11.Bölüm

28 2 0
                                    

Gözlerimi açtığımda hastanede olduğumu anlamam fazla sürmedi. Gözümü kaşımak için elimi kaldırmaya çalıştığımda yapamadım çünkü koluma serum takılmıştı. Etrafıma baktım ama kimseyi göremedim. Telefonum da yanımda yoktu harika. Bir süre kimse gelmeyince serumu elime alıp ayağa kalktım. Odadan dışarı çıkıp kapıyı geri kapattım. Hemşirelerden birini durdurup telefonunu istedim ama vermedi. Koridorda başka bir hemşire aramaya başladığım sırada arkamdan biri bana seslendi.

"Aden?"

Arkamı dönüp kim olduğuna baktım. Doğuş abi? Yok artık.

"Efendim Doğuş abi?"

"Niye odada değilsin?"

"Kimseyi bulamadım telefonumda yoktu bende abimleri aramaya çıktım. Bu arada saat kaç?"

"Onlar kantinde. Biraz acıkmışlardı. Ben de sana bakmaya gelmiştim. Saat de öğlen 1."

"Eve gitmek istiyorum ben."

"Gidicez eve zaten ama önce serumun bitsin."

"Sıkıldım ama ben. Telefonunu ver bari."

"Odaya önce sonra vericem."

"İyi be."

Peşinden odaya gidicektim ki dönüp beni kolumdan tutarak yavaş yavaş odaya götürdü. Şaşırmıştım gerçekten böyle ilgili olmasına.

"Pişt. Sen benim için korktun mu?"

"Korktum Aden. Gerçekten çok korktum oldu mu?"

"Doğuş abi?"

"Efendim?"

"Barışalım mı?"

"Ne?"

"Diyorum ki en sevdiğin kuzenin olıyım barışalım ne dersin?"

"Ciddi misin?"

"Gayet ciddiyim ama az sonra vazgeçicem."

"Tamam barışalım."

"Yaşasın."

Sarılıcaktım ama serum buna izin vermedi. Doğuş abi de fark edip kendi sarıldı. Ayrılıp odaya geri girdik. Hemen yatağa geçip serumu yerine koydum.

"Eee telefon?"

"Ne telefon?"

"Telefonunu vericektin ya?"

"Doğru al bakalım."

Telefonunu uzattığı gibi aldım. Instagram'da kendi hesabıma girip takip ettim daha sonra da fotoğraflarımı beğendim. Biraz da onun hesabına baktım çok güzel fotoğraflar çekmişti.

"Doğuş abi sen ne okumuştun?"

"Fotoğrafçılık niye ki?"

"Instagram'daki fotoğraflara baktım da çok güzeller o yüzden sordum."

"İstersen sana da öğretirim."

"Gerek yok ben zaten güzel çekiyorum. Gösteriyim istersen?"

"Göstersene merak ettim."

"Al bak."

Hesabıma girip telefonu ona verdim. Beğendiğine dair mırıltılar çıkardı. O bakmaya devam ederken abimler geldi.

Aden(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin