*How they meet Harraz and Hanani
Zafeera, Nashihah dan Khalisha pergi ke satu kedai yang terletak berhampiran dengan rumah keluarga mereka. Sewaktu mereka sedang membeli Zafeera terdengar suara dua orang budak.
"ABANG HAYYAZ ADIK NAK TUW" kata seorang budak perempuan itu dengan pelat nya, perempuan itu ialah Hanani.
Dia mahukan satu gula gula lolipop tetapi Harraz tidak mengizin kan nya. Sedang leka Zafeera mendengar. Khalisha secara tiba - tiba melepuk kepala nya secara kuat dan.
"𝘞𝘖𝘐! 𝘉𝘌𝘙𝘈𝘕𝘎𝘈𝘕 𝘑𝘖𝘋𝘖𝘏 𝘒𝘌!" jerit Khalisha, Zafeera memandang adiknya itu dan...*pukk, satu tepukkan selamat hinggap di kepala Khalisha.
"𝘏𝘐𝘋𝘜𝘗 𝘒𝘈𝘜 𝘚𝘌𝘏𝘈𝘙𝘐 𝘛𝘈𝘒 𝘉𝘜𝘈𝘛 𝘔𝘈𝘚𝘈𝘓𝘈𝘏 𝘛𝘈𝘒 𝘚𝘈𝘏 𝘌𝘏?" Khalisha hanya gelak.
"𝘋𝘈𝘏 𝘒𝘌? 𝘈𝘒𝘜 𝘕𝘈𝘒 𝘉𝘈𝘠𝘈𝘙 𝘕𝘐, 𝘒𝘌 𝘒𝘖𝘙𝘈𝘕𝘎 𝘕𝘈𝘒 𝘉𝘈𝘠𝘈𝘙 𝘚𝘌𝘕𝘋𝘐𝘙𝘐?" soal Nashihah kepada Khalisha dan Zafeera. Khalisha dan Zafeera yang mendengar soalan maut dari Nashihah itu terus mengangguk laju tanda mereka sudah membeli barang yang mereka mahu dan bayar kan sekali.
*tkut la member, duit xbawak HAHAHAHHA
Zafeera terlihat dua orang budak kecik iaitu Harraz dan Hanani terus terkejut apabila melihat keadaan mereka.
Kotor. Mereka kotor.
Zafeera tersenyum apabila melihat karenah Hanani yang mahukan lolipop tetapi Harraz tidak bagi kerana wang yang tidak mencukupi.
Tampa sebarang kata Zafeera terus menuju kearah mereka berdua. "𝘏𝘈𝘐 𝘈𝘋𝘐𝘒, 𝘈𝘋𝘐𝘒 𝘕𝘈𝘒 𝘓𝘖𝘓𝘐𝘗𝘖𝘗 𝘒𝘌?" soal Zafeera kepada Hanani setelah sahaja sampai kearah mereka berdua.
Hanani terus mengangguk laju sambim tersenyum dan Zafeera tersenyum bahagia apabila melihat budak comel itu. "𝘖𝘒𝘈𝘠 𝘑𝘖𝘔 𝘒𝘐𝘛𝘈 𝘉𝘌𝘓𝘐 𝘓𝘖𝘓𝘐𝘗𝘖𝘗" ujar Zafeera kepada Hanani, selangkah Hanani ingin berjalan kearah Zafeera namun Harraz menghalang.
"𝘈𝘋𝘐𝘒 𝘒𝘐𝘛𝘈 𝘉𝘌𝘓𝘐 𝘓𝘈𝘐𝘕 𝘒𝘈𝘓𝘐 𝘠𝘈? 𝘈𝘉𝘈𝘕𝘎 𝘛𝘈𝘒 𝘊𝘜𝘒𝘜𝘗 𝘋𝘜𝘐𝘛 𝘕𝘐..𝘓𝘈𝘎𝘐𝘗𝘜𝘕 𝘕𝘌𝘕𝘌𝘒 𝘗𝘌𝘙𝘕𝘈𝘏 𝘗𝘌𝘚𝘈𝘕 '𝘒𝘈𝘓𝘈𝘜 𝘈𝘋𝘈 𝘖𝘙𝘈𝘕𝘎 𝘉𝘈𝘎𝘐 𝘎𝘜𝘓𝘈-𝘎𝘜𝘓𝘈 𝘑𝘈𝘕𝘎𝘈𝘕 𝘈𝘔𝘉𝘐𝘓 𝘕𝘈𝘕𝘛𝘐 𝘒𝘌𝘕𝘌 𝘊𝘜𝘓𝘐𝘒..𝘔𝘌𝘓𝘌𝘋𝘈𝘒𝘒' 𝘚𝘈𝘔𝘗𝘈𝘐 𝘚𝘌𝘒𝘈𝘙𝘈𝘕𝘎 𝘈𝘉𝘈𝘕𝘎 𝘐𝘕𝘎𝘈𝘛 𝘗𝘌𝘚𝘈𝘕 𝘕𝘌𝘕𝘌𝘒" kat Harraz kepada Hanani sambil berbisik, Hanani hanya membuat muka tanda merajuk.
Zafeera yang melihat itu terus bertanya "𝘒𝘌𝘕𝘈𝘗𝘈 𝘕𝘐 𝘈𝘋𝘐𝘒?" soal Zafeera.
"𝘈𝘉𝘈𝘕𝘎 𝘒𝘈𝘛𝘈 𝘕𝘌𝘕𝘌𝘒 𝘗𝘌𝘙𝘕𝘈𝘏 𝘗𝘌𝘚𝘈𝘕 '𝘒𝘈𝘓𝘈𝘜 𝘈𝘋𝘈 𝘖𝘙𝘈𝘕𝘎 𝘉𝘈𝘎𝘐 𝘎𝘜𝘓𝘈-𝘎𝘜𝘓𝘈 𝘑𝘈𝘕𝘎𝘈𝘕 𝘈𝘔𝘉𝘐𝘓 𝘕𝘈𝘕𝘛𝘐 𝘒𝘌𝘕𝘌 𝘊𝘜𝘓𝘐𝘒 ..𝘔𝘌𝘓𝘌𝘋𝘈𝘒𝘒' 𝘑𝘈𝘋𝘐 𝘈𝘉𝘈𝘕𝘎 𝘛𝘈𝘒 𝘒𝘈𝘚𝘐 𝘈𝘋𝘐𝘒 𝘉𝘌𝘓𝘐 𝘓𝘖𝘓𝘐𝘗𝘖𝘗 𝘛𝘜" kata Hanani dengan pelat nya serta muka comel nya dibuat kan sedih...
alololo somel
Tergelak Zafeera apabila terdengar kata - kata Hanani itu. "𝘈𝘋𝘐𝘒 𝘒𝘈𝘒𝘈𝘒 𝘖𝘙𝘈𝘕𝘎 𝘉𝘈𝘐𝘒 𝘓𝘈" kata Zafeera dengan tawanya dan kerana satu jeritan Zafeera terus hilang mood untuk ketawa.
YOU ARE READING
Hayren's Last Love | C
Romance𝑻𝒆𝒏𝒈𝒌𝒖 𝑴𝒖𝒉𝒂𝒎𝒎𝒂𝒅 𝑯𝒂𝒚𝒓𝒆𝒏 𝑯𝒂𝒇𝒊𝒛 𝒙 𝑻𝒆𝒏𝒈𝒌𝒖 𝑭𝒂𝒓𝒍𝒚𝒏𝒂 𝑲𝒉𝒂𝒍𝒊𝒔𝒉𝒂 𝐇𝐋 𝐒1 Hayren Hafiz. Seorang pensyarah yang sangat beku. Nak lembutkan hatinya yang seperti ais itu sangat susah. Wajahnya sangat tampan. Badann...