Sonunda hastaneden çıkıp eve gelebilmiştik. Dedem'ler ile konuşup odama çıkmıştım. Bana kalsa daha dururdum ama abimler yaramdan dolayı çok ısrar etmişlerdi. Şimdi ne mi yapıyordum? Tabikide kitap okuyordum. Kitaptaki kız çok masumdu ama sevdiği adam katildi. Adam onu ilk gördüğünde tutulmuştu ama kızın saflığından dolayı onu kendine yakıştıramamıştı. Kız ise sürekli onu görebiliceği bir fırsat arayıp duruyordu. Kitabın sonlarına yaklaşmıştım neredeyse. Kız adamın bir katil olduğunu öğrenmesine rağmen aşkından vazgeçmemişti. Adam ise onu böyle kabul eden birini kaybetmek istememişti. Şuan ise kızın ailesi ile tanışma faslıydı. Tabikide çocuğun bir şirketi olduğunu söylemişlerdi ki yalan da değildi.
Hava artık karardığı için kitabı kenara bırakıp kalktım. Su içicektim ama sürahi boştu. Sürahiyi alıp aşağı indim. Herkes odalarına çekilmişti anlaşılan çünkü hiç ses yoktu. Bende hemen suyumu doldurup odama çıktım. Bardağı iki kere doldurup suyumu içmiştim. Pijamalarımı da giyip hemen yatağa girdim. Biraz telefon ile oyalanıp uyudum.
~~~~~~
Karanlık bir silüet bana doğru geliyordu. Bir insana benziyordu ama heryeri sadece karanlık doluydu. Bana yaklaştığında bir erkek silüeti olduğunu anladım. İri yarı bir adamdı. Birden öne atılıp saçıma yapıştı. Çığlık atmaya başladım. Saçımı bırakmadan bana vurmaya başladı. Başım yana düşüp duruyordu. Bir süre sonra silüet kayboldu. Ben kendime gelmeye çalışırken tekrar belirdi. Yine aynı şeyleri yaşadım. Bu sefer daha çok hırpalamıştı. En son saçımı bırakıp karnıma birşey sapladı.
~~~~~~
Birden yataktan çığlık atarak uyandım. Heryer karanlıktı. Karanlıkdan nefret etmeye başlamıştım son günlerde. Rüyamda hep karanlık silüet ve benzeri şeyler görmeye başlamıştım. Ben telefonumu bulup flaşı açıcaktımki birden odaya biri girdi.
"Aden? İyi misin?"
"İyiyim Kuzey."
"Niye çığlık attın birşey mi oldu?"
"Sadece kötü bir rüya gördüm o kadar."
"Ne gördün de bu kadar korktun? Bana anlatabilirsin."
"İri bir adam saçımdan tutup vuruyordu. Uyanmadan önce karnıma birşey sapladı. Kuzey?"
"Efendim?"
"Bugünlük benimle yatar mısın?"
"Yatarım tabi. Eğer bundan sonra korkmıycaksan herşeyi yaparım senin için."
"Teşekkür ederim Kuzey. En sevdiğim kuzenimsin."
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten."
Ona sarıldım. Hemen yanıma uzandığı için göğsüne yattım. Tam uykuya dalıcağım sırada kısık bir sesle birşeyler söylemişti.
"Seni herşeyden korıycam prenses."
Yüzümde bir tebessümle uykuya daldım.
~~~~~~
Yavaş yavaş gözümü açtım. Sabah olmuştu anlaşılan çünkü güneş aşırı rahatsız ediciydi şuan. Kafamı kaldırdığımda yanımda Kuzey'i gördüm. Bu ne ara gelmişti? Doğru ya dün akşam kabus görüp çığlık atmıştım o da sesime gelip yanımda yatmıştı. Hafif kıpırdandığı zaman dikkat ederek yataktan kalktım. Odadaki tuvalete girip elimi yüzümü yıkadım. Hala uykum vardı. Kollarımı kaldırıp esneme hareketleri yapıcaktım ki birden karnımdaki yara acımaya başladı. Biraz canım yandıktan sonra geçtiği için pek umursamadım tabiki. İşlerimi halledip odaya geri döndüm. Kuzey uyanmış yatağı topluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden(Ara Verildi)
Teen Fiction!EĞLENCESİNE YAZIYORUM! !İLK BÖLÜMLERİN ÇOĞU ACEMİCE YAZILMIŞTIR. FAZLASI İLE SAÇMA OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN! Ben Aden yıllar sonra çocukluk aşkımla bir araya geldim. Onu uzun zaman sonra tekrar görmek peşinde birsürü şeyi getirdi. Okul tatile girdi...