25.Bölüm

9 0 0
                                    

Toprak, Hakan amcamların evinde kalıyordu. Evin önüne geldiğimde arabalarını göremedim. Kapının önüne geldiğimde mutlu görünmek için derin bir nefes aldım verdim. Zile bastığımda kapının açılması fazla sürmemişti. Toprak kapıyı açmıştı. Bir anda boynuma sarılması ile biraz sendelemiştim. Kollarımla bende onu sıkıca sardım.

"Seni çok özledim abla."

"Tamam, burdayım. Hadi içeri geçelim."

Benden ayrılmak istememişti. Elimden tutup salona getirdi. Sanki her an kaybolucakmışım gibi otururken dibimden ayrılmadı.

"O fotoğraftaki adam kim di?"

"Hangi fotoğraf?"

Hangi fotoğraftan bahsettiğini anlamamıştım. Telefonunu çıkarıp bana çevirdi. Yok artık ama. Bu kadar hızlı nasıl magazine düşebilir bu? Toprağa baktığımda ona yalan söyleme isteğim tamamen kayboldu. Bu çocuğa asla dayanamıyorum.

"Şirketin yeni ortağı."

"Sadece ortak olduğuna emin miyiz fıstık?"

Ateş abi? Gözlerimi sıkı sıkı kapattım. Sanki böyle yapınca herşey ortadan yok olucakmış ben bir rüyadan uyanıcakmışım gibi. Gözlerimi geri açtığımda sırıtarak Ateş abiye bakmaya başladım.

"Sonra konuşsak Ateş abi?"

"Ben de duymak istiyorum hayatta affetmem."

"İyi tamam."

"Anlat bakalım kim bu?"

"Dediğim gibi şirketin ortağı. Birde şey..."

"Şey ne?"

"Uzun zamandır bana aşık olduğunu söyledi. Birde 1 yıl önce de o katıldığım yarışta ki yarışçılardan biriymiş. Çok kısa bir süre konuşmuştuk. O da yarış hakkındaydı."

İkiside bana öyle bir bakıyordu ki. Sonra birbirlerine bakıp tekrar bana döndüler.

"Peki sen?"

"Ben ne?"

"Birşeyler hissediyor musun ona karşı?"

"Emin değilim. Belki sadece dalga geçmek için yapmıştır."

"Öyle bile olsa bir şans vermek istersen eğer arkandayız. Artık güvensizlik konusunu çözmemiz gerekiyor biliyorsun. Tamam herkese hemen güven demiyorum ama en azından bu kadar da uzak olma."

"Bugün bende kalmaya ne dersiniz?"

"Ben de mi abla?"

"Zaten senin için çağırıyorum. Aras abiye falan da haber verin isterseniz."

"Bana neyi haber vericekler?"

İyi insan lafının üstüne gelirmiş.

"Bende kalmaya gelir misin diye sorucaklardı. Gelir misin?"

"Hayatta kaçırmam."

"Abla Egemen'de gelse olur mu?"

"Olur."

"Ben yeni fark ettim. Sen davete bu kıyafetle mı gittin?"

"Evet. Bir sorun mu var?"

"Yoo ne sorun olacak. Yakışmış."

"Teşekkür ederim. Ben Toprak ile önden gidiyorum. Odaları falan hazırlarız hem."

"Tamamdır. Bizde gelmişken bir kaç gün kalırız Aras ile. Dimi Aras?"

Aden(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin