Karakterler için iki kişi buldum sonunda🥳
Hayalimdeki ne benzer kişiler bulmak cidden zordu hatta arkadaşımdan falan yardım aldım:') bölümün sonuna ikisini de Instagram hesabı ile koymayı düşünüyorum:)İYİ OKUMALAR🌜⭐
~~~~~~
Saçlarımla oynandığını hissedince uyanmıştım. Hava hala karanlıktı. Odadaki tanıdık koku ile zaten hafif açık olan gözlerimi tekrar kapatıp kokusunu içime çektim. Cidden bu kadar güzel kokmak zorunda mı? Kafamı kaldırıp Tuna'ya baktım. Birşey oldu sanmış olucak ki birden endişelendi.
"Bir şey mi oldu? Uyandırdım mı?"
"Hayır, sadece yanımdayken seni görmek istedim."
"Gördüğüne göre uyu hadi, yorgunsundur."
"Abimler nerde?"
"Aras, Ateş, Oğuz abinler burda. Burak, Demir birde şu Kuzey de öyle."
"Toprak gitti mi?"
"Abinler bir şekilde ikna ettiler."
"Sen ne zaman geldin?"
"Bir saat falan oldu eve geleli. Senin yanına ise beş dakika falan."
"Yorgun olmalısın, bugün kalsana?"
"Seninle yatıcaksam olur."
"Neden olmasın?"
Dedikten hemen sonra dudağına minik bir öpücük kondurdum. Yüzünü güldürmek hoşuma gidiyordu. Gözleri dudaklarımda takılı kalmıştı. Ağzından nerdeyse fısıltı şeklinde çıkan kelimelerle gülmeye başladım.
"Evlenmek için çok mu erken?"
"Abimler için öyle."
"Kaçırsam?"
"Kafayı mı yedin? Ben evimden gelinliğimle çıkıcam."
"O zaman abinlerle iyi bir konuşma yapmam lazım."
"Biz en son yatmıyor muyduk?"
"Evet ama üstüm kirli ne yapsak?"
Gömleğine şöyle bir bakınca rahatsız edebiliceğini düşündüm. Abimlerden arakladığım bir kaç t-shirt vardı.
"Kıyafet odasında abimlerden aldığım t-shirt olması lazım. Sol tarafta ikinci çekmeceye koyuyorum genelde."
"Ben giyinip gelirim sen uyu hadi."
Kafamı sallayıp geri yattım. Beş dakika bile geçmeden Tuna odaya geri döndü. Yatakta yanıma uzanınca ikimizin de üstünü örttü. Kolunu bana sarınca sıcaklığı ile daha da mayıştım. Kafamı göğsüne gömüp rahat bir pozisyon aldım. Artık rahatça uyuyabilirdim.
~~~~
Yanımdaki soğukluk ile gözlerimi açtım. Tuna çoktan gitmişti. Aslında bir yandan iyi yapmıştı çünkü abimler görse ikimizide keserdi. Alçılı ayağımdan dolayı hareketlerim kısıtlıydı bu yüzden yatağın yanındaki koltuk değneklerini alıp ayağa kalktım. Banyoya girip rutin işlerimi hallettim. Saçlarımı da dağınık topuz yapıp çıktım.
Kıyafet odasına girdiğimde eşofman bakıcaktım ki vazgeçtim. Bu bacakla onu giyebiliceğimi sanmıyordum. Bol şortlu bir takım seçip üstümü değiştirdim. Kaburgalarım sağolsun giyinirken baya zorlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden(Ara Verildi)
Teen Fiction!EĞLENCESİNE YAZIYORUM! !İLK BÖLÜMLERİN ÇOĞU ACEMİCE YAZILMIŞTIR. FAZLASI İLE SAÇMA OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN! Ben Aden yıllar sonra çocukluk aşkımla bir araya geldim. Onu uzun zaman sonra tekrar görmek peşinde birsürü şeyi getirdi. Okul tatile girdi...