21.rész

163 8 1
                                    

Mina nem akarta abba hagyni a csikizést ezért Kiri lehámozta rólam majd ölébe ültette és ölelgetni kezdte.

-Jaj, köszönöm Kiri!-ültem fel szememből a könnycseppet kitörölve.

-Mit is akarunk mi készíteni?-jött be Katsu.

-Hmm...-gondolkodni kezdett Mina.

-Na jó Mina, te inkább ne! Kiri?-nevettem fel.

-Szerintem csináljatok egy... Rament!-csillogtak meg a szemei.-Imádom!

-Ahogy én is!-pattant fel örömében Mina.

-Ez kedves tőletek hogy nyerni hagytok!-vontam meg a vállam mosolyogva.

-Ne bízd el magad!-nézett rám szúrósan Katsu.

-Csak úgy megjegyzésképpen, én tökéletes rament tudok elkészíteni! Ezt Hawks is tudja.

-Nem kérdezte senk-

Mondta volna végig Bakugo csak Mina pofájába dobodt egy párnát.

-Na akkor kezdjük is!-rohantam a konyhába.

Míg Mináék a nappaliban voltak és gondolom TV-tek, mi Katsuval konkrétan szét robbantottuk a konyhát. Néha egymásnak dobtunk valami kaját hogy megzavarjuk egymást, de nem is foglalkoztunk vele. 1 óra telt el a ramenra amivel egyszerre végeztünk és vittük Kiri és Mina elé.

-Fhu haver! Ez a film után nagyon éhes lettem!-dörzsölte tenyerét Kiri.

-Jó étvágyat!-álltam és néztem őket kíváncsian mit fognak reagálni.

Amint bekapták a falatot vörös lett a fejük és köhécseltek.

-Tejet!!-rohant el Mina a konyhába.

-Basszus Mia, ez nagyon csípős!!-legyezte arcát Kiri.

-Nem is igaz, ez semmi!

Kóstoltam meg mire nem reagáltam semmit majd Katsu felé fordultam.

-Szerinted tényleg csípős?

Mellém jött majd ő is belekóstolt, semmit nem reagált csak egy kicsit felcsillant a szeme.

-Ez nem is csípős! Mit kell itt gyerekeskedni?-mordult fel végül.

-Na ugye? Hogy nem bírjátok?-néztem csalódottan Kirire.

-Sajnálom, de egyébként nagyon finom, ízlik, csak legközelebb ne legyen ilyen csípős.-vakarta meg tarkóját.

-Huh, ti mutánsok vagyok!-sóhajtva jött vissza Mina.

-Sajnálom Mina.-hajtottam le a fejemet.

-De ez nagyon finom! Tejjel enyhítem a csípőst és már meg is bírom enni az egészet!-vette el mellőle a tejet és öntött ki 2 pohárba.

-Na de akkor, most Bakugoé jön.-húzták maguk felé emlegetett ramenjét.

Nagyot nyelve kapták be az első falatot, ami szintén csípős volt így lekísérték a tejjel.

-Ez is baromi csípős Bakugo!-sóhajtották egyszerre.

-Úgy látszik ti nagyon oda vagytok a csípős ételekért.-kuncogott Mina.

Én is belekóstoltam a ramenébe ami nagyon finom volt. Már majdnem hogy egy jól esőt morogtam volna csak nem tehetem meg, mivel akkor Katsu nyerne.

-Hm, ez valóban csípős!-volt amit mondtam bólogatva.

-Hát nyilván basszus!-sóhajtott Mina.

-De melyikünké a jobb?-köptük nekik oda türelmetlenül.

Mindvégig! Bakugou x OCDonde viven las historias. Descúbrelo ahora