14.Bölüm

16 1 0
                                    

Herkes aşağı gelmişti bile. Yoğun ısrarlarım ile beraber film izliyorduk. Uraz ile beraber ikili koltukta oturuyordum. Abimler ise film yerine bizi izliyordu tabiki. Komedi filmi açmıştık ama benim dışımda kimse esprilere gülmüyordu. Uraz beni abimler bizi izlerken tabiki kimse gülmezdi.

"Abilerim, kardeşlerim ve canım kuzenlerim bizi izlemeyi bırakıp filmi mi izleseniz? Sadece ben gülüyorum kendimi enayi gibi hissediyorum şuan."

"Biz böyle iyiyiz sen bizim yerimize de gülersin."

"Tamam o zaman kapatın filmi. Muhabbet edelim."

"Tamam fıstığım muhabbet edelim."

"Heh aklıma gelmişken sorıyım. Okulum bitince şirkette çalışabilir miyim? Yada bir yandan da diğer işlere katılıyım?"

"Diğer işler ne Aden?"

"Mafyasınız ya siz bende size katılıyım."

"Yada avukatlık yapmayıp şirkette mi çalışsam?"

"Sen bilirsin. Şirkete fazla gitmiyoruz hiçbirimiz önemli birşey olmadıkça. Başında birinin durması fena olmaz."

"Birde merak ettiğim şeyler var sorabilirim dimi?"

"Tabi sor."

"Hepiniz ne okudunuz? Doğuş abi fotoğrafçılık demişti."

"Oğuz Gastronomi, Barış tıp, Poyraz ve Aras bilgisayar mühendisliği, Ateş ve ben işletme, Kuzey İngilizce öğretmenliği, Demir Kimya mühendisliği, Burak da şuan Fizik öğretmenliği okuyor."

"İyiymiş. Toprak ve yandaşları siz ne istiyorsunuz bölüm olarak?"

"Valla abla ben senin gibi hukuk okumak istiyorum."

"Aferim benim izimden devam et sen."

"Ben de Matematik öğretmeni olmak istiyorum."

"Oha sen o kadar akıllı mıydın Egemen?"

"Bilmem fikrim değişebilir."

"Bartu sen?"

"Ben karar veremedim ama yazılım mühendisliği okuyabilirim."

"İstiyorsan oku istemediğin bölümde hiçbirşey yapamazsın. Kendini zorlama yani."

"Başka bir hedefim yok şuan. Yazılım mühendisliği de sevdiğim bir bölüm yapabilirim gibi geliyor."

"Başka konu açın hadi hep ben mi konuşucam."

~~~~~~

Bir süre sonra herkesin uykusu gelince odalara çekildik. Normalde Uraz'ın kalması için ısrar edicektim ama ben mutfaktayken çocuğu göndermişler bile. Üstümüzdeki tulumlarla biraz daha durup eğlendik Toprağın odasında. Teker teker hepsi uyuyunca tek kaldım.Bende onlar gibi fazla dayanamadan kafamı yastığa gömdüm.


~~~~Tatilin bitmesine 3 gün kala~~~~

Zaman çabuk geçmişti. Artık İzmir'e geri dönüp okula devam etmemiz gerekiyordu. Tatil boyunca herkesle olabildiğince vakit geçirdim. Abimlerin sürekli anlattığı dedemi ve babaannemi bir türlü görmeye gidemedik. Her seferinde birinin bir işi çıkıyordu ama sonunda tatil tam da bitiyorken gitme kararı aldılar. Artık bir işlerinin çıkmıyıcağını söyleyip hazırlık yapmaya başladılar. Benim bavullarım zaten hazırdı. Dedemi gördükten sonra direk İzmir'e geçicektim. Elif, Emir ile İstanbul'da kalıcağını söyledi. İzmir'de tekrar buluşucaktık nasıl olsa. Şimdi ne mi yapıyorum? Abimlerin beni azarlamasını dinliyorum tabikide.

Aden(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin