"BISSMILLAH" kata Nashihah sebelum mengetuk pintu bilik Sir Hayrien. "MASUK." ujar yang didalam.
"SIR. NI SAYA DEARLYNA" ujar Nashihah kepada Sir Hayrien. Tiba - tiba rasa tak kenal each other pulak.
"YES DEAR, ADA APA APA YANG BOLEH SAYA TOLONG?" tanya Sir Hayrien.
"ER NI ADA ORANG BAGI" kata Nashihah sambil menghulurkan sekeping sampul surat itu.
"SIAPA?" soal Sir Hayrien sambil menyambut huluran tersebut. "ERR SAYA TAK TAHU" kata Nashihah. Lupa pula nak tanya Khalisha siapa yang bagi.
"LAH, JADI MANA AWAK DAPAT SURAT NI?" soal Sir Hayrien.
"TADI FARLYNA SURUH SAYA HANTAR TAPI SAYA LUPA NAK TANYA SIAPA YANG BAGI. SORRY." kata Nashihah sambil menundukkan kepalanya tanda maaf.
"NAH IT'S OKAY. BUKAN SALAH AWAK." kata Sir Hayren lembut sebelum membuka isi sampul surat itu. Dalam nya terdapat satu keping kertas kecil.
isi surat
"Wey bro , malam ni mami suruh balik rumah. Mami nak makan malam sekali. Dari adikmu Tengku Muhammad Hayren Naufal."
"LAH. BODOH PUNYA HAYREN, BOLEH JE KAU CHAT AKU MENGADA NAK HANTAR SURAT BAGAI" kata Sir Hayrien.
"DARI SIR HAYREN?" soal Nashihah. "YA." kata Sir Hayrien. "KALAU MACAM TU, SAYA PERGI DULU LA BYE" kata Nashihah sebelum berlalu pergi. Sir Hayrien hanya diam memerhati si buah hati.
Laju tangan Sir Hayrien mencapai telefon nya.
Anak Neraka
Monyet Hayrien
Woi Hayren kau asal mengada naw
nak hantar surat.Beruk Hayren
Ala saja nak feel vibe
duduk berjauhan.Monyet Hayrien
Mende sia.Babun Hayrden
Ala biar la dia bang, kau ni
sian adik aku.Beruk Hayren
Kan kesiankan aku bang.Babun Hayrden
Takpe la ren, beruk macam kau memang layak diperlakukan
begituBeruk Hayren
Jahat sia Rden.Monyet Hayrien
Dahla gi kerja, korang dua kalau
bergabung hancur hidup aku.Babun Hayrden
Ala lek ah, hancur hidup je
bukan hancur masa depan kanBeruk Hayren
Pftt *tahan gelakMonyet Hayrien
Diam.sunyi terus group itu apabila Sir Hayrien suruh diam. Karang ada yang kene lempang sulong kalau bising lagi.
.
.
."NI SIAPA NAK BAWAK NI?" soal Sir Hayrden. Sir Hayren, Sir Hayrien dan Sir Hayrden sedang berada di tempat letak kereta ,mereka bertiga mahu pulang kerumah orang tuanya.
"MAKCIK AKU BAWAK, KAU BAWAK LA BODOH" kata Sir Hayrien sebelum masuk kedalam kereta.
Sir Hayren tersenyum sinis kepada Sir Hayrden. "MAKCIK KAU MAKCIK AKU JUGA." kata Sir Hayrden lalu masuk kedalam kereta memandu pulang kerumah mommy daddynya.
[skrg pukul 3:25 malam , author bosan jdi author update la ye tapi author malas nak type panjang ii kita type sikit ii je huehueheue. Selamat bersahur dan berpuasa]
YOU ARE READING
Hayren's Last Love | C
Romance𝑻𝒆𝒏𝒈𝒌𝒖 𝑴𝒖𝒉𝒂𝒎𝒎𝒂𝒅 𝑯𝒂𝒚𝒓𝒆𝒏 𝑯𝒂𝒇𝒊𝒛 𝒙 𝑻𝒆𝒏𝒈𝒌𝒖 𝑭𝒂𝒓𝒍𝒚𝒏𝒂 𝑲𝒉𝒂𝒍𝒊𝒔𝒉𝒂 𝐇𝐋 𝐒1 Hayren Hafiz. Seorang pensyarah yang sangat beku. Nak lembutkan hatinya yang seperti ais itu sangat susah. Wajahnya sangat tampan. Badann...