-𝐼 𝐿𝑜𝑣𝑒 𝑈 𝐹𝑎𝑟𝑙𝑦𝑛𝑎-

141 1 6
                                    

"SIR KAMI DAH SIAP" kata Zafeera. Sir Hayren.

Sir Hayrien dan Sir Hayrden memandang tepat kearah Zafeera, Khalisha dan Nashihah termasuk sekali Hanani dan Harraz. "CANTIK" jujur Sir Hayren perlahan sambil memandang Khalisha.

Sir Hayrien dan Sir Hayrden turut memandang kearah Nashihah dan Khalisha.

"OKAY JOM" kata Sir Hayren.

"EH KEJAP!" jerit Khalisha. Laju Sir Hayren menoleh kearah Khalisha.

"KENAPA?" soal Sir Hayren. Zafeera, Nashihah, Sir Hayrden dan Sir Hayrien hanya diam.

"NAK NAIK KERETA SIAPA?" soal Khalisha.

Sir Hayren mengeluh, dia ingatkan apala tadi.

"KERETA SAYA" kata Sir Hayren. Sir Hayren, Sir Hayrien dan Sir Hayrden ada kereta sendiri sorang satu.

"TAPI MUAT KE ENAM ORANG DEWASA DUA BUDAK NI?" soal Khalisha lagi. Zafeera dan Nashihah memandang sesama sendiri.

"YE TAK YE JUGA, MUAT KE?" soal Nashihah lagi. Sir Hayren, Sir Hayrien dan Sir Hayrden memandang sesama mereka bersilih ganti, mereka tidak terpikir pula dengan itu.

"OKAY SAYA ADA IDEA" kata Nashihah. Mereka terus memandang kearah Nashihah.

"KITA PAKAI DUA KERETA, SATU KERETA SIR HAYREN DAN SATU LAGI KERETA KAMI. KERETA SIR HAYREN TU, SIR NAIK DENGAN SIR HAYRIEN DAN SIR HAYRDEN. UNTUK KERETA SAYA PULA, SAYA NAIK DENGAN ARLYNA, FARLYNA, HARRAZ DAN HANANI" kata Nashihah.

Zafeera dan Khalisha mengangguk tanda setuju. Begitu juga dengan Sir Hayren, Sir Hayrien dan Sir Hayrden. Lalu Zafeera pergi mengambil kunci kereta yang digantung.

"OKAY JOM" kata Zafeera. "WAIT!" jerit Nashihah. "HALAH HALAH APA LAGI NI" kata Sir Hayrden.

psst psst hayrden. Cuba kalau Arlyna yg cakap? [author]

Arlyna xpe hehehe [hayrden].

Sir Hayrien laju memandang kearah Nashihah.

"KENAPA?" soal Sir Hayrien. "BEG ADIK SAYA TERTINGGAL" kata Nashihah. Zafeera memandang tajam kearah Nashihah.

"KAU TINGGAL KAN BEG ADIK KAU" kata Zafeera.

"HEHEHE MAAP LUPA. KEJAP" kata Nashihah sebelum berlari kebilik untuk mengambil beg adiknya. Beg itu penting kerana disitu terdapat susu, lampin dan barang barang keperluan Hanani dan Harraz.

"OKAY JOM" kata Nashihah yang sudah kembali lalu beg itu disandangkan kebelakang badannya.

"JOM!" kata Sir Hayrden. "DIAM LAH, SETAN" selamba Sir Hayrien berkata. Pertama kali dia setan kan adiknya didepan perempuan.

Setelah sampai ditempat letak kereta Zafeera membuka pintu belakang, disitu terdapat satu tempat duduk budak kecil berwarna merah jambu untuk Hanani.

Zafeera membetulkan sedikit lalu menyuruh Nashihah mendukung Hanani, Khalisha pula mendukung Harraz lalu menutup pintu, Harraz duduk di tengah menakala Hanani duduk di hujung sebelah kiri dan di hujung sebelah kanan Khalisha duduk disitu.

Harraz tiada tempat duduk itu kerana dia sudah besar manakala Hanani masih kecil. Tiba tiba kereta Sir Hayren beradi di tepi kereta Khalisha, Zafeera dan Nashihah.

"KORANG FOLLOW KITA ORANG" kata Sir Hayrien yang sedang memandu, Sir Hayren ditepi manakala dibelakang ada Sir Hayrden.

"BAIK" kata Zafeera sebelum laju masuk ditempat sebelah memandu dan tersenyum kepada Nashihah tanda suruh Nashihah memandu.

"HAIH APALA NASIB" kata Nashihah lalu masuk ke tepat memandu.

Lalu Sir Hayrien terus gerakkan kereta nya dan diikuti Nashihah.

Hayren's Last Love | CWhere stories live. Discover now