Gece filme dalıp saatin nasıl geçtiğini anlamamıştık ve sonuç olarak da geç kalktık. Saat on bire geliyordu üstelik benim yanımda kıyafetim bile yoktu. Dün akşam ki kıyafetlerimi de giyemem çünkü biraz kirlenmişti. Şuan ise Tuna ile mutfakta sandviç yapıyorduk. İşe yetişmek için küçük birşeyler yapmaya karar vermiştik.
"Giyerim dersen sana uygun birşeyler olucaktı dolabımda."
"Ben de onu düşünüyordum ama bana uygun kıyafetin nasıl var?"
"Eve gelme ihtimalini düşündüm diyelim."
"Teşekkür ederim."
Yanağından öpüp masaya geçtim. Tabağımdaki sandviçi yemeye başladım. Cidden güzel yapmıştı. Ben sadece malzemeleri hazırlayıp gerisini ona bırakmıştım. Tuna da karşıma oturup yemeğe başladı.
Konuşmak için fazla vaktimiz olmadığından hızlı hızlı yiyorduk. Aynı anda sandviçlerimiz bitince kalkıp masayı topladık. Mutfakta işimiz bitince Tuna ile odasına çıktık. Dolaptan bana bir tane beyaz gömlek ile bol paçalı, mavi bir pantalon verdi. Tam odadan çıkıp tuvalete gidicekken beni durdurdu.
"Sen burda giyin hem benim duş almam lazım. Kıyafetlerimi alıp çıkarım hemen."
"Sen öyle diyorsan."
Elimdeki kıyafetleri yatağın üstüne bırakıp Tuna'nın çıkmasını bekledim. Fazla bekletmeden çıkıp gitmişti. Bende hemen üstümü değiştirip çantamı topladım. Şarj aletim aşağıda olduğu için odadan çıkıp salona geçtim. Şarj aletini de çantaya koyduktan sonra telefondan Oğuz abime mesaj attım. Genelde öğlen saatlerinde şirkete gittiği için bana ayakkabı getirebilirdi.
Aden: Abi şirkete gelirken bana ayakkabı getirir misin?
Oğuz: Getiririm de hangisini?
Aden: Konverse olanları, tabanı yüksek.
Oğuz: Tamam şirkette görüşürüz.
Aden: Birtanesin😘
Telefonu kapatıp cebime koydum. Gömleğin de önünü bağlayıp crop şekline getirdim. Güzel durmuştu aslında. Aşağıya inen adım seslerini duyunca hemen dış kapıya gittim. Tuna ayakkabılarını giyiyordu. Bende mecbur gidene kadar dün akşamki ayakkabıları giyicektim. Tuna anahtarları da alıp önden çıktı. Bende hemen peşinde küçük bir çocuk gibi onu takip ediyordum. Arabaya binince anca konuşmaya başladık.
"Pamir abinin düğünü ne zamanaydı?"
"Yarın olması lazım."
"Hayret diğer kızlar gibi ne giysem diyip durmadın."
"Bazen aşırı plancı olabiliyorum. Elbisem yaklaşık bir buçuk aydır hazır dolapta bekliyor."
"Abin sırayı saldıktan sonra biz de mi evlensek?"
"Önce bir teklif olması lazım ortada. Daha söz var nişan var. Yani beklemen gerekiyor her şekilde."
"Teklif etsem?"
"İstersen yarın abimin düğününde herkese sürpriz yapıp bütün dikkati üstümüze çekebilirsin. Yada hayalimde ki gibi etrafımızda motorcular varken arkadaşlarınla beraber falan bir ortam kurup yapabilirsin. Tabi benim arkadaşlarım da olucak. Hani şu internette paylaşılan motorcularin teklif videoları var ya onlardan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden(Ara Verildi)
Ficção Adolescente!EĞLENCESİNE YAZIYORUM! !İLK BÖLÜMLERİN ÇOĞU ACEMİCE YAZILMIŞTIR. FAZLASI İLE SAÇMA OLABİLİR KUSURA BAKMAYIN! Ben Aden yıllar sonra çocukluk aşkımla bir araya geldim. Onu uzun zaman sonra tekrar görmek peşinde birsürü şeyi getirdi. Okul tatile girdi...