Capitolul 23-Ne țipam-certam și ne plângeam-certam

2.3K 234 0
                                    

Bătăile încete,  regulate, îmi bubuie în timpane. Simt cum pielea mi se atinge de a lui , brațul  încolăcit pe talia mea, nasul îngropat în  curba gâtului, buzele lunecând pe linia umărului. Deși nu vreau să  o recunosc, viscerele mi se zvârcolesc, inima îmi  bate tare în  piept , iar întreg trupul meu tânjește după  atingerile astea.

Dar nu-mi puteam perminte așa ceva. Nu mă  puteam lăsată  purtată de murmurul ce vibrează în inima mea. Nu puteam deschide ochii pentru că  asta ar fi făcut totul să  pară  real.

-Mono... Când  vocea lui danseaza prin părul meu îmi  cautam inelul pe degetul inelar.

-L-am ascuns, voiam să  mai stai cu mine puțin...

-De ce-mi faci asta? Spun păstrându-mi pleoapele lipite. Dacă  mi-aș  fi deschis ochii și privirile noastre s-ar fi adâncit una în alta știam că aș fi pierdut controlul.

-Credeam că  îți  e dor de mine, spune el oprindu-şi palma proptită de talia mea.

-Îmi  e dor. Dar nu cred că  mi-e dor de cel care am aflat că ești. Mi-e dor de o amintire a cuiva pe care nu cred că l-am cunoscut vreodată cu adevărat.

-Mono... Madeline, uită-te la mine, îmi  spune cu palma așezată pe gâtul meu. Cad în plasa lui și  îmi deschid ochii. Tu mă  cunoști. Știi  toate lucrurile pe care nu vreau să le vadă  nimeni, vezi ceea ce nici eu nu observ la mine însumi. Ochii ăia, focul acela ce face cenușă toata încăpățânarea de a evada din acest vis, mă fac să ard, mă fac cenușă...

Se apleacă  și  mă sărută ușor, o tortură dulce ca atingerea a două petale de trandafir, după care îmi prinde buza de jos între  dinți jucându-se cu ea.

-Asta e incorect! Îmi sabotezi concentrarea.

-Un iubit disperat recurge la gesturi disperate, spune sprijinindu-se într-un cot, jucându-se cu o șuviță de smoala.

-Nu păreai la fel de disperat când ai plecat...

-Madeline, era obligatorie plecarea mea, știi asta. Faptul că își oprise tortura mă ajută să devin o Madeline hotărâtă :

-Nu, nu știu! Pentru că nu cred că  te cunosc deloc! Nu mi-ai povestit niciodată  despre părinții tăi,  mama susține că m-ai mințit, Spencer îmi repetă că ești un măgar și nu meriți. Și eu continui să te apăr în fata lor, spunând mereu și mereu că nu m-ai rănit niciodată intenționat, că nu a fost alegerea ta să pleci. Dar adevărul este că avem mereu de ales. Iar tu ai ales să  pleci, David !

-Madeline, te-am ales pe tine! Tu ești singura alegere corectă pe care am facut-o vreodată! îmi spune încătușându-mi încheieturile  în strânsoarea mâinilor sale.

-Dă-mi drumul, îi spun făcând un pas înapoi. David, și eu mi-am facut alegerile. Tu ai fost una dintre alegerile mele. N-am ales să  te iubesc , asta a fost inevitabil, dar am ales să îmi permit să mă îndrăgostesc de tine. Dar acum, cred că e timpul să aleg altceva.

-Să alegi altceva sau pe altcineva, mono?

-De data asta mă aleg pe mine, David. Am nevoie să  termini cu toate astea... Poate că suntem încătușați datorită semnului, dar asta nu-ți dă dreptul de a alege pentru mine.

-Nu vreau să aleg pentru tine! Vreau doar să mă lași să te aleg Pe tine!

-Atunci poți alege ce e mai bine pentru mine și să mă eliberezi din calvarul ăsta.

Vânător de suflete (Atingerea morții II)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum