13.Bölüm

15 2 0
                                    

~~1 hafta sonra~~

Bu 1 hafta boyunca ailemle çok eğlendim. Onlarla bolca vakit geçirmiştim. Bu sırada Uraz'ı fazla göremedim hemde Barış abi izin vermedi diye. Ona o gün olanları kısaca anlatmıştım. Kimseye söylememesi için de iyice tembihlemiştim. Ateş abi de bana silah kullanmayı öğretmeye başlamıştı bu sürede. Annemlerden gizli yapıyorduk çünkü tek kız olduğum için birşeyler olur diye izin vermemelerinden korktum. Bir tek Ateş abi ve Barış abi biliyordu şuan.

Beni bir arkadaşının işlettiği atış poligonuna getiriyordu her seferinde. Hem Ateş abi hemde oradaki çalışanlar bana çok yardımcı oluyorlardı hatta bir kaçı ile arkadaş bile olmuştum. Şimdi de tekrar gitmek için hazırlanıyordum. Üstüme siyah bir t-shirt altıma da haki yeşili bol paçalı bir pantolon giyip odadan çıktım. Yanıma hırka almayı unutmuştum bravo bana. Odaya hızla geri girip siyah hırkamı alıp çıktım. Ateş abi beni arabada bekliyordu. Kimseye çaktırmadan evden çıkmak üzereydim ki Aras abiye yakalandım.

"Aden? Nereye gidiyorsun?"

"Arkadaşlarımla buluşucaktım beni bekliyorlar gidiyim ben."

"Yalan söylediğine adım gibi eminim Aden."

"O nerden çıktı ya."

"Evden kimseye söylemeden çıkmadın daha önce hemde kaçarcasına gidiyorsun."

"Yakalandım yani?"

"Aynen öyle. Nereye gittiğini söyle yoksa bir adım bile atamazsın."

"Peki, tamam. Ateş abi ile atış poligonuna gidiyorum."

"Neden?"

"Bana silah kullanmayı öğretiyor."

"Tamam. Bende gelicem o zaman."

"Aras abi ya. Acelemiz var Ateş abinin işleri varmış."

"Tamam işte ne güzel o gider ikimiz devam ederiz. Bende öğretebilirim yani."

"İyi acele et arabada bekliyoruz."

"Beklemenize gerek yok konumu at bana arkanızdan gelirim."

"İyi bay bay."

Arabaya binip Ateş abiye kapıdan çıkarken olanları anlattım. Sessizce beni dinledi sonra birden gülmeye başladı.

"Niye gülüyon ya?"

"Bu hafta kaçıncı bu Aden? Sürekli birine yakalanıyorsun geçen seferde 2 kere yakalandın zor kurtardım. Şimdi de Aras öğrendi."

"Gizli saklı birşey yapamıyorum demek ki."

"Maalesef."

~~~~~~

Ateş abi beni bırakıp gitmişti. Dediğine göre şirkette bazı sorunlar varmış. O gittikden sonra içeri geçip Yeliz'lerle biraz muhabbet ettim. Yeliz burdaki en yakın arkadaşım olmuştu bu 1 haftada. Biz sohbete devam ederken içeri Aras abi girdi. Yeliz ona bakarken resmen ağzının suyu akıyordu. Yok artık ama ya. Aras abi beni daha fark etmemişti.

Aden(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin