5.Bölüm

34 2 0
                                    

Sabah abim beni uyandırmıştı. Birlikte geziceğimizi hazırlanıp aşağı inmemi söyledi ve gitti. Bende kalkıp banyoda işimi halledip üstümü değiştirdim.

 Bende kalkıp banyoda işimi halledip üstümü değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~Giydikleri~~

Saçlarımı tarayıp salık bıraktıktan sonra odamdan çıkıp kahvaltıya indim. Herkes yine yemeği ile ilgileniyordu. Babam ise yine durgundu.

~~~~

Kahvaltı bittikten sonra Elif de hazırlanmaya gitmişti.

"Abi nereye gidicez söyle de bende önden gidiyim."

"Sen lisedeyken çok gittiğimiz bir yer vardı ya oraya gidicez."

"Tamam o zaman sen Elif'i de alır gelirsin ben çıkıyorum."

"Tamam güzelim dikkat et ama kendine."

"Tamam abicim dikkat ederim bay bay."

Hemen motorun anahtarlarını ve çantamı alıp çıktım. Arkamda biri olmadan sürmek daha kolaydı istediğim gibi hız yapabilicektim. Kaskı taktım ve hemen yola çıktım.

~~~~

5 dakika içinde kafeye gelmiştim bizden kimse yoktu içerde. Hemen geçip cam kenarında bir yere oturdum. Instagram'da attığım fotoğraflara gelen yorumlara bakmaya başladım. Burdaki bazı arkadaşlarım geldiğimi fotoğraflardan öğrendiği için kızmış, en yakın zamanda buluşmak istemişlerdi.

Bazılarına geri dönüş yapmış bir gün için söz vermiştim. Biraz daha bakmaya devam ettiğimde çok sevdiğim eski bir arkadaşımın yorumunu gördüm. O da haber vermediğim için üzülmüş buluşmak istemişti. Hemen numarasını telefonumdan bulup aradım.

"Aylin?"

"Aden?! Sen misin?"

"Benim, buluşmak istemişsin hala aynı yerde oturuyorsan gelsene dicektim."

"Aynı yerde oturuyorum ben de sen nerdesin şuan?"

"Lisedeyken geldiğimiz kafedeyim bizimkilerle buluşucaktık daha gelemediler."

"Tamam kapat hemen hazırlanıp geliyorum."

"Tamam hadi bay bay."

Telefonu kapattıktan sonra geldiğimden beri hissettiğim gibi hissettim. Sanki biri beni izliyordu. Etrafıma baktım ama kimseyi göremedim. O sırada bizimkiler içeri girdi. El sallayıp yerimi belli ettim. Herkes bir yere oturdu. Uraz tam karşıma Elif ve Emir'in yanına oturmuştu. Abim de benim yanıma yerleşmişti.

Aden(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin