánk egyik gitárosa, Hikaru.
-Meg mondtam hogy ne hívj kislányak, nem?!-toltam oldalra maszkomat és kiabáltam le.
-Nocsak! A paradicsom versenyre készülsz vagy miért vagy ilyen vörös?!-mosolyodott el.
-Hagyd már Hikaru! De amúgy engem is öl a kíváncsiság hogy mi történt!-nézett rám vigyorogva zongorásom, Rika.
-H-hát, n-nem az öltözőben öltözött, h-hanem előttem.-húztam vissza magamra maszkom, pirulásomat rejtve.
-Huh, tuti élvezted!-boxolt vállba Hiroto.
-Dobosként nem engem kell ütögetni hanem a dobot!-morogtam rá.
-Jó, bocsi!-vakarta meg tarkóját.
-Bocsika a késésért!-jött be a harmadik gitárosunk is, Ayaka.
-Még ne kezdünk szóval nem kell aggódnod!-nyugtatta Hikaru.
-Hogy hogy?-kérdeztem.
-Elvileg jönni fog ide valami papír sárkány, felvonul az utcán és csak utána leszünk csak mi.-vonta meg vállát.
-És mikor kezdünk?
-Olyan este 8 körül.
-Csak 6 óra van és már itt vagyok?!-lepődött meg Ayaka.
-Ezért mentem el a tanárom beszédéről.-vakartam meg tarkómat.-Még a barátaim is itt vannak akiket összeakarok hozni.
-Ez kedves tőled Mia!-mosolygott el Hiroto.
-Ezért van itt Bakugo is, ugye?-visongott előttem Rika.
-Igen, ha bevált a terv akkor már nem lesz velünk.
-Eh?! Miért nem marad velünk? Nincs nekünk olyan emberünk aki állítja a fényeket!-akadt ki Hikaru.
-Hidd el, én is örülnék ha maradna, de neki lehet hogy sok dolga van és nem érne rá erre.-vonom meg a vállamat.
-Csak nem együtt vagytok?-vonogatta szemöldökét.
-Mi?! Pf, nem dehogy!-legyintettem.-Mi csak barátok vagyunk.
-Ti tudjátok, majd eljön a napja annak is.-vonta meg vállát.
-Oi, srácok!-jött le Bakugo a színpadról.-Tényleg igaz hogy van időnk kezdésig?-ért be mellém.
-Ja, de nem tudjuk mit csináljunk.-vonta meg vállát a csapat.
-Mondjuk nézzünk szét ha már fesztivál van!-raktam kezemet középre.-Ki van benne?
-Jó ötlet!-rakták közére kezüket.
-Akkor menjünk!-emeltem fel kezemet.
-Aois!!-kiáltottuk egyszerre.
Sok minden volt ami egy fesztiválon szokott lenni, játékok, piac és kaja. Sok emberrel megálltam képet csinálni és aláírni a dolgaikat. Sorban állásos volt így nem igazán láttam hogy ki következik amikor.
-Szia, az én nevem Ashido Mina!-fogta meg kezemet és rázta meg.
-Sz-sziasztok!-kerestem Bakugot de nem találtam sehol.
-Én Kirishima Eijiro vagyok!-jött Mina mellé tarkóját vakarva.
-A koncertemre jöttetek? Úgy látom VIP vendégek vagytok!-mutatom barátnőm nyakába ahol lógott a belépő.
DU LIEST GERADE
Mindvégig! Bakugou x OC
FanfictionMia egy váratlan esemény következtén bekerült a U.A. hősakadémiába. Általános iskolában csak Shinsoval jöttek ki jól, mindenki más csak démonként tekintett Miára. A lány új jövőt akart építeni, így titokba tartotta erejét és tehetségét is, ugyan is...