18.Bölüm

17 1 0
                                    

Eve vardığımızda büyük bir hazırlık vardı. Anladığım kadarıyla bir misafir gelicekti. Saçımı görünce herkes çok şaşırmıştı benden böyle birşey beklemedikleri kesindi. Hazırlıklar devam ederken ayak bağı olmamak için odama çıkıp üstümü değiştirmiştim. Okul başlamıştı bile ama ben hala gitmemiştim. Belki de 1 yıllığına dondurabilirdim bilmiyorum. Yeni aldığım kitaplardan birini seçip yatağa oturdum. Arkama yastık alıp yaslanınca artık okuyabiliceğime karar verdim ve kitaba başladım.

~~~~~~

Kafamı kitaptan kaldırıp camdan dışarı baktım. Hava kararmıştı. Bu kadar uzun süre kitap okuyacağım hiç aklıma gelmezdi. İşin garip tarafı kimse de yanıma gelmemişti. Dedem onlarıda çalıştırmış olmalıydı. Kitabı kapatıp yerine geri koydum ve gelicek misafir için üstüme daha güzel birşeyler giymeye karar verdim. İçimden bir ses çiçekli bir elbise giymemi söylüyordu. Dolaptan Uraz ile birlikte aldığım çiçekli beyaz elbisemi çıkarıp giydim. Fazla ağır olmayan hafif bir makyaj yapıp inmeye karar verdim. Makyaj dolabımdan ruj, eyeliner, allık ve rimel alıp aynanın önüne geçtim. Aşırı dikkatli bir şekilde eyelinerimi çekip ruj süremeye başladım. En sevdiğim rujdu ama rengi biraz fazla koyuydu. Sürdükten sonra biraz rengini alıp bu seferde rimeli sürdüm. Aynada kendime baktığımda hayran kaldım. Allığa pek de gerek yoktu aslında, hepsini toplayıp yerlerine koydum. Aynada son kez kendime bir bakıp odadan çıktım. Aşağıdan muhteşem kokular geliyordu. Oraya gitmeden önce Kuzeyin yanına gidicektim. Saçımı kestiğim için biraz darılmıştı. Uzun halini daha çok sevdiğini söylemişti hatta. Odasına gidip kapıyı çaldım. İçerden gel diye seslenince girdim. Beni görünce yine küs gibi kafasını çevirdi.

"Hadi ama ya yapma böyle."

"Odamdan çıkar mısınız tanımıyorum sizi."

"Oha Kuzey ya cidden mi?"

"Konuşmuyorum seninle."

Gidip boynuna sarılıp yanağından öptüm. En azından biraz yumuşamıştır diye düşünüyorum.

"Affettin mi?"

"Düşünmem lazım."

"Valla artık ben sana küsücem. Saçımı kestirip boyattım diye trip yiyorum ya."

"Tamam tamam şaka yapıyordum."

"Şakanı sevsinler senin."

"Birdaha öpsene."

Sırıtarak söylediği şey ile yerimde kalmıştım. Cidden sevinmişmiydi onu öptüğüm için? Yanaşıp birdaha aynı yerden öptüm. Bu sefer sırıtışı daha da yayıldı yüzüne.

"Eee bugün ki misafir kim bu kadar hazırlık yapıldı?"

"Söylemediler mi?"

"Hayır."

"O zaman bende söyleyemem sürpriz olsun."

"Çok hainsin ya söylesen ölür müsün."

"Ölmem ama cidden sürpriz olursa daha iyi olur."

"Peki öyle olsun."

"Ablaa, Kuzey abiii."

Toprak yine evde çığlık ata ata bizi arıyordu. Bu çocuk bizi bu kadar kolay yerde nasıl bulamaz aklım almıyor.

"Ohh be buldum sizi. Her yerde sizi arıyordum."

"Noldu Toprak?"

"Misafirimiz geldi çabuk inin dedem çağırdı."

"Geliyoruz."

Aden(Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin