O legătură care sfidează timpul, viața și moartea, care leagă două suflete într-un mod atât de profund și concentrat încât ajung să dețină un singur suflet nomad, ce își trăiește existența în două trupuri diferite.
Nu asta îmi doream. Nu voiam să fiu legată de el când nu mai era în totalitate al meu. Iubirea asta nu merge cu jumătăți de măsură, ori o păstrăm pe toată, ori e alungăm pe toată.
Nu voiam să recunosc asta. No voiam să recunosc că mă condamnasem la o eternitate de amintiri și ecouri a ceea ce fusesem împreună. Însă, cel puțin, știam că n-am luat nebunia în brațe-încă.
-Asta ar putea avea și o parte bună, sau cel puțin o portiță de scăpare, îmi spunea Spencer.
-Cum ar fi? îi spun cu vocea gâtuită, strângându-mă ghemotoc într-un colț al patului.
-Poate asta înseamnă că poți intra și tu în mintea lui așa cum intră el. Poate asta înseamnă că vei afla cine e el cu adevărat. L-ai putea bântui nițel, iar cât despre portița de scăpare, te va ajuta vrăjitoarea bine îmbrăcată să găsești una.
-Vrei să spui vrăjitoarea bine dezbrăcată, am spus trăgând de câteva șuvițe de păr pentru a-mi reveni.
-Știi la fel de bine ca oricine că nu e momentul să te întorci la putrefacția ta lentă zăcând supărată pe soartă. Măcar știi că inelul e cel care realizează legătura. Îl poți arunca în flăcările infernului și gata!
-Nu-i atât de simplu. Aveam nevoie de inel pentru control. Fără el ar fi la fel de rău ca atunci când îl port!
-Atunci îți continui cercetările și înveți să te controlezi. Nu te pune pe lâncezit! Hai să ne apucăm de treabă.Promit că o să învăț de două ori mai bine decât o făceam la școală.
-Un nimic de două ori mai mare tot un nimic e, Spencer! am bombănit eu ridicându-mă din pat.
-Te-am ridicat din pat, tot e ceva. Și, spre deosebire de tine, eu n-am zis nimic nepoliticos.Cum am putut ajunge să schimbăm locurile?
-Dacă nu taci, s-ar putea să mă întorc la degradarea mea ca un gunoi mizerabil lâncezind în pat.
-Mai bine mergi și spală-te pe dinți, spuse ea făcându-mi semn din încheietura mâinii să mă îndepărtez.
N-am protestat deși știam că nu putea simți mirosul respirației mele. În schimb, eu o simțeam mult prea bine- schiar era necesar să mă spăl pe dinți, poate chiar de vreo două ori.
***
-Trebuie să-mi găsești ceva de făcut pe aici! îi spuneam "comitetului de dezbateri" adunat în fața mea: Malia așezată pe patul de sus, tata sprijinit de ușă și Trevis trântit pe scaunul de la birou, și, bineînțeles, Spencer a cărei picioare răsăreau din dulap și mama așezată pe patul de jos.
Trecuseră două săptămâni în care tot ce am făcut a fost să mut vrafuri întregi de cărți de la bibliotecă, în camera pe care o împărțeam cu Malia, unde le citeam luând notițe și afundându-mă mai mult în bizarul acelei lumi ce mi se revelase de puțin timp,făcând tot felul de adnotări înghesuind informațiile în jurnalul meu, apoi să le duc la locul lor în bibliotecă. Trevis considera asta modalitatea mea de a ține pasul cu toate lucrurile noi, dorința de a nu rămâne pe dinafară. De fapt, era o încercare de supraviețuire. Îngrămădeam în creierul meu tot felul de informații și mă concentram pe asta pentru a nu-mi lăsa timp să mă gândesc la legământul cu David. Încă purtam inelul, dar încercam să mă împotrivesc cumva gândurilor cu care el îmi împuia mintea. Până acum reușisem. Citisem în medie cinsprezece cărți despre banshee-două cărți, vrăjitoare- cinci cărți și totuși, cantitatea de informații pe care o acumulasem era infamă, magicieni- tot cinci cărți, însă informațiile se repetau,iar eu trebuia să fac abstracție de ce știam și să caut fâșiile de noutate, în timp ce restul de trei cărți fuseseră despre puterea anumitor plante, despre cum puteau fi realizate anumite amestecuri simple de vrăjitorie de nivel scăzut și unde anume creșteau anumite astfel de plante. Mama fusese de mare ajutor. Apărea de fiecare dată când aveam nevoie să îmi explice vreo informație și se pricepea la asta, având în vedere că se născuse gata inițiată în această lume a supranaturalului.
CITEȘTI
Vânător de suflete (Atingerea morții II)
Fantasia"Toate pasiunile sunt bune când le stăpânim și toate sunt rele atunci când ne subjugă"-J.J. Rousseau Îți aud glasul strigându-mă , implorând. Îți simt atingerea în visele mele, rece, înghețându-mi sângele, accelerându-mi pulsul...Îți simt mirosul, a...