3.Bölüm

62 3 0
                                    

Boğazımın kuruması ile uyandım. Odamda su aradım ama yoktu. Odamdan çıkıp mutfağa gittim. Kendime bir bardak su aldıktan sonra sürahiye de su doldurup odama çıktım.

Biraz telefonuma bakıp tekrar yattım ama dışarda şiddetli yağmur yağıyordu sesten dolayı uyuyamadım bir türlü. Birden gökgürlemesiyle korkup odamdan çıktım. Kimin yanına gitsem diye düşündüm çok kısa bir süre. Abimin yanına gitmekte karar kılınca odasına doğru yol aldım. Kapının önüne geldiğim sırada tekrar gökgürledi ve o korkuyla birden odaya daldım. Kapı sesiyle uyanan abim uykulu gözlerle nolduğunu anlamaya çalışır gibi bana bakıyordu. O bana ben ona bakmaya devam ederken tekrar gök gürledi ve yerimde sıçradım. Abim neden geldiğimi anlayınca biraz güldü.

"Korktun dimi yine. Gel yanıma hadi."

Abim hemen yana kayıp üstündeki yorganı açtı ve bana yer verdi. Bende yüzümde bir tebessümle yanına yattım hemen. Kolunu üstüme atıp sarıldı. Bir süre sonra ikimizde uyuya kalmıştık.

~~~~~~

Uyandığımda abim hala uyuyordu. Onu rahatsız etmeden kalkıp odama geçtim. Yatağımı topladım, üstüme beyaz oversize bir crop t-shirt altıma da siyah bol paçalı kargo pantolon giyip masama oturdum. Biraz resim çizmek için eskiz defterlerimi aramaya başladım o sırada masanın küçük kitaplığında geçen akşam çerçevesi kırılan fotoğrafı gördüm. Alıp cüzdanıma koydum zaten fazla büyük olmadığı için hemen sığdı. Eskiz defteri ve kalem bulup resim çizmeye başladım.

~~~~~~

Yaklaşık bir saattir odamda resim çizmişim. Kafamı kaldırdığımda saat 11'e geliyordu. Odamdan çıkıp aşağı indim nerdeyse herkes uyanmıştı ama Elif'i görememiştim. Biraz salonda sohbet ettik. Okul hakkında falan konuştuk. Neşe abla salona gelip masanın hazır olduğunu söyledi. Daha sonrasında işi olduğu için erken çıkıcağını da haber verip mutfağa geçti.

"Kızım Elif inmedi aşağıya hiç bir gidip bak istersen kahvaltıya insin o da."

"Tamam anne siz yemeye başlayın Elif'i alıp gelirim bende."

Hemen yukarıya çıktım. Elif'in kapısını çalıp içeri girdim. Yatağında oturmuş biriyle konuşuyordu telefonda.

"Ya sen ne zaman geliceksin. Çok özledim."

Biraz karşı tarafı dinledi. Tam tekrar konuşucakken beni fark etti.

"Ben seni sonra ararım hayatım. Aden geldi şimdi. Görüşürüz canım."

"Kimle konuşuyordun dicem de Emir galiba?"

"Evet özlemiş beni canım ya. Ee sen niye geldin birşey mi oldu?"

"Yok ya birşey olmadı. Kahvaltı hazır onun için geldim."

"Üstümü değiştirip geliyorum hemen sen git."

"İyi tamam bekliyoruz aşağı da bak gecikme."

"Tamam ya hemen gelirim."

Odanın kapısını kapatıp çıktım. Aşağı inmeden önce odama geçip saçımı at kuyruğu yaptım. Odadan çıkıp aşağı indim hemen. Masaya oturduğumda kimse konuşmuyordu herkes yemeğiyle meşguldü. Elif'de geldi ve yemeğe başladı.

~~~~~~

Herkes yemeğini bitirip kalktıktan sonra Neşe teyzeye masayı toplamasında yardımcı oldum. İşimiz bittikten sonra Neşe teyze çıktı. Bende bahçeye çıkıp kanepeye oturdum. Bir süre fotoğraf çektim. Onları instagrama yükledikten sonra internetten kitap okumaya başladım. Abim yanıma gelip oturdu. Elindeki kahve bardakların masaya koyup bana döndü.

Aden(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin