Witam wszystkich tu zebranych. Na wstępie chciałam tylko zaznaczyć, że wszystkie wydarzenia, relacje między poszczególnymi osobami nie zawsze mają odniesienie do rzeczywistości. Wiem, że zaraz mamy nowy 2023 sezon i że line-up kierowców się zmienił, ale tutaj zachowam line-up z 2022. Jest to dość istotne dla całej historii ze względu na obecność niektórych zawodników i ich zespoły. Całe opowiadanie i wszystko jest tu tylko moim własnym wymysłem. Hope you enjoy <3.
***
1997~2011
Victoria Devis, a właściwie Victoria Cecily Morelli Devis - bo tak właśnie brzmiało jej prawdziwe imię - miała życie jakie tylko mogła sobie wymarzyć. Była mieszkanką przepięknej okolicy w Monako, miała kochającą rodzinę, robiła to co kochała miała wspaniałych przyjaciół podzielających jej pasję.
Pochodziła z mieszanej narodowościowo rodziny - jej matka była z Monako, a ojciec był Amerykaninem. Zaś ona z jej bratem - Douglasem - mieli oba obywatelstwa ich rodziców. W rodzinie Devis'ów panowała zawsze ciepła i rodzinna atmosfera. Mama dwójki dzieci była managerką hotelu w Monako, a tata był informatykiem - pisał programy do różnych firm. Z kolei ich dzieci miały inną pasję - sport. Od najmłodszych lat były bardzo aktywne, do czego zachęcali ich rodzice, a w późniejszych latach obrały swoje własne ścieżki. Młodszy z rodzeństwa Douglas postanowił grać w piłkę nożną, a jego siostra zaczęła się ścigać na kartingu. Oboje rodzice ich bardzo wspierali i pomagali im w tym, co robią. Nie byłoby wielką tajemnicą, gdyby powiedzieć, że pod tym względem Douglas był raczej synkiem mamusi, a Victoria córeczką tatusia. Pani Devis pomimo, że kibicowała swojej córce, to jednak pasja jej syna była bliższa jej sercu. Z kolei pan Devis od zawsze kochał motosport , a w szczególności Formułę 1. Co mogłoby pójść źle?
Wspominałam już o pasji Victorii jaką był karting. Wspominałam też o tym, że miała przyjaciół, z którymi dzieliła pasję. Zgadza się, to właśnie karting połączył ich światy. To właśnie na torze poznała swojego przyszłego najlepszego przyjaciela - Charlesa Leclerca, z którym niewiele później uczęszczała razem do szkoły. Na torze również poznała kolejną bardzo ważną osobę w jej życiu, a był nim nie kto inny jak Pierre Gasly. To właśnie z nimi trzymała się Victoria. Oczywiście, znała też wiele innych kierowców, ale to jednak ta trójka dogadywała się najlepiej na samym początku. Później dołączył do nich Anthoine Hubert i Esteban Ocon, z którymi również się dobrze dogadywali. Tak, cała piątka ścigała się w jednym momencie. Jak dalej potoczy się historia każdego z osobna?
CZYTASZ
Till you're mine ~ Charles Leclerc || Lando Norris
FanfictionMarzenia i plany młodej Victorii Devis legną w gruzach, na skutek znaczących wydarzeń w dzieciństwie. Nagle jest zmuszona zostawić wszystko za sobą. Ale czy na pewno wszystko stracone? A może to właśnie czas próby, w którym musi udowodnić swoją zawz...