19 Mac 2023
Awal-awal pagi lagi jalan raya sudah sesak kerana sesi pendaftaran dan kemasukan ke Universiti Eiryd sudah bermula.
Khalisha, Zafeera dan Nashihah terus mendaftar nama mereka. Dan para lelaki - lelaki disitu menjerit kerana melihat tiga orang gadis yang sangat cantik sedang mendaftar.
Khalisha, Zafeera dan Nashihah hanya beriak biasa dan pura - pura tidak dengar dengan jeritan lelaki - lelaki itu tadi. Secara tiba - tiba ada seorang perempuan menolak khalisha sehingga jatuh ke lantai.
"𝘞𝘖𝘐 𝘒𝘈𝘜 𝘈𝘚𝘈𝘓" kata zafeera, "𝘞𝘏𝘈𝘛? 𝘈𝘒𝘜 𝘕𝘈𝘒 𝘋𝘈𝘍𝘛𝘈𝘙 𝘒𝘈𝘕, 𝘠𝘈𝘕𝘎 𝘋𝘐𝘈 𝘋𝘐𝘙𝘐 𝘒𝘈𝘛 𝘚𝘐𝘛𝘜 𝘚𝘈𝘗𝘈 𝘚𝘜𝘙𝘜𝘏" kata perempuan itu sambil mengipas diri nya sendiri menggunakan tangannya.
"𝘌𝘏 𝘈𝘗𝘈 𝘔𝘈𝘚𝘈𝘓𝘈𝘏 𝘒𝘈𝘜 𝘏𝘈𝘏? 𝘋𝘈𝘏 𝘓𝘈𝘔𝘈 𝘏𝘐𝘋𝘜𝘗 𝘌𝘏" 𝘬𝘢𝘵𝘢 𝘻𝘢𝘧𝘦𝘦𝘳𝘢 sambil menolak bahu perempuan itu, "𝘌𝘏 𝘉𝘌𝘛𝘐𝘕𝘈 𝘒𝘈𝘜 𝘈𝘚𝘈𝘓 𝘛𝘖𝘓𝘈𝘒 𝘛𝘖𝘓𝘈𝘒 𝘖𝘙𝘈𝘕𝘎" kata perempuan itu pula.
Mula la sesi pertengkaran mulut disitu. Nashihah yang sedang membantu Khalisha itu hanya diam dan memerhatikan sahaja.
"𝘞𝘌𝘠 𝘡𝘈𝘍 𝘋𝘈𝘓𝘈, 𝘈𝘒𝘜 𝘖𝘒𝘈𝘠 𝘑𝘌𝘓𝘈" kata khalisha yang mahu hentikan pertengkaran itu.
"𝘖𝘒𝘈𝘠 𝘒𝘈𝘜 𝘒𝘈𝘛𝘈? 𝘚𝘈𝘔𝘗𝘈𝘐 𝘉𝘌𝘙𝘋𝘈𝘙𝘈𝘏 𝘕𝘐 𝘞𝘌𝘐𝘐!!" kata zafeera selepas melihat darah yang berada di tangan khalisha.
khalisha jatuh kt lantai and tergesek sikit melecet la tu yang darah tu.
Nashihah yang melihat darah itu terkejut. Dan ada seorang lelaki datang ke arah mereka "𝘈𝘗𝘈 𝘕𝘐 𝘒𝘌𝘊𝘖𝘏 - 𝘒𝘌𝘊𝘖𝘏 𝘕𝘐?" kata lelaki itu dan hampir ke mereka semua terkejut dan terdiam selepas melihat lelaki itu. Hensem, ya dia hensem dan mampu membuat para - para gadis disitu cair akan dirinya.
tapi tidak pada khalisha hiok ii
"𝘒𝘖𝘙𝘈𝘕𝘎 𝘕𝘈𝘒 𝘋𝘈𝘍𝘛𝘈𝘙 𝘒𝘌 𝘕𝘈𝘒 𝘎𝘈𝘋𝘜𝘏?" kata lelaki itu dingin selepas melihat tangan khalisha, mereka hanya diam.
"AWAK, IKUT SAYA" kata lelaki itu yang sedang menyuruh khalisha untuk mengikut nya. Khalisha menggeleng kan kepala tanda tidak mahu dan tiba - tiba Nashihah menepuk belakang nya secara pelahan.
"𝘞𝘌𝘠 𝘋𝘐𝘈 𝘗𝘌𝘕𝘚𝘠𝘈𝘙𝘈𝘏 𝘒𝘐𝘛𝘈 𝘒𝘈𝘛 𝘚𝘐𝘕𝘐..𝘈𝘒𝘜 𝘙𝘈𝘚𝘈 𝘉𝘈𝘐𝘒 𝘒𝘈𝘜 𝘐𝘒𝘜𝘛 𝘋𝘐𝘈" kata Nashihah "𝘔𝘈𝘕𝘈 𝘒𝘈𝘜 𝘛𝘈𝘏𝘜?" soal khalisha pada Nashihah "𝘛𝘈𝘋𝘐 𝘈𝘒𝘜 𝘕𝘈𝘔𝘗𝘈𝘒 𝘋𝘐𝘈 𝘗𝘈𝘒𝘈𝘐 𝘕𝘈𝘔𝘌𝘛𝘈𝘎..𝘔𝘌𝘚𝘛𝘐𝘓𝘈 𝘗𝘌𝘕𝘚𝘠𝘈𝘙𝘈𝘏" kata Nashihah pula.
sempat lgi nash usya jodoh org tu eh.
Zafeera hanya diam. "𝘈𝘗𝘈 𝘠𝘈𝘕𝘎 𝘓𝘈𝘔𝘉𝘈𝘛 𝘚𝘈𝘕𝘎𝘈𝘛 𝘈𝘞𝘈𝘒 𝘕𝘐, 𝘚𝘈𝘠𝘈 𝘚𝘜𝘙𝘜𝘏 𝘈𝘞𝘈𝘒 𝘐𝘒𝘜𝘛 𝘚𝘈𝘠𝘈 𝘒𝘈𝘕?" dingin suara lelaki itu, laju khalisha mengangguk.
"𝘋𝘈𝘏𝘛𝘜, 𝘠𝘈𝘕𝘎 𝘈𝘞𝘈𝘒 𝘚𝘛𝘐𝘓𝘓 𝘈𝘋𝘈 𝘒𝘈𝘛 𝘚𝘐𝘕𝘐 𝘉𝘜𝘈𝘛 𝘈𝘗𝘌?" kata lelaki itu "𝘛𝘈𝘒𝘜𝘛" kata Khalisha dengan suara nya yang agak pelahana tapi masih boleh didengari oleh lelaki tadi.
"𝘏𝘈𝘐𝘏𝘏𝘏 𝘉𝘈𝘐𝘒𝘓𝘈 𝘚𝘈𝘠𝘈 𝘈𝘒𝘈𝘕 𝘗𝘌𝘙𝘒𝘌𝘕𝘈𝘓 𝘒𝘈𝘕 𝘋𝘐𝘙𝘐 𝘚𝘈𝘠𝘈" kata lelaki itu.
"𝘈𝘚𝘚𝘈𝘓𝘈𝘔𝘜𝘈𝘓𝘈𝘐𝘒𝘜𝘔 𝘚𝘌𝘔𝘜𝘈, 𝘕𝘈𝘔𝘈 𝘚𝘈𝘠𝘈 𝘛𝘌𝘕𝘎𝘒𝘜 𝘔𝘜𝘏𝘈𝘔𝘔𝘈𝘋 𝘏𝘈𝘠𝘙𝘌𝘕 𝘕𝘈𝘜𝘍𝘈𝘓, 𝘒𝘈𝘔𝘜 𝘚𝘌𝘔𝘜𝘈 𝘉𝘖𝘓𝘌𝘏 𝘗𝘈𝘕𝘎𝘎𝘐𝘓 𝘚𝘈𝘠𝘈 𝘚𝘐𝘙 𝘏𝘈𝘠𝘙𝘌𝘕." kata lelaki itu.
Pelajar - pelajar disitu agak terkejut ada juga yang menjerit suka kerana dapat tahu nama lelaki hensem itu.
"𝘌𝘏 𝘒𝘈𝘜 𝘛𝘌𝘗𝘐" kata perempuan itu sambil menolak khalisha.
Tidak terlalu kat dan tidak terlalu pelahan
yang sedang ii sajaa yang pentinggg lisha lawaa.....Zafeera yang melihat perempuan itu menolak khalisha.
"𝘌𝘏 𝘗𝘖𝘔𝘗𝘜𝘈𝘕 𝘕𝘐, 𝘈𝘒𝘜 𝘓𝘌𝘔𝘗𝘈𝘕𝘎 𝘑𝘜𝘎𝘈𝘒 𝘕𝘐 𝘒𝘈𝘕𝘎" kata Zafeera yang mahu ke arah perempuan itu tadi tapi dihalang Nashihah.
"𝘚𝘌𝘉𝘌𝘓𝘜𝘔 𝘒𝘈𝘜 𝘓𝘌𝘔𝘗𝘈𝘕𝘎 𝘋𝘐𝘈, 𝘈𝘒𝘜 𝘓𝘌𝘔𝘗𝘈𝘕𝘎 𝘒𝘈𝘜 𝘋𝘜𝘓𝘜. 𝘚𝘈𝘉𝘈𝘙 𝘉𝘖𝘓𝘌𝘏 𝘛𝘈𝘒, 𝘏𝘋𝘜 𝘒𝘈𝘜 𝘕𝘐" Zafeera hanya mengangguk.
Perempuan itu berikan jelingan maut ke Zafeera tetapi Zafeera hanya menjelir kan lidah nya ke perempuan itu tanda mengejek.
selay zafff
"𝘚𝘐𝘙, 𝘉𝘐𝘈𝘙𝘓𝘈 𝘗𝘖𝘔𝘗𝘜𝘈𝘕 𝘕𝘐, 𝘋𝘐A 𝘖𝘒𝘈𝘠 𝘑𝘌 𝘒𝘈𝘕?" soal perempuan itu kepada Khalisha dengan suara gedik nya di hadapan Sir Hayren, sempat dia memberi jelingan tajam ke Khalisha untuk meng iya kan soalan nya tadi. Khalisha sedikit terkejut
"𝘗𝘖𝘔𝘗𝘜𝘈𝘕 𝘕𝘐 𝘚𝘌𝘉𝘌𝘓𝘜𝘔 𝘡𝘈𝘍 𝘕𝘎𝘕 𝘕𝘈𝘚𝘏 𝘓𝘌𝘗𝘈𝘕𝘎 𝘋𝘐𝘈 𝘈𝘒𝘜 𝘋𝘈 𝘛𝘌𝘙𝘈𝘑𝘈𝘕𝘎 𝘋𝘜𝘓𝘜" kata hati lisha. Namum Khalisha masih mengiya kan sahaja kata perempuan itu menanda kan dia okay sahaja.
"O𝘒𝘈𝘠 𝘒𝘌 𝘛𝘈𝘒 𝘖𝘒𝘈𝘠 𝘒𝘌, 𝘛𝘌𝘛𝘈𝘗 𝘐𝘒𝘜𝘛 𝘚𝘈𝘠𝘈" kata Sir Hayren sambil menarik lengan Khalisha yang berlapik itu. Perempuan itu memandang tajam kepada Khalisha.
"𝘛𝘈𝘒 𝘒𝘌𝘕𝘌 𝘕𝘖𝘛𝘐𝘊𝘌 𝘒𝘌 𝘛𝘜 𝘏𝘈𝘏𝘈𝘏𝘈𝘏𝘈𝘏𝘏 𝘗𝘈𝘋𝘈𝘕 𝘔𝘜𝘒𝘈 𝘒𝘈𝘜" kata Zafeera dengan gelak nya yang tak habis - habis. Nashihah hanya senyum melihat perempuan itu mehana marahnya
sian ek sian xkene notice ek
YOU ARE READING
Hayren's Last Love | C
Romance𝑻𝒆𝒏𝒈𝒌𝒖 𝑴𝒖𝒉𝒂𝒎𝒎𝒂𝒅 𝑯𝒂𝒚𝒓𝒆𝒏 𝑯𝒂𝒇𝒊𝒛 𝒙 𝑻𝒆𝒏𝒈𝒌𝒖 𝑭𝒂𝒓𝒍𝒚𝒏𝒂 𝑲𝒉𝒂𝒍𝒊𝒔𝒉𝒂 𝐇𝐋 𝐒1 Hayren Hafiz. Seorang pensyarah yang sangat beku. Nak lembutkan hatinya yang seperti ais itu sangat susah. Wajahnya sangat tampan. Badann...