23.Bölüm

12 1 0
                                    

Şirkete geldiğimde toplantılar çoktan bitmişti. İşime gelirdi çünkü hepsi sıkıcıydı. Girişteki birkaç işi halledip asansöre bindim. Kendi katıma bastıktan sonra geriye yaslanıp beklemeye başladım.
Gözümü kapattığım gibi önümde buz mavisi gözleri gördüm. Hemen gözlerimi geri açıp kaçıncı katta olduğuma baktım. Acilen kendime gelmem gerekiyordu. Yine birine bağlanmak istemiyordum.

Kendi katıma geldiğimde hiç beklemeden odama geçtim. Çantam ve ceketimi yine yerine asıp koltuğuma oturdum. Kapı çalınıp açıldığında içeri girene baktım.

"Aden ben dosyaları getirdim. Birde dalgın görünüyordun duymadın. İçecek birşey falan ister misin?"

"Dosyaları şuraya koy. Birde karadut suyu varsa güzel olur."

"Hemen getiririm. Kafanı karıştıran birşey falan olursa ben burdayım."

"Önemli birşey değil. Bu arada akşam bizimkilerin dönmesini kutlamaya karar vermişler sen de gelir misin?"

"Ben mi? Benim orda ne işim olur ki."

"Benim arkadaşım olarak geliceksin. Kimse birşey demez merak etme. Gelmek istersen çıkmadan önce haber ver. İşlerin bittiği zaman çıkarabilirsin, bugün fazla birşey yok zaten."

"Teşekkür ederim o zaman. Benim de 2 saatlik falan işim kaldı halledip eve geçerim. Nereye gidicez ona göre birşeyler giyerim."

"Büyük ihtimalle gece kulübü olucaktır. İstersen benim eve geçelim hiç giymediğim gece elbiseleri var birini alabilirsin."

"Olur. Cidden teşekkür ederim."

"Önemli değil."

Tuana heyecanlı bir şekilde odadan çıktığında bende dosyaları okumaya başlamıştım. Hepsini teker teker sisteme girmek cidden yorucu olucaktı.

~~~~

İşlerim Tuana'nın yardımı ile daha hızlı bitmişti. Birlikte eğlenerek yapınca daha katlanılabilir hale gelmişti hem. Şimdi ise birlikte yeni eve girmiştik. Eve geldiğimizde abimler çoktan çıkmıştı. Tatilleri buraya kadardı yani. Mutfağa yemek için girdiğimde bir not ve bir kaç yemek vardı. Notta Eda'nın yazısı vardı.

"Uzun zamandır düzgün beslenmemişsin. Yemekleri senin için yaptım. Yemezsen bozuşuruz ona göre."
       

~Eda

G

erçekten abim için doğru karardı bu kız. Burak için de Tuana tabi. Tanıdığım kızlar olunca hepsi ile iyi geçiniyordum. Ve gerçekten iyi huylu kişileri her seferinde bulmayı başarıyordum. Yemekleri tabaklara koyup masayı kurdum. Tuana ile birlikte baya acıkmıştık. Oturup yemekleri yerken yine sohbete dalmıştık. Buraklar ile buluşmamıza daha bir buçuk saat vardı.

Yemekten sonra birmikte masayı da kaldırıp giyinme odama geçtik. Uzun zamandır gitmek istediğim elbiseler vardı. Bugüne nasip olmuştu.

 Bugüne nasip olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aden(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin