Ben oyuna dalmışken içeri biri girdi. Kafamı kaldırıp baktığımda Eda olduğunu gördüm."Afedersiniz öyle birden girdim. Pamir bey bazı dosyaları istedi de."
Masanın üstünden abimin en son baktığı dosyaları elime alıp gösterdim.
"Bunlar mı?"
"Evet efendim."
"Efendim değil Aden."
"Anlamadım?"
"Şirkette yeni çalışmaya başlıycam bazı arkadaşlara ihtiyacım var dimi?"
"Ama-"
"Aması falan yok ben seninle arkadaş olmak istiyorum. Eda'ydı dimi?"
"Evet memnun oldum."
"Kaç yaşındaydın?"
"22."
"Bende 21 yakında 22 olucam. Doğum günüme davetlisin. Daha birşey planlamadım ama olsun."
"Gerek yoktu aslında."
"Artık arkadaşız o yüzden gerek var. Merak etme yakında bana alışırsın."
"Peki madem. Ben artık gidiyim toplantı başlamak üzere."
"Kolay gelsin size. Abime de iletirsen sevinirim."
Dosyaları verip ona baktım. Kafasını sallayarak onay verdi. Aceleyle odadan çıkıp kapıyı kapattı. Gerçekten sevmiştim bu kızı. Oyuna geri dönüp kaldığım yerden devam ettim.
~~~~
Oyuna baya dalmıştım 1 saattir falan oynuyordum. Gözlerim ekrana bakmaktan yanmaya başlamıştı. Bugün erken kalktığım için de biraz uykum vardı. Odada yatabiliceğim bir koltuk vardı. Odaya giren çıkan da olmadığı için orda yatmaya karar verdim. Üstümdeki ceketi çıkarıp kenarda duran askılığa astım. Koltuğa ilk yattığımda hemen uyuyamayacağımı bildiğim için telefonumu açıp bakmaya başladım.
Sadece internette yayınlanan kitaplardan birine sarmıştım bu aralar. Açıp onu okumaya karar verdiğim sırada bir bildirim geldi. Biri beni etiketleyip bir gönderi paylaşmıştı. Tanımadığım bir hesap olduğu için bakmaya karar verdim. Yarışla ilgili bir gönderiydi yine. Yüzümün göründüğü net bir fotoğraf paylaşılmıştı. Elimde kask arkamda motorum ile. Birde yetmezmiş gibi instagram hesabım etiketlenmişti.
Eğer evdekiler görürse ayvayı yerdim. Yukardan daha fazla bildirim gelmeye başladı. @... takip etmeye başladı, @... takip etmeye başladı. Şaka gibi yıllardır 100-200 arası olan takipçi sayım giderek artıyordu. Daha fazla Instagram ile oyalanmadan çıkıp kitabı okumaya başladım.
~~~~
"Sessiz ol. Aden uyanmasın."
"Tamam. Uyandırmaya niyetim yok zaten."
"Ona nasıl söyliceksin bu durumu?"
"Bilmiyorum. İşler iyice çığırından çıktı."
"Onu kırmamaya çalış."
"Nasıl yapıcam her türlü kırılıcak zaten."
"Bilmiyorum. Bu adamların kim olduğunu bulmamız lazım ama."
"Bulamıyoruz. Sadece tehdit mesajları alıp duruyorum. Ondan uzak durmadığım sürece tehlikede olucak."
Yerimde rahat edemeyip yavaş yavaş kıpırdandım. Ben hareket edince uyandım sanıp sustular. Gözlerimi açıp kim olduklarına baktım. Uraz ve Pamir abim odadalardı. Ne konuştuklarına dikkat etmemiştim ama ben uyanınca sustuklarına göre duymamam gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden(Ara Verildi)
Ficção Adolescente!EĞLENCESİNE YAZIYORUM! !İLK BÖLÜMLERİN ÇOĞU ACEMİCE YAZILMIŞTIR. FAZLASI İLE SAÇMA OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN! Ben Aden yıllar sonra çocukluk aşkımla bir araya geldim. Onu uzun zaman sonra tekrar görmek peşinde birsürü şeyi getirdi. Okul tatile girdi...