4.Bölüm

54 2 0
                                    

Sonunda eve vardığımızda abim hızla arkamdan indi ve söylenmeye başladı.

"Kızım sen manyak mısın ya bu ne hız. Aldığıma pişman etme bak beni."

"Tamam abi ya. Uzun zamandır motora binmiyordum heyecanla biraz fazla kaçırdım."

"Birdaha bu kadar hızlı kullanmıyorsun, benim kullandığım kadar hızlı olursa iyi."

"Tamam öyle yaparım o da iyidir."

Bende motordan indim ve hemen eve doğru yol aldık. Kapıya geldiğimizde içerden sesler geliyordu. Kapıyı çaldığımızda Elif açmıştı. Neşe teyze hala gelmemişti anlaşılan. Elif gülüyormuydu yoksa bana mı öyle geliyordu. Abimle fısıldaşarak konuşmaya başladım.

"Abi, Elif biraz fazla mı gülüyor yoksa şuan bana mı öyle geldi?"

"Yok güzelim yok valla gülüyor. Birşey olmuş belliki."

"Elif'im hayırdır inşallah noluyor?"

"Kanka, Emir geldi sonunda. Yanında Uraz abi ve ailesi de var."

Uraz mı gelmişti?

"Kapıda mı bekliceksiniz hadi girin."

"Elif biz biraz konuşalım, abim sen gir içeri istersen."

"Tamam kızlar sizde fazla oyalanmayın da."

Abim içeri girer girmez Elif'i yanıma iyice çekip konuşmaya başladım.

"Elif niye gelmişler?"

"Tülay teyze seni bayadır görmediği için geldiğini duyar duymaz buraya gelmek istemiş. Uraz abi de Emir'in geliceğini bildiği için onu beklemelerini istemiş. Emir gelir gelmez de soluğu burda almışlar."

"Herkes içerde mi şimdi?"

"Evet kanka da sen hala unutmadın mı? Niye böyle heyecanlandın?"

"Emin değilim. Uzun zamandır görmedim o yüzden heyecanlandım."

"İyi. İçeri geçelim hadi bizi mi bekliycekler iki saat."

Hemen içeri geçmek istemiyordum. Onu görünce ya hala aynı şeyleri hissedersem o zaman nolucak. Elif önden ben arkadan içeri geçtik olabildiğince yavaş gitmeye çalıştım. Salona girdiğimizde herkes bize daha doğrusu bana bakıyordu. Uraz içerde olmadığı için rahatlamıştım. Tülay teyzenin yanına gidip sarıldım

"Hoşgeldiniz Tülay teyze."

"Hoşbulduk güzel kızım hoşbulduk. Asıl sen hoşgeldin. Gel otur bakıyım yanıma."

Tülay teyze çocukluğumdan beri beni çok severdi. Beni en son gördüğünden beri biraz değişmiştim. Saçımı boyatmış, kollarıma dövmeler yaptırmıştım.

"Ne kadar değişmişsin. Daha da bir güzel olmuşsun. Kaç yaşına girdin bu sene doğum gününü de kutlayamadık beraber."

"21 oldum Tülay teyze."

"Büyümüşsün valla. Ee okul nasıl gidiyor? Ne okuyorsun?"

"Okul güzel gidiyor Tülay teyzem. Hukuk okuyorum."

"Ayy çocukken de hep derdin hukuk okuycam diye aferim kız sana."

Aden(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin