2.Bölüm

92 3 0
                                    

"Aden, abim hadi kalk geldik."

"Abi azıcık daha be."

"Güzelim eve geldik annemler bizi bekliyor hadi."

Abimin beni uyandırması biraz sinirimi bozmuştu ama annemleri görüceğim aklıma gelince hemen gözümü açıp arabadan çıktım.Elif arabadan bavulları indirmiş bizi bekliyormuş.

Abim bavulları alıp önden gitmeye başladı. Bizde Elif ile arkasından diğer eşya çantalarını alıp ilerlemeye başladık.Kapıyı Neşe teyze açtı onu da çok özlemiştim girmeden önce uzunca sarıldık.Heyecanlı adımlarla salona doğru gittim.Salonda annemi Elif'e sarılırken buldum.Biraz kıskanmıştım ama o da onun kızı sayılırdı sonuçta.

Elif'den ayrıldığında karşısında beni bulunca çok sevinmişti.Hemen gidip sarıldım annem beni özlediğini söyleyip öpmeye başladı.Annemden zor ayrılıp bu seferde babama gidip sarıldım.

"Kızım yoldan geldiniz açsınızdır eşyalarınızı odalarınıza bırakıp gelin beraber yiyelim hadi."

"Valla kurt gibi açım anne ya Neşe teyzenin yemeklerini o kadar özledim ki."

Dediğimle kıkırdadı.Hemen Elif'i de çantalarla çekiştirip odasını gösterdim.Odalarımız yan yanaydı onu yanlız bırakıp odama geçtim. 3 yıl önce ki odama geri gelmiştim sonunda.

Odaya girdiğimde gözlerim yaşardı gözüm odada gezindi biraz.Yaptığım resimler duvara yapıştırılmış,diğer bir duvarda posterlerim, kitaplığımda en sevdiğim kitaplarım herşey o zamanki gibiydi.

Dolaplarıma bakmaya başladım bu sefer de.Kitaplıktaki bir dolabımı açtım içinde takılarım ve parfümlerim vardı. Başka bir dolabı açtım bu seferde içinde bir kutu vardı.Kutuyu çıkarıp kapağını açtım.Ağlamaya başlamıştım çünkü içinde ilkokul ve ortaokul mezuniyet fotoğlarım , o yıllarda aldığım benim için önemli olan hediyeler vardı.Kafamı kaldırıp göz yaşlarımı sildim.

Bu sefer de çalışma masamın üstündeki fotoğraflara takıldı gözüm.Yüzümde bir tebessüm belirdi.Lise ve ortaokul yıllarında çekilmiş bazı fotoğraflarım vardı masada.Gözümü hepsinde gezdirdim yavaş yavaş.

Sonunda bir fotoğrafta takıldığımda yine gözüm doldu.Fotoğrafı elime alıp daha yakından bakmaya başladım.Fotoğrafta abim,Elif,Uraz,Aylin ve ben vardık o zaman 16 yaşındaydım ve Uraz'a aşıktım.Bu fotoğrafta da ona bakarken çekilmiş bir fotoğraftı.Çok güzel gülüyordu vicdansız.

"Napıyon kız!"

Abimin odayı basmasıyla korkup elimdeki çerçeveyi düşürdüm. Camı kırılmış ve heryere dağılmıştı.

"Hareket etme sakın biryerin kesilmesin!"

"Senin yüzünden oldu gitti güzelim fotoğraf ya."

Dikkatli adımlarla abimin yanına gitmeye başlamıştım ki yine bağırdı.

"Sakın hareket etme daha fazla ayağına batıcak şimdi bekle."

"Öff abi ya nolcak yavaş yavaş geliyorum işte-!"

Abimin beni kucağına almasıyla lafım bölündü. Ben kucağındayken aşağı doğru inmeye başlamıştı bile.

"İlla burnunun dikine gidiceksin dimi Aden. Tabi abin doktor nasıl olsa o halleder herşeyi."

"Yaa sen benim için mi korktun ya. Merak etme birşey olmaz bana hem sen kendin dedin doktorsun kıyamazsın yardım edersin bana."

"Kıyamam tabi doğru dedin baksana kocaman kız oldun ayağına cam batıcak diye kucağımda taşıyorum."

"Çok yavaşsın ama ben acıktım biraz hızlan hadi ya."

Beni birden kucağından indirdi tam da salona gelmişken hemde.

"Bende acıktım seni taşıyacak gücüm bile kalmadı yürü hadi masaya."

Önden gitmeye başladığında arkasından dil çıkarıp peşine takıldım. Masa yine doluydu önceden olduğu gibi. Hemen abimin yanına oturdum ve tabağımı doldurmaya başladım. O sırada annem bana seslendi.

"Kızım baya acıktın heralde yavaş ol."

"Acıktım valla annem Neşe teyzenin yemeklerini de çok özledim."

"İyi afiyet olsun."

"Sana da annecim sana da."

Doldurduğum tabağı yemeye başladım bu seferde. Neşe teyzenin yaprak sarmaları yine çok güzel olmuştu. Herkes yemeğini yiyip kalktı. Salona geçip herkese odamda olucağımı söyledim ve üst kattaki odama doğru gittim. Tam merdivenlerde aklıma cam kırıldığı geldi ve Neşe teyzeyi aramaya başladım. Üst katta Elif'in odasından çıkarken buldum sonunda.

"Neşe teyze benim odamda cam kırıldıydı onu temizleyebilir misin?"

"Tabi kuzum temizlerim şimdi elimdekileri bırakıyım hemen geliyorum."

"Tamam Neşe teyze ben banyoda olucam haberin olsun da. Temizleyip çıkarsın hemen."

"Tamam kızım tamam sen istediğini yap bende işimi halledip çıkarım."

Hemen odaya girdim camlara dikkat ederek odamdaki banyoya geçtim. Kısa bir duş alıp çıktım. Bavulu dolaba yerleştirmemiştim içinden giyiceklerimi alıp üstümü değiştirdim. Diğer eşyalarıda dolaplara koyduktan sonra kitaplıktan bir kitap seçip yatağa geçtim. İlk okuduğum ve beğendiğim bir romandı seçtiğim kitap.

                      ~~~~~~~

Yine kitabın büyüsüne kapılıp saatlerce okumuştum. Saat gece 11 olmuştu kalkıp salona geçtim bizimkiler hala oturuyordu. Geçip abimin yanına oturdum. Kolunu bana sarıp omzuna yaslanmamı sağladı. Komedi filmi açmışlar ben gelmeden hemen önce.

"Anne evde cips falan varmı ya çok canım çekti film izlerken güzel olur hem."

"Vardı kızım mutfaktaki eski atıştırmalık dolabında."

"Sağol annem ben hemen alıp geliyorum. Başka isteyen varmı?"

"Kanka bana da getirsene be."

"Bende geliyorum abim yardım ederim."

"Tamam."

Abimle beraber mutfağa geçtik. Hemen eğilip dolaba bakmaya başladım herşey vardı resmen çerezler,çikolatalar,cipsler hemen 3 tane cips alıp kalktım. O sırada abim de hepimize kola almış dolaptan cipsleri koymak için kapta aldıktan sonra içeri geçtik. Elif'e içeceğini ve cipsini verdikten sonra aynı yerime geri oturdum ve abimle film izlemeye devam ettik.

                       ~~~~~~~

Saat 01:07 olmuştu. Annemler bizi tek bırakalı 1 saat'den fazla olmuştu. Elifinde uykusu gelmişdi anlaşılan çünkü gözü kapandı kapanıcak gibiydi.

"Abi, Elif kalkın odalarınıza hepimizin uykusu geldi hadi."

"Tamam güzelim iyi geceler."

Abim beni yanağımdan öptükten sonra odasına gitti. Elif ise hala olduğu yerdeydi biryere dalmış gibi bakıyordu.

"Elif? Kız hadi kalk yatağına."

"He? Tamam ya dalmışım giderim şimdi bir su içiyim de iyi geceler sana."

"Tamam, iyi geceler."

Odama gidip yatağımı hazırladım. Hemen sonrasında da üstümü değiştirip yattım. Yattığım gibi uyuya kalmışım zaten.
                 
                  ~~~🌜💫~~~

Bu sefer biraz daha uzun oldu galiba. Umarım güzel olmuştur bu bölüm.

Aden(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin